Nee, ik zeg dat als er een stoere grote vent bij was geweest, het niet nodig was geweest om die vrouw aan te spreken op haar voorkruipen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat we met jou naar Ikea hadden gemoeten ipv peu?
Weet je hoe moeilijk die te vinden zijn?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat als er een stoere grote vent bij was geweest, het niet nodig was geweest om die vrouw aan te spreken op haar voorkruipen.
Dat willen we natuurlijk testen, Snuit. Dat snap je he.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat als er een stoere grote vent bij was geweest, het niet nodig was geweest om die vrouw aan te spreken op haar voorkruipen.
De jackpot is makkelijker te vinden winnenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk die te vinden zijn?
En dan weer stumpers uitlachen met hun broek in hun laarsjesquote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk testen, Snuit. Dat snap je he.
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan weer stumpers uitlachen met hun broek in hun laarsjes
Jonkvrouwe!quote:
Ook gewoon meerdere op een dag, best erg eigenlijkquote:
Zoek er 1 bij de lokale discotheek en vraag hem mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk testen, Snuit. Dat snap je he.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat topic ken ik niet.
@MB: Ik sta te trillen op me beentjes!
Het is de mode *riltquote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook gewoon meerdere op een dag, best erg eigenlijk
Dit is dan weer jammer.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoek er 1 bij de lokale discotheek en vraag hem mee.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoek er 1 bij de lokale discotheek en vraag hem mee.
Er komt nog wat visite deze week, maar morgen gaan we de slingers maar vast weg halen ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
L-EZijn nu de festiviteiten echt voorbij?
Ik denk dat 't m'n leeftijd isquote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk, je wilt niet mee met samzz en mij.
Zo breed ben ik heul niet!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk, je wilt niet mee met samzz en mij.
Zou het niet eerder mijn leeftijd zijn?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat 't m'n leeftijd isOf m'n boobs zijn too intimidating
Of het vooruitzicht van de IKEAquote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat 't m'n leeftijd isOf m'n boobs zijn too intimidating
Dat maken wij wel uit ja!quote:
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou het niet eerder mijn leeftijd zijn?
Ja! Druk, maar feestelijk. Peuter heeft het erg leuk gehad, is schaamteloos verwend, wij zijn blij.quote:
Drie maanden jonger dan ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen
Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud Snuit is
Maar de ijsjes zelf tappen is natuurlijk wel fantastisch!quote:
Haha ja ik zie het nog doen ookquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar de ijsjes zelf tappen is natuurlijk wel fantastisch!ik wil nog eens met mn hoofd eronder
Die met 't grijzige haar en de gevatte opmerking?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens samzz, een van die tattoo-dudes was ook jummie
Idd, ik bied me pas aan als jullie naar de sauna gaanquote:
Nee! Die met dat kaalgeschoren hoofd, links ergensquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die met 't grijzige haar en de gevatte opmerking?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Idd, ik bied me pas aan als jullie naar de sauna gaan
Ik dacht al... Al was hij wel grappigquote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Die met dat kaalgeschoren hoofd, links ergens
De eerste die opkeek toen we binnen kwamenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al... Al was hij wel grappig
Maar, die kale heb ik niet gezien... Denk ik
Nee, echt niks voor mijquote:
Maar sauna!quote:
Ik was aan het kijken naar de dude die getatoeëerd werdquote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De eerste die opkeek toen we binnen kwamen
Het leven zit vol teleurstellingenquote:
Dat durf ik toch niet!quote:
Dat blijkt maar weer...quote:
That time of month?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga even veel chocolade eten en een fles wijn open trekken en een doos tissues pakken en een jankfilm opzetten
Mannenavond zo te lezen!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga even veel chocolade eten en een fles wijn open trekken en een doos tissues pakken en een jankfilm opzetten
Lekkerquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MissB is zo heet dat zelfs de sauna tegen haar opkijkt.
ik ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik vind The Cleveland Show niet zo heel leuk
Let's play kick the can!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik vind The Cleveland Show niet zo heel leuk
[..]
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ook ik heb daar wel eens last van ja... dat ik een bloedneus heb enzo.
Ik ken nog iemand die heeft ook heel vaak een bloedneus. Laatst ging 'ie het deppen met een sneeuwbal. Dat zal er best vies uit.quote:
Daarom wil ik single zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
Singles, de kweekvijver voor de slechtste grappen ooit.
Dat was geen grap dat was gewoon triest.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
Singles, de kweekvijver voor de slechtste grappen ooit.
Is er weer een nieuw seizoen dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Was er geen nieuwe TopGear vandaag trouwens?
What's up with Snuit?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom eens brengen! Ik ben sip
Ik eet heel netjes hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slagroom die van je kin af druipt.
Ik heb geen ideequote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Seizoen 16 is toch begonnen met nieuwjaar?
Nou, ik zou dinsdag met een blonde schone naar een benefiet concert/theater/musical gaan (alles zou de revue passeren), maar helaas heeft ze het net even te druk met werk. Dus nu gaat mn nichtje mee, maar die is lang niet zo leuk natuurlijk als een blonde schonequote:
Heb geen BBCquote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Op BBC? Want dan moet ik eigenlijk wel gaan kijken.
Waarom?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom eens brengen! Ik ben sip
Wat een hoer, die blonde schone. Gelukkig is ze heel mooi.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ik zou dinsdag met een blonde schone naar een benefiet concert/theater/musical gaan (alles zou de revue passeren), maar helaas heeft ze het net even te druk met werk. Dus nu gaat mn nichtje mee, maar die is lang niet zo leuk natuurlijk als een blonde schone
Pics?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een hoer, die blonde schone. Gelukkig is ze heel mooi.
Oh, alleen die wise men special is geweest, ze zijn nog niet echt begonnenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Op BBC? Want dan moet ik eigenlijk wel gaan kijken.
Ja, alleen jammergenoeg zie ik haar alleen maar met mijn ogen dicht en niet met de ogen open dus..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een hoer, die blonde schone. Gelukkig is ze heel mooi.
Of deed je weer mans met je monopolygeld? Kunnen ze ook niet waarderen he.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, alleen jammergenoeg zie ik haar alleen maar met mijn ogen dicht en niet met de ogen open dus..
maar misschien heb ik niet genoeg geld geboden.. dat kan natuurlijk ook, wat zijn normale prijzen voor een hoer? Denk dat zij wel +25% waard is
Ik kan er niets aan doen dat ik iedereen onder tafel lul.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou nou verdomme eens op met dat topic killen steeds!
Dit is mijn laatste pootquote:
Nee joh, dit is echt zo een dom blondje, die ziet dat verschil niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Of deed je weer mans met je monopolygeld? Kunnen ze ook niet waarderen he.
Weer eentje die 't vooroordeel in stand houdtquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, dit is echt zo een dom blondje, die ziet dat verschil niet.
Maak er misbruik van.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Weer eentje die 't vooroordeel in stand houdt
You go girl!quote:
www.debian.orgquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
shit, ik kan niemand vinden met een Win7 cd in mijn omgevingiedereen download em
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://technet.microsoft.(...)5.aspx?ITPID=sprblog
Thanks, opgeslagenquote:
Als ik er niks van snap, dan zwijg ik.quote:
Hoe kom je dan aan zoveel posts op fok?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik er niks van snap, dan zwijg ik.
Post haar tietenfoto's op een openbaar forum. Dat zal haar leren. Een beetje hoer had die namelijk al naar je opgestuurd.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee joh, ik baal nog steeds dat ik gedumpt ben door een blonde schone hoer
Ik ook. Soms.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik er niks van snap, dan zwijg ik.
Darten, nee dusquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Was er geen nieuwe TopGear vandaag trouwens?
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook maar zwijgen als je dingen niet snapt. Dat voorkomt vragen stellen waarop het antwoord logisch is.quote:
Je bent al verder gekomen dan ik ooit zal komen bij haarquote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat doet mij dan weer goedquote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent al verder gekomen dan ik ooit zal komen bij haar
Ik snap allesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook maar zwijgen als je dingen niet snapt. Dat voorkomt vragen stellen waarop het antwoord logisch is.
Stomme hoerquote:
Gedumpt worden na enige hoop te hebben gehad is beter dan bij voorbaat te worden afgewezen?quote:
nee man, eigenlijk is ze gewoon nog steeds wel lief, alleen ga ik dat haar niet zeggen natuurlijk. Lijden zal ze dat ze mij dit aangedaan heeft!quote:
Bij het tweede geval kun je nog zeggen: Ze weet niet wat ze mist! Bij het eerste geval heeft ze je met een reden gedumpt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gedumpt worden na enige hoop te hebben gehad is beter dan bij voorbaat te worden afgewezen?
Hoe gaat het met de kleine nu dan? Of wordt die vertroeteld door oma?quote:
Bert Visserquote:
Precies, lijkt mij ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Bij het tweede geval kun je nog zeggen: Ze weet niet wat ze mist! Bij het eerste geval heeft ze je met een reden gedumpt.
Nee, door mij natuurlijk! Alleen wil hij niksquote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kleine nu dan? Of wordt die vertroeteld door oma?
vrij als in niet werken? Vrijdag avond. Vrij als in, wanneer heb je tijd? Goede vraagquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bert Visser![]()
Oh en grote hoeveelheden bier
Oh! Goede tip. Ik heb de nieuwste David Baldacci nog liggenquote:
weg is een goed tekenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, door mij natuurlijk! Alleen wil hij niksTypische man weer
Daarstraks was de koorts weer flink terug, maar nu is ie al een tijdje gezakt, daarstraks zelfs weg. Morgenochtend even afwachten...
Visscher, Bert Visscherquote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bert Visser![]()
Oh en grote hoeveelheden bier
Heb em ook afgezet, ma 15min ben ik em wel zat, veel te hyper.quote:
Truste Samzziequote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ja, laptop weg en boek erbij.
Byeee, sweeties![]()
Zijn bij jou de ramen werkelijk rood?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als ik op de rode ramen klop.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ja, laptop weg en boek erbij.
Byeee, sweeties![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:38 schreef ArTiC het volgende:
Hele rare MI dankzijn RTL4:
Wat zijn je rechten als je een paard koopt maar het blijkt een kat in de zak te zijn?
what happend? (mag ook via msn)quote:Op zondag 9 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben er ook weg van, ik voel me ronduit kut.. (En nee, niet alleen vanwege vannacht niet geslapen te hebben..)
Vrij als in Signumexchange.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrij als in niet werken? Vrijdag avond. Vrij als in, wanneer heb je tijd? Goede vraag
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben er ook weg van, ik voel me ronduit kut.. (En nee, niet alleen vanwege vannacht niet geslapen te hebben..)
Is dat niet een niet-gedocumenteerde feature van de nieuwe lay-out?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo te zien niet de enige die meerdere keren quoot
Dat is handig. Tenzij je ongeduldig bent en graag meerdere keren op de quote-knop drukt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat niet een niet-gedocumenteerde feature van de nieuwe lay-out?
De iPad layout doet dat nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat niet een niet-gedocumenteerde feature van de nieuwe lay-out?
Jij bent gekquote:
We merken het jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
De kilo zuurkool voor 1 euro was bijzonder lekker trouwens.
(Ja, ik heb echt heel weinig te vertellen.)
Geeft niet, God heeft vanaf het begin al gezegd dat je zondag niet teveel moet doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
iPad is voor lekkere wijven of ICT-nerds. En ik ben geen van beide, heb er dus geen ervaring mee.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
Ah goed zo.quote:
Wie heb je daarvoor gepijpt?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
quote:
Kloptquote:
Myr! Het levende bewijs dat ik geen woord heb gelogen.quote:
Dus ik zou ermee voor lul lopen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
iPad is voor lekkere wijven of ICT-nerds. En ik ben geen van beide, heb er dus geen ervaring mee.
beter dan MissPiggy tochquote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit meer van af he..
Jij past prima in het bakje 'lekker wijf'.quote:
Dat, en vannacht niet geslapen, en 12 uur gewerkt (op een fucking zondag jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een soort dipje JK! Is ook een beetje de tijd van het jaar denk ik
Heeft ze toch een pik?quote:
Liefde voor mijn iPad.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Myr! Het levende bewijs dat ik geen woord heb gelogen.
Ik hou van Hem.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft niet, God heeft vanaf het begin al gezegd dat je zondag niet teveel moet doen.
Oh mij mag je best Miss Piggy noemen, dat dan weer wel.quote:
+1 (na real life contact)quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij past prima in het bakje 'lekker wijf'.
Dat wilde ik even horen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij past prima in het bakje 'lekker wijf'.
Komt door die vetjesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh mij mag je best Miss Piggy noemen, dat dan weer wel.
Je enige flaw die ik tot op heden heb ontdekt.quote:
Precies, heeft totaal niks te maken met Escobarquote:
Hoezo 'toch'? Hoe lang en grondig heb je gezocht?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft ze toch een pik?wat een deceptie
quote:
*prik*quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, heeft totaal niks te maken met Escobar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik blijf 't herhalen zolang ik je zo af en toe es mag ontmoeten.quote:
Gezellige dikkerd dat je bentquote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, heeft totaal niks te maken met Escobar
Ik heb ook een iMac, is dat nummer 2?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je enige flaw die ik tot op heden heb ontdekt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*prik*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dan ook heel afschrikwekkend!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Ik kan haar wel aanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*kruipt in een bunker*
Run while you still can..
quote:
Dan bel je de HAP maar.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar als ik nou net crisis heb?
Niet echt, Die Appelaars verzamelen namelijk alles, dus je komt er zelden tegen die maar één ding hebben.quote:
Ik weet wie het zegtquote:
Daar ligt een kerkhof vol dat hetzelfde dacht *Wijst naar bergje klein en omgewoelde grond*quote:
Nee! Je was leukquote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel afschrikwekkend!
Kan je die niet 1 dagje uitstellen? egoïstisch dat je L-E niet dat ene dagje rust gunt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar als ik nou net crisis heb?
Maar die hap is toch juist het probleem! I'm confusedquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je die niet 1 dagje uitstellen? egoïstisch dat je L-E niet dat ene dagje rust gunt.
Dat is wel waar.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt, Die Appelaars verzamelen namelijk alles, dus je komt er zelden tegen die maar één ding hebben.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Je was leuken lief
en gezellig
heerlijk gelachen
Ja nu wil ik ook MissB en Samzz zien hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Je was leuken lief
en gezellig
heerlijk gelachen
contactquote:
Ja, anders niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf 't herhalen zolang ik je zo af en toe es mag ontmoeten.
Ben jij de trendsetter of de trendvolger thuis?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel waar.We zijn hier thuis echt erg wat betreft apple-spullen.
Neem een voorbeeld aan Snuit. Die accepteert een 'nee' gewoon.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je die niet 1 dagje uitstellen? egoïstisch dat je L-E niet dat ene dagje rust gunt.
I'm ready, release your furyquote:
Daar noem je ook iemand...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Snuit. Die accepteert een 'nee' gewoon.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja, anders niet hoor
(is er nou al een datum voor de reünie trouwens?)
Haiquote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt, Die Appelaars verzamelen namelijk alles, dus je komt er zelden tegen die maar één ding hebben.
Is dat jouw bijnaam?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit meer van af he..
Ik hoef het niet te zeggen, je weet dat ik het weet, dat is genoeg.quote:
Sinds De Interventie jaquote:
Snuit is zo'n hond die je schopt en die drie minuten later weer kwispelend en kwijlend voor je staat.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Neem een voorbeeld aan Snuit. Die accepteert een 'nee' gewoon.
Ik was eigenlijk best moequote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja toch wel? Het was wel erg gezellig idd!
Ik heb lampjesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zeggen, je weet dat ik het weet, dat is genoeg.
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:
Geen dwangbuis hier hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef Ripley het volgende:
Missb wordt toch al in bedwang gehouden of heb ik alweer iets gemist?
Trendsetter natuurlijk. En het meisje dat met hele grote ogen naar der mama kijkt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij de trendsetter of de trendvolger thuis?
Jammer dat ik geen mot benquote:
Ik schop geen honden. Honden moet je in een vuilniszak doen met bakstenen en dan in een meer gooien.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snuit is zo'n hond die je schopt en die drie minuten later weer kwispelend en kwijlend voor je staat.
Puppyoogjes.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Trendsetter natuurlijk. En het meisje dat met hele grote ogen naar der mama kijkt.Ik kan dat spul niet betalen.
Soulmate!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Ik schop geen honden. Honden moet je in een vuilniszak doen met bakstenen en dan in een meer gooien.
dat klopt wel enigszins ja. Ben redelijk vergevingsgezindquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snuit is zo'n hond die je schopt en die drie minuten later weer kwispelend en kwijlend voor je staat.
Rolt de krant vast op...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik schop geen honden. Honden moet je in een vuilniszak doen met bakstenen en dan in een meer gooien.
quote:
Dol fijn dat je er bentquote:
Zoiets (niet deze, beetje oubollig) is errug fijnquote:
Wat voor ding?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef Ripley het volgende:
Enige kutte van dat ding is dat ie steeds dingen selecteerrt die ik niet wil selecteren :p
En dat ie THE maakt van thequote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef Ripley het volgende:
Enige kutte van dat ding is dat ie steeds dingen selecteerrt die ik niet wil selecteren :p
Hij komt dat ook van het deel van de site dat als header "Fashion 1800" heeft.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets (niet deze, beetje oubollig) is errug fijn![]()
* PeuRac mijmert over laatste fling
Ja, dat is niet mijn ding, corset/corselet is heel ergquote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij komt dat ook van het deel van de site dat als header "Fashion 1800" heeft.
*zingt: er is een hoerenschip vergaan, nu zijn de hoeren naar de maan, oh heineken bier oh heineken bierquote:
Dan liever zoietsquote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets (niet deze, beetje oubollig) is errug fijn![]()
* PeuRac mijmert over laatste fling
Cool! Ik jaloers!quote:
Laat dat Heineken maar vergaanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
*zingt: er is een hoerenschip vergaan, nu zijn de hoeren naar de maan, oh heineken bier oh heineken bier
Zijn de hoeren naar de haaien, kunnen de haaien lekker naaien heineken bier, oh heineken bier
Hihi, met vet onhandige jarretels als je moet plassen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever zoiets
http://www.corsetconnecti(...)product_images&p=276
quote:
Die bloemetjes zijn niet mijn ding, maar iemand die er zo bij loopt in mijn omgeving is niet veiligquote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever zoiets
string over de jarretels aan trekken, dat is makkelijker voor de sex ookquote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, met vet onhandige jarretels als je moet plassen.
Hier past een mooie sakura tattoo bijquote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever zoiets
CRACK THAT SHELL!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bloemetjes zijn niet mijn ding, maar iemand die er zo bij loopt in mijn omgeving is niet veilig
Of een slipje met strikjes aan de zijkantquote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
string over de jarretels aan trekken, dat is makkelijker voor de sex ook![]()
kudo's voor de vrouwen die dat snappen
Ja ik vind het ook wel meer bedroomquote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef Ripley het volgende:
Corsetten vind ik mooi, maar wel echt als onderkleding of voor his eyes only. Corsetten als bovenkleding vind ik zo krampachtig.
Oke, jij wintquote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of een slipje met strikjes aan de zijkant
Uiteraard, als onderkleding is het geweldig, wetende of er achter komen wat er onder zitquote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef Ripley het volgende:
Corsetten vind ik mooi, maar wel echt als onderkleding of voor his eyes only. Corsetten als bovenkleding vind ik zo krampachtig.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, jij wint![]()
je moet uitkijken trouwens, je bent pluspunten aan t verzamelen
Doe je zelfquote:
Ik kijk wel uit!quote:
Zulke vulgaire zakenquote:
Beperken tot ruimtesquote:
Gewoon in de liftquote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beperken tot ruimteswat zonde. Exhibitionisme FTW
Alles moet ingewijd wordenquote:
Alsof de ssh flats zoveel schoner zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die lift in jouw flat is wel heel krap hoor en vies en oud
Kun je gelijk je tetanus laten verversen ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die lift in jouw flat is wel heel krap hoor en vies en oud
de lift hier is prima schoon hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof de ssh flats zoveel schoner zijn
rukze en ruim je wel de troep op?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
als het over batsen gaat ga ik slapen..
Bah, vulgair zooitje hier!
bij de Bisschoppen, IBB en hier vind ik t wel slecht, ondanks dat ze hier bijna dagelijks schoongemaakt wordenquote:
Gewoon allemaal stoppen met posten bij 299quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Watertornado het volgende:
Zou MissB deze keer wéér de LaPo pakken?
Weltrusten brave snuitquote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dagelijks? Is niet te zienquote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij de Bisschoppen, IBB en hier vind ik t wel slecht, ondanks dat ze hier bijna dagelijks schoongemaakt worden
Dat bedoel ikquote:
Wat hoor ik? Gaan we batsen met MissB?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
geen LaPo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |