alles is goedquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor muziek moet ik draaien? Ik doe wel wat Indie/rock..
Als jet het live doet kan dat toch nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Monopoly het volgende:
Mono is iets later. Vertraging in de set van Freeze
dat, de tijd is toch afgesprokenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doe gewoon scartch en jingle en laat mono
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kleine tutorial om de stream werkend te krijgen via VLC, misschien een handige spoiler voor in de OP?
[ afbeelding ] Luisteren via VLC-player.
VLC-player is een vrije mediaspeler, die deel uitmaakt van het VideoLAN-project. De speler ondersteunt een groot aantal audio- en videocodecs en kent ondersteuning voor dvd's, VCD's en diverse streaming-protocollen
1. Download VLC-player hier.
2. Open de stream met VLC-player.
3. Profit, met VLC-player kun je ook zien wie aan het draaien is en welk nummer wordt afgespeeld
Dit dus. Volgens mijn Sam broadcaster speel ik sowieso nog maar 53 minuten. Ik zal dus BIJNA precies een uur spelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook iets langer doorHeloef draait toch een uurtje, dan trekken we dat weer recht
Doen!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor muziek moet ik draaien? Ik doe wel wat Indie/rock..
Komt erinquote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kleine tutorial om de stream werkend te krijgen via VLC, misschien een handige spoiler voor in de OP?Luisteren via VLC-player. [/b]
VLC-player is een vrije mediaspeler, die deel uitmaakt van het VideoLAN-project. De speler ondersteunt een groot aantal audio- en videocodecs en kent ondersteuning voor dvd's, VCD's en diverse streaming-protocollen
3. Profit, met VLC-player kun je ook zien wie aan het draaien is en welk nummer wordt afgespeeld.
Luisteren via iTunes kan er ook wel in. Werkt Ongv hetzelfdequote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kleine tutorial om de stream werkend te krijgen via VLC, misschien een handige spoiler voor in de OP?
[ afbeelding ] Luisteren via VLC-player.
3. Profit, met VLC-player kun je ook zien wie aan het draaien is en welk nummer wordt afgespeeld.
Bij iTunes kan je indd. ook zien wie er draait en welk nummer ensaw,quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Luisteren via iTunes kan er ook wel in. Werkt Ongv hetzelfde
Jij gaat gewoon langer door.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Oh en anders ga ik iets minder lang, boeiend
Gewoon vragen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe weet ik of VitualDJ het online doet?
Gewoon listen.pls openen met iTunes, toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Luisteren via iTunes kan er ook wel in. Werkt Ongv hetzelfde
Doet ie het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |