Volgens veel mensen hier doen celebz zo'n uitspraak als ze al zwanger zijn en nog in de 1e 3 maanden zitten. Dus omdat het SHO is zet ik hem neer als geruchtquote:Froukje de Both niet langer op zoek naar spanning
Uitgegeven: 13 januari 2011 13:45
Laatst gewijzigd: 13 januari 2011 13:44
AMSTERDAM
*bladibladiknipknip*
De presentatrice wil dit gezinsgeluk dan ook graag uitbreiden. Ik zou het heel bijzonder vinden nog een kindje te krijgen, zo geeft ze toe
Froukje doet (misschien) een "Kim-Lian van der Meytje"quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volgens veel mensen hier doen celebz zo'n uitspraak als ze al zwanger zijn en nog in de 1e 3 maanden zitten. Dus omdat het SHO is zet ik hem neer als gerucht
Dat was hilarisch ja, bleek 'ineens' al bijna een half jaar zwangerquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Froukje doet (misschien) een "Kim-Lian van der Meytje"
quote:Actrice Selma Blair wordt moeder Uitgegeven: 14 januari 2011 08:52
Laatst gewijzigd: 14 januari 2011 08:52
AMSTERDAM - Selma Blair is in verwachting van haar eerste kind. Vader van de baby is haar vriend, modeontwerper Jason Bleick. De 38-jarige Cruel Intentions-actrice en Bleick vormen sinds een jaar een stel.
De woordvoerder van Blair bevestigt het blijde nieuws aan het Amerikaanse tijdschrift People.
Volgens een vriend van het stel zijn de twee 'in extase'. "Ze hadden niet blijer kunnen zijn." Blair was eerder getrouwd met muzikant Ahmet Zappa, de zoon van Frank Zappa.
Selma Blair speelde in films als Legally Blonde en The Sweetest Thing. Ze werd onlangs genomineerd voor een Grammy voor het inspreken van het luisterboek voor kinderen, Anne Frank: The Diary of a Young Girl. De Grammys worden 13 februari uitgereikt.
laten we hopen dat het al een paar maanden daarvoor gezellig was, anders zijn ze allemaal wel heeeeel vroeg met het bekendmakenquote:
quote:Alicia Silverstone recently said she "can't wait to be pregnant" and now she is!
The actress and author, 34, is expecting her first child with husband Christopher Jarecki later this year, her rep tells PEOPLE exclusively.
zullen we de eerste foto's er dan ook maar bijzetten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Butterfly91 het volgende:
En nog één
[Alicia Silverstone recently said she "can't wait to be pregnant" and now she is!
The actress and author, 34, is expecting her first child with husband Christopher Jarecki later this year, her rep tells PEOPLE exclusively]
quote:Owen Wilson is a daddy!
Just four days after announcing that he and girlfriend Jade Duell were expecting their first child together, a source confirms to UsMagazine.com that the couple has welcomed a baby boy!
Owen and Jade who became parents in Hawaii on Friday (January 14) managed to keep their news a secret, but according to one insider, Owen was very excited and involved with the pregnancy.
He's super into it and asks a lot of questions to make sure he knows what's going on every step of the way, added the source.
No further details have been released.
Congrats to the happy couple!
Haha, dat zou wat zijn jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:38 schreef kvd het volgende:
Het is te hopen dat die fles niet voor moeders voor moeders is bedoeld en er gewoon appelsap inzit
Volgens Perez Hilton heet de kleine Ford Linton Wilson.quote:
jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:15 schreef Livra het volgende:
Alicia Silverstone ziet er echt al jaren hetzelfde uit.
quote:Onze prachtige dochter is gisteravond laat geboren! Ze heet Nikki! Kerngezond, héél knap en een zondagskind, we kunnen ons geluk niet op.N&K
Nouquote:Op maandag 17 januari 2011 07:16 schreef Livra het volgende:
Wat ben jij snel. Nu is het wachten tot Simon een Simone maakt en een nieuw duo is geboren!
Nick en Nikkiquote:Op maandag 17 januari 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Net getwitterd door Nick Schilder (van Nick en Simon)
[..]
En nummer 2 gaat Kris heten, naar mama. Klaarrrrrrrrquote:Op maandag 17 januari 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nick en Nikki![]()
Heerlijk simpel zijn die Palingers toch ook
In Volendam wonen alleen maar simpele mensenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
Het is echt net zo lekker simpel als Jan en Liza met fEM en EMma![]()
Welkom in Volendam
Ik woon er ook en ik ben verre van simpel.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
In Volendam wonen alleen maar simpele mensen
Tot er in ene eentje met een Spanjaard trouwt (Annie Schilder), dan krijg je het 'exotische' Juanquote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
Het is echt net zo lekker simpel als Jan en Liza met fEM en EMma![]()
Welkom in Volendam
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tot er in ene eentje met een Spanjaard trouwt (Annie Schilder), dan krijg je het 'exotische' Juan![]()
Die grap had hij zelf al gemaaktquote:
Aaaahhh echt een darling nikki!!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Nick met kersverse dochter
Wat een bos met haar heeft Nikki zegquote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Awwquote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
normaal ziet haar buik er ongeveer zo uit en als ik dan haar nieuwe buik zie, is 't ie toch aardig groot naar mijn ideequote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef amaranta het volgende:
Alicia's buik is grooot.
Die van Selma ziet er een beetje uit alsof ze teveel heeft gegeten. Wat ik bedoel. Zo ziet mijn buik eruit en ik ben niet zwanger...
quote:Nicole Kidman, Keith Urban -- New Parents!
15 minutes ago by TMZ Staff
Nicole Kidman and Keith Urban have a new baby, courtesy of a surrogate ... TMZ has learned.
Sources tell us ... the baby was born at Centennial Medical Center in Nashville on December 28, 2010. Her name is Faith.
Kidman and Urban are Faith's biological parents.
We're told Nicole and Keith went into the hospital on the down low last week, visiting Faith and the surrogate during her stay. They entered the hospital through the back, took the service elevator to the top floor, which they rented exclusively for themselves.
We're told the baby is home.
Yes, Nicole and Keith were both at the Golden Globes last night.
UPDATE: Keith and Nicole just released a statement to TMZ saying, "Our family is truly blessed, and just so thankful, to have been given the gift of baby Faith Margaret. No words can adequately convey the incredible gratitude that we feel for everyone who was so supportive throughout this process, in particular our gestational carrier
Selma teveel gegeten? Dat is een dikke zwangere bol?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef amaranta het volgende:
Alicia's buik is grooot.
Die van Selma ziet er een beetje uit alsof ze teveel heeft gegeten. Wat ik bedoel. Zo ziet mijn buik eruit en ik ben niet zwanger...
Ze staat gewoon een beetje lelijk op de foto. dat is allesquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Selma teveel gegeten? Dat is een dikke zwangere bol?
okee, dan verschillen de meningen daarover...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze staat gewoon een beetje lelijk op de foto. dat is alles
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef kvd het volgende:
[..]
okee, dan verschillen de meningen daarover...
wij zien het op dezelfde manierquote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik zie een buik die zo hoog loopt, tot onder de borst, van teveel eten klimt het niet tot onder je borst denk ik dan
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef kvd het volgende:
[..]
wij zien het op dezelfde manier
En ben ik de enige die verrast is door de baby van Nicole?
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik lees het net op TMZ. Dat is goed geheim gehouden!
quote:'Hilary Duff zwanger'
AMSTERDAM - Actrice Hilary Duff en haar kersverse echtgenoot Mike Comrie zouden hun eerste kindje verwachten.
"Ze waren niet hard bezig om zwanger te worden, maar ze hadden afgesproken dat ze het aan het lot zouden overlaten", vertelt een bron aan Star magazine. "Ze zijn helemaal in de wolken."
Het 23-jarige multitalent trouwde vorig jaar met haar grote liefde en heeft er nooit een geheim van gemaakt snel een gezin te willen. Onlangs biechtte Hilary nog op dat ze heel graag kinderen wilde, vooral omdat Mike ook uit een groot gezin komt.
quote:U2's Adam Clayton Is A Secret Daddy
Continuing with this week’s theme of secret babies and pregnancies, reports have confirmed that U2’s Adam Clayton welcomed a baby boy with his unnamed French girlfriend early last year!
Friends of the 50-year-old bassist say Adam is thrilled with fatherhood and that it suits him well, despite his previous claims that he enjoyed the irresponsibility that came hand in hand with being a rock star.
He once remarked: “I think one of the great things about bands is that they allow you to be irresponsible for longer – whether or not in the end that’s a really healthy position to take.”
I guess I've been lucky in that I f-----d about until my mid-30s and now I can have more of a balanced outlook. I think not having a family and kids, I know what I need.
Adam is the last member of U2 – which includes Bono, Larry Mullin Jr and The Edge – to become a father. Bono once admitted that he and his bandmates “lived through him vicariously for a few years”: “I was hoping that he'd do something like buy a yacht and we could all hang out on it. Because all of us were too embarrassed.”
Previously, Adam – who gave up alcohol in 1996 – has been linked to supermodel Helena Christensen. He was also engaged to Naomi Campbell as well as longtime girlfriend Susie Smith.
het multitalent is toch niet zwangerquote:
quote:Hilary Duff Is NOT Pregnant, She Says
With reports surfacing that Hilary Duff is pregnant with her first child, the actress is finally speaking out.
Turns out shes not pregnant!
Tear.
Star magazine had reported that a close friend confirmed the pregnancy news to them. But Duff reveals to Billy Bush:
Nope, not pregs! Be nice to know who my friend is though that is telling people that.
Maybe I should start wearing some tighter clothes.
She then took to her Twitter account to let her fans know the truth. Duff wrote:
Wow what a way to wake up and find out your pregs! Its just a rumor guys! Not true. But thanks for all the good wishes! Lol.
When she does get pregnant, we're sure she'll have an adorable baby!
quote:Owen Wilson's Baby's Having An Identity Crisis
We kid, we kid. The bb is fine. He's better than fine - he's got a daddy that really loves him! He's great!
Sources have learned that just before filling out the birth certificate for his little man, Owen Wilson decided he wanted to change the baby's name.
Nothing like waiting for the last minute, huh?
Owen decided that he very much wanted his son to be named Robert Ford Wilson, after his father, rather than Ford Linton Wilson, which was the original plan.
Aw! That's sweet! Bet grandpa is really going to love that!
dat was te verwachten na dit bericht van gisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Regina Romeijn, winnares van Expedite Robinson en bekend als radio- en tv-presentatrice, is 3,5 maand in verwachting.
quote:Regina Romeijn klaar voor baby
AMSTERDAM - Tijdens de opnames van Expeditie Robinson is Regina Romeijn er achter gekomen dat ze klaar is voor een kindje.
"Op een dag tijdens de 'Expeditie Robinson' werd ik wakker en dacht ineens: nu is het goed. Als ik thuiskom, ga ik tegen Erdem zeggen dat ik er klaar voor ben", vertelt de 34-jarige blondine in Party.
Regina weet al van jongs af aan dat ze kinderen wil, maar ze heeft er bewust lang over nagedacht. "Ik wilde stevig in mijn schoenen staan en geworteld en geaard zijn. Daarnaast wilde ik geen enkele twijfel hebben over mijn relatie of mijn carrière die het eventueel zou onderbreken."
De presentatrice heeft al tien jaar een relatie met Erdem. Trouwen zien de twee voorlopig niet zitten. Wel hebben ze een koophuis en een samenlevingscontract.
Zal wel een ongelukkig (foto)moment zijn, want wat ziet zij er duf en pafferig uit in het gezichtquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Penelope Cruz en Javier Bardem
[ afbeelding ]
Een zwangerschap kan erg in je gezicht tekenen he, inderdaad pafferig. Dus met een beetje pech is het geen ongelukkig fotomomentquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel een ongelukkig (foto)moment zijn, want wat ziet zij er duf en pafferig uit in het gezicht
Ik dacht ik formuleer het nog netjes, want anders vliegen de hormonen weer door het topicquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef Lovechild het volgende:
Dus met een beetje pech is het geen ongelukkig fotomoment
Jane Krakowski zat in Ally McBealquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Jane Kwakowski ()
http://img2.timeinc.net/p(...)ne-krakowski-290.jpg
[/url] ]
Aha. Kon me al niet voorstellen dat jij niet wist dat een zwangerschap dit gewoon met je gezicht kan doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht ik formuleer het nog netjes, want anders vliegen de hormonen weer door het topic
Hehe, nee niet bepaaldquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Aha. Kon me al niet voorstellen dat jij niet wist dat een zwangerschap dit gewoon met je gezicht kan doen
Dit is een hele oude foto, dus daar was ze nog helemaal niet zwangerquote:
quote:Emily Procter is a mommy!
The gorgeous CSI: Miami star and her musician boyfriend, Paul Bryan, welcomed baby girl Pippa in early December, reports TV Guide.
The 42-year-old actress was back on the set Wednesday (January 19), just in time to witness costar Adam Rodriquezs directing debut. Were so happy for Emily, said Adam. This is something I know she's wanted for a long time. She's got the right guy in her life and it was the right time for her, and it's so great when you get to see somebody be able to have it all.
Shes just really got it all together, he added.
Emily, whose pregnancy was not incorporated into the 9th season of her show, will only be written out for a week before returning in an episode set to air March 13.
This is the first child for Emily and Bryan who announced their news in July.
Congratulations to the happy couple!
Stom van Peoplequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is een hele oude foto, dus daar was ze nog helemaal niet zwangerLekkere fout van People.
quote:Doutzen Kroes is vanmorgen om acht uur bevallen van een zoontje. Dat heeft haar management bevestigd aan RTL Boulevard. Het jongetje heet Phyllon Gorré en weegt 8 pond. "Doutzen straalt, het is een prachtig kind, donker haar, donkere ogen. Doutzen ligt nog in het ziekenhuis, maar komt vandaag nog naar huis."
Ik mis de apostroffquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef alors het volgende:
Doutzen Kroes is bevallen van een zoontje
[..]
quote:Regina Romeijn zwanger
AMSTERDAM - Presentatrice Regina Romeijn is bijna 4 maanden zwanger van haar eerste kindje.
Tijdens de opnames van Expeditie Robinson kwam Regina er al achter dat ze graag een kindje wilde en een zwangerschap liet dus niet lang op zich wachten.
De presentatrice denkt dat ze een jongetje krijgt, haar vriend Erdem zet in op een meisje, vertelt zij aan Shownieuws. Het stel heeft al ruim 10 jaar een relatie.
Maar in mijn beleving is Gorré een achternaam.. is dat misschien de 'echte' achternaam van Sunnery James? Zou je het uitspreken als Fillon of als Fielon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef alors het volgende:
Doutzen Kroes is bevallen van een zoontje
[..]
Negers zijn niet per definitie ghetto tokkiesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik mis de apostroff
P'hyllon of Ph'yllon of D'Phyllon
Ik denk Fillon, Gorré is idd de achternaam van Sunnery.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Livra het volgende:
[..]
Maar in mijn beleving is Gorré een achternaam.. is dat misschien de 'echte' achternaam van Sunnery James? Zou je het uitspreken als Fillon of als Fielon?
Zeg ik dat dan? Ik vind Phyllon een gangsternaam.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Negers zijn niet per definitie ghetto tokkies
Associatie Phyllon - felon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg ik dat dan? Ik vind Phyllon een gangsternaam.
Awww!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef hexje het volgende:
Van de twitter van Sunnery:
Thank you all for the lovely tweets! We're in love with him! Can't describe this feeling! Phyllon (pronounce: Fillen) is in our life! <3
Ik zie al een "Bopke/Jupke/Douwe" lopen, met zo'n donker koppiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik had echt zó gehoopt op een mooie Friese naam
Heu, er zijn meer Friese namen hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie al een "Bopke/Jupke/Douwe" lopen, met zo'n donker koppie![]()
Nee dat past niet, dan maar ditEn dat zal een roepnaam "Fillie" worden na verloop van tijd.
quote:Ivanka Trump in verwachting
Ivanka Trump is zwanger. De 29-jarige dochter van Ivana en Donald Trump kondigde vrijdag haar zwangerschap aan via Twitter.
"Ik wil al een tijdje geweldig nieuws met jullie delen", liet Trump weten. "Ik ben zwanger! Jared en ik zijn de gelukkigste mensen ter wereld."
De miljonairsdochter, die in dienst is van haar vader, trouwde eind 2009 met krantenuitgever Jared Kushner. Kushner geeft de wekelijkse nieuwskrant New York Observer uit.
© 2011, Novum
Bopke en Jupke zijn sowieso geen Friese namenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heu, er zijn meer Friese namen hoor![]()
Maar idd, een gekleurde Wietse is wel wat raar hè
Oh gossie, gaan we weer happenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Bopke en Jupke zijn sowieso geen Friese namen
inmiddels is naar buiten gekomen dat ze is bevallenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef kvd het volgende:
Emily Procter moet inmiddels ook bevallen zijn, was in december uitgerekend, maar ik kan er verder niks over vinden
quote:Emily Procter Welcomes Daughter Pippa!
Emily Procter is a mommy!
The gorgeous CSI: Miami star and her musician boyfriend, Paul Bryan, welcomed baby girl Pippa in early December, reports TV Guide.
The 42-year-old actress was back on the set Wednesday (January 19), just in time to witness costar Adam Rodriquez’s directing debut. “We’re so happy for Emily,” said Adam. “This is something I know she's wanted for a long time. She's got the right guy in her life and it was the right time for her, and it's so great when you get to see somebody be able to have it all.”
“She’s just really got it all together,” he added.
Emily, whose pregnancy was not incorporated into the 9th season of her show, will only be written out for a week before returning in an episode set to air March 13.
This is the first child for Emily and Bryan who announced their news in July.
Congratulations to the happy couple
Was ook al gepostquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef kvd het volgende:
[..]
inmiddels is naar buiten gekomen dat ze is bevallen
[..]
ik zie het ineens....ik mis af en toe wat berichten. Ook in MyAt, denk ik dat er niks is gepost, blijken er allemaal nieuwe berichten te staan....quote:
Gorré...klinkt als Goeree-Overflakkeequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk Fillon, Gorré is idd de achternaam van Sunnery.
Heel schattig bij een baby en dreumes, maar als je als 30-jarige bij een sollicitatie je hand schudt en Pippa uitspreekt is het toch niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet wie Emily Procter is, maar wat is Pippa een ontzettend leuke naam!
Las een jaartje of wat geleden een interview in de Viva met 2 zussen waarvan een van de twee ook een dochtertje had wat Pippa heette. Lief!
Zij speelt in CSI Miamiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet wie Emily Procter is, maar wat is Pippa een ontzettend leuke naam!
Las een jaartje of wat geleden een interview in de Viva met 2 zussen waarvan een van de twee ook een dochtertje had wat Pippa heette. Lief!
dat wist ik dus weer niet. Maar neem aan dat dat wordt uitgesproken als /piepa/quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:
Hmm, nee, het zegt me nog steeds niks. Maar ik kijk ook nooit naar CSI, dus dat verklaart een hoop
Ik vind Pippa leuk, en ik zou het ook zeker overwegen m'n dochter zo te noemen. Enige puntje voor mij, is dat natuurlijk in de straattaal pistool wordt uitgesproken als 'Pipa'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |