quote:
Nee, niet zo'n moederrr.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Zelf moeder worden is de enige oplossing
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Allemaal een stukje schrijven? Waarover?
Heyquote:
O oke, ik zal het eventjes lezen!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had een stukje geschreven over de meet over het toch gezellig maken met zijn allen enzo, dus Rauzer mocht je langskomen dan weet je het vast
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Iedereen gewoon het stukje van kally copy paste doen in het topic.. hebben we een stukje geschreven!
ik denk tbh wel dat de mensen die komen ook met die instelling opdagen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had een stukje geschreven over de meet over het toch gezellig maken met zijn allen enzo, dus Rauzer mocht je langskomen dan weet je het vast
Ganz Geylquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. en kally.. vrijdag date nummero 3!
Daar ga ik wel vanuit ja, maar ik wou het even melden vanuit mijn oogpunt en dat ik het zeker van plan benquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk tbh wel dat de mensen die komen ook met die instelling opdagen.
Ik niet, ga iedereen kapot maken, vooral Bella, helemaal KA-POT!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk tbh wel dat de mensen die komen ook met die instelling opdagen.
Ik ben altijd gezellig.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Of oude ambtenaren, die blijven ook maar alles steeds herhalen. Ik haak ook altijd af bij die vergaderingen. Mentaal in ieder gevalquote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, omzet.. en klachten en weet ik t.. en er lekker 100 keer op door gaan (lijkt fok wel)
Oh, weer een meet?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je me maar weer droog neukt komt alles goed.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik niet, ga iedereen kapot maken, vooral Bella, helemaal KA-POT!
Yes.. alleen moet ik echt tyfus lang wachten, want hij is laat klaar met stage ( ik ben om 13.00 al vrij, grrr) dus dat word weer lekker niksenquote:
lekker daggeren!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je me maar weer droog neukt komt alles goed.
waarom droog?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je me maar weer droog neukt komt alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |