Ik kan haar wel aanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*kruipt in een bunker*
Run while you still can..
quote:
Dan bel je de HAP maar.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar als ik nou net crisis heb?
Niet echt, Die Appelaars verzamelen namelijk alles, dus je komt er zelden tegen die maar één ding hebben.quote:
Ik weet wie het zegtquote:
Daar ligt een kerkhof vol dat hetzelfde dacht *Wijst naar bergje klein en omgewoelde grond*quote:
Nee! Je was leukquote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel afschrikwekkend!
Kan je die niet 1 dagje uitstellen? egoïstisch dat je L-E niet dat ene dagje rust gunt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar als ik nou net crisis heb?
Maar die hap is toch juist het probleem! I'm confusedquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je die niet 1 dagje uitstellen? egoïstisch dat je L-E niet dat ene dagje rust gunt.
Dat is wel waar.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt, Die Appelaars verzamelen namelijk alles, dus je komt er zelden tegen die maar één ding hebben.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Je was leuken lief
en gezellig
heerlijk gelachen
Ja nu wil ik ook MissB en Samzz zien hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Je was leuken lief
en gezellig
heerlijk gelachen
contactquote:
Ja, anders niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf 't herhalen zolang ik je zo af en toe es mag ontmoeten.
Ben jij de trendsetter of de trendvolger thuis?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel waar.We zijn hier thuis echt erg wat betreft apple-spullen.
Neem een voorbeeld aan Snuit. Die accepteert een 'nee' gewoon.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je die niet 1 dagje uitstellen? egoïstisch dat je L-E niet dat ene dagje rust gunt.
I'm ready, release your furyquote:
Daar noem je ook iemand...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Snuit. Die accepteert een 'nee' gewoon.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja, anders niet hoor
(is er nou al een datum voor de reünie trouwens?)
Haiquote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt, Die Appelaars verzamelen namelijk alles, dus je komt er zelden tegen die maar één ding hebben.
Is dat jouw bijnaam?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit meer van af he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |