Ken geen discotheek waar niet zelf getapt wordt, laat staan waar een tapcomputer staat.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef houtjes het volgende:
Ga dan toch gewoon naar een kroeg!
Te herkennen aan:
- Een bar
- Tapkranen
- Fatsoenlijke muziek
- Prettig en fatsoenlijk personeel (meestal)
- Personeel wat ZELF bier kan tappen i.p.v. een tapcomputer :-s
André Hazes?quote:
Tis toch helemaal niet gek ze laten mensen in die burkaas over het hele lijf toch ook niet overal binnen?quote:
Jij bent niet zo slim of welquote:Op zondag 9 januari 2011 21:39 schreef mac_this het volgende:
Euh, volgens mij mag hij officieel helemaal niet geweigerd worden, alleen als hij veel te dronken/stoned/high is, of als hij wapens bij zich draagd.. misschien moet dit naar WGR? weet niet, maar volgens mij mag hij niet geweigerd worden dus..
Ik zeg toch ook niet dat ik 100% zeker weet dat dit klopt. Maar jij trekt wel erg snel je conclusies. Emos zijn ook maar mensen. En hebben ook gevoelens!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef clockcabl3 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim of welDe uitsmijter mag iedereen weigeren. Het is geen openbare ruimte hoor.
Groot gelijk dat ze zo'n vieze emo niet in een gabber cafe laten. Wat zoekt hij daar eigenlijk.
Wat zal iemand in een café zoeken? Kledingvoorschriften bij een café ->quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef clockcabl3 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim of welDe uitsmijter mag iedereen weigeren. Het is geen openbare ruimte hoor.
Groot gelijk dat ze zo'n vieze emo niet in een gabber cafe laten. Wat zoekt hij daar eigenlijk.
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:23 schreef mac_this het volgende:
[..]
Emos zijn ook maar mensen. En hebben ook gevoelens!
Zijn er in Amsterdam discotheken waar ze niet zelf meer tappen? In ieder geval bij de Escape, escape deluxe en club rain niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef houtjes het volgende:
Ga dan toch gewoon naar een kroeg!
Te herkennen aan:
- Een bar
- Tapkranen
- Fatsoenlijke muziek
- Prettig en fatsoenlijk personeel (meestal)
- Personeel wat ZELF bier kan tappen i.p.v. een tapcomputer![]()
quote:
Waarom is iedereen altijd zo gemeen?!!? ik snap het echt niet wat jullie tegen emo's hebben hoor! maarja, ieder zijn eigen!!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef roy040 het volgende:
[..]
En als ze niet begrepen worden snijden ze hun arm open als een frikandellenbroodje
Wie zichzelf snijdt is niet goed snik en daar wil ik niet mee in aanraking komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef mac_this het volgende:
[..]
[..]
Waarom is iedereen altijd zo gemeen?!!? ik snap het echt niet wat jullie tegen emo's hebben hoor! maarja, ieder zijn eigen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |