Een sms moet kunnen hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Vind ik zo mutserig overkomen
[..]
Komt vast wel morgen
Ben gewoon een kloek
Ik voorzie over 9 maanden weer een bevalling.quote:
Goed zo! lekker glaasje wijn er bij..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef freecell het volgende:
Kloek meldt!
Ja, morgen bios, nu eerst gewoon rust
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voorzie over 9 maanden weer een bevalling.
Aan zoiets zat ik ook te denken iddquote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alu-folie erover tot de honing erover gaat?
A dirty mind....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
GMTA![]()
![]()
Iig eerst stoven en dan honing.
Onze kinderen slapen altijd 's avondsquote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voorzie over 9 maanden weer een bevalling.
Oh fijn Free!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Onze kinderen slapen altijd 's avonds![]()
Tssss, het seksleven van ouders wordt wel onderschat hoor!
Maar ze belde net, hij ligt al een hele tijd heerlijk te tukken
Gaan! Neem het ervan! Leef je uit!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef freecell het volgende:
Plan tot nu toe: slapen morgenvroeg
En misschien morgen lekker ergens heen
Jouw brood is ook altijd mooi! Ik zou het bijna een keer gaan proberen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
Er liggen nu drie mooie bolletjes op het aanrecht te wachten tot ze worden omgevormd tot een heerlijk broodDrie keer gerezen. Ben benieuwd hoeveel effect dat heeft
Niet zo mooi als dat van DE hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jouw brood is ook altijd mooi! Ik zou het bijna een keer gaan proberen.
Nou, ik zie hier alleen maar mooie broden. En de smaak is het belangrijkste.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet zo mooi als dat van DE hoorMaar ik mag niet mopperen. En het is ook nog eens echt heel lekker eigenlijk wel
Aan de cursus Office? Jazeker!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef AnneX het volgende:
Zeg Krakke, heb jij uiteindelijk nog iets gehad aan de cursus?
Hoezo?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef AnneX het volgende:
Zeg Krakke, heb jij uiteindelijk nog iets gehad aan de cursus?
LOL! Zit er zoveel minder boter in shortbread?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
Net op facebook bij een vriendin: ze had een roomboterkoek gebakken. Een engelse dame vertaalde dat naar heart-attack-cake![]()
Ik moest lachen
Geen ideequote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Zit er zoveel minder boter in shortbread?
Het IS grappig. Nu nog een goede vertaling vinden voor het traditionele britse ontbijt!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk vond het alleen grappig
Pee (en Elf) hoe doe jij dat de laatste rijzing? Nog een keer doorkneden en dan de oven in?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
Er liggen nu drie mooie bolletjes op het aanrecht te wachten tot ze worden omgevormd tot een heerlijk broodDrie keer gerezen. Ben benieuwd hoeveel effect dat heeft
Serieusquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef LieLie het volgende:
Wie had het laatst over Miss Saigon? Die komt weer terug.
Ik laat ze rijzen op mijn aanrecht in de vorm die ze krijgen en dan hevel ik ze over naar de bakplaat die gloeiendheet uit de oven komt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pee (en Elf) hoe doe jij dat de laatste rijzing? Nog een keer doorkneden en dan de oven in?
Of de laatste rijzing al op vetvrij papier/in vorm en dan niet meer kneden maar meteen de oven in?
Jeetjemina...dit is echt weer zo jammerquote:
Was ook leuk toen ze in Bretagne waren. Boeren die met een volgeladen fiets uien gingen venten in de UK. Romances.quote:
Genoeg gedronken? Ontspanningshoofdpijn?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Verdorie, ik begin koppijn te ontwikkelen
1,5 liter water. Gooi er zo nog wel een half litertje tegenaanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Genoeg gedronken? Ontspanningshoofdpijn?
De hoeveelheid maakt niet uit als je urine maar helder is.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
1,5 liter water. Gooi er zo nog wel een half litertje tegenaanGaat wel weer over
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De keoveelheid maakt niet uit als je urine maar helder is.
Zout en bloedsuiker lijkt me oke.
Stress?
Als je genoeg betaalt telt ergernis en frustatie niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ikke?
Stress?
![]()
Neuh...op dit moment niet. Wel een hoop ergenis en frustratie
Maar geen stress
Oh nee hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Die lening?
je mag ook zeggen dat het me niks aangaat
Jawel, maar nu zit ik met een creatieve dipquote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, dat kan.
Fotografie heb je iig een hoop rust gemaakt toch?
Dacht ik al, ik doe dat het volgende brood ook dan, w.s. ligt het daaraan dat ik hem niet zo gerezen vond.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik laat ze rijzen op mijn aanrecht in de vorm die ze krijgen en dan hevel ik ze over naar de bakplaat die gloeiendheet uit de oven komt.
Hier zijn ze net uit de oven. Ze zijn groter dan de vorige lading volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik doe dat het volgende brood ook dan, w.s. ligt het daaraan dat ik hem niet zo gerezen vond.
Die foto's van mensen in steden vind ik mooi. Je kan heel goed momenten vastleggen. Zeg ik als amateur.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel, maar nu zit ik met een creatieve dipWat wil ik gaan doen bijv? En hoe? En wat? En wanneer?
Ik heb het idd 3x laten rijzen, maar alleen het lucht eruit gehaald en opnieuw in vorm gebracht tussen het rijzen doorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
3X rijzen en de laatste rijzing niet meer kneden. Does tha trick dus
Elf doet het volgens mij ook zo, toch Elf
Ja doeiquote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het idd 3x laten rijzen, maar alleen het lucht eruit gehaald en opnieuw in vorm gebracht tussen het rijzen door![]()
Elf heeft tijd teveel en doet het zelfs vier keer laten rijzen
Da's idd een optiequote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Dus ik denk mooie portretten, zoals mensen echt zijn.
quote:
Goed gedaan! Toch gespeeld met je kapotte knieen!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
potverdorie, heb nog 1,5 topic terug te lezen
ik ben terugde dubbel gewonnen
was superspannend en heb samen met partner geweldig gespeeld (voor zover het kan met die k-banen, wind en laagstaande zon). daarna gegeten bij n tentje en t was niet lekker en denk niet goed want ik ben misselijk
Ja. De meningen varieren daaroverquote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb lang geleden brood gebakken en ik kan me maar 2x rijzen herinneren... Maar ik ben oud.
Je bent welkom, grote beukenbossen hier. En heide. En polder.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's idd een optieEn ik wil eigenlijk gewoon meer naar buiten. Lekker rust zoeken. Mooie natuurfoto's maken. Landschapjes
Doenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
Ik wil over een paar kilo een keer een leuke foto in een studio van mrLie en mij
Wat is strobisten? Ik begrijp dat het iets met flits is?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
En in maart, als AL mijn meets voorbij zijn, dan ga ik met Sarabi wat experimenteren met een opzetflitser op statief: het zogenaamde strobistenEens kijken of me dat een beetje lukt
Vind het ook niet op een Corbijn lijken als ik eerlijk ben. Veel cleaner zwart wit gebruikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt goed.
Ik zou zweren dat die eerste foto van Anton Corbijn was.....Gelukkig heb ik er geen verstand van.
Improviseren is totaal niet mijn dingquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
Dat klinkt wel als Pee, simpele dingen en improviseren. IMHO.
Ik heb er geen verstand van. Maar Corbijn maakte een foto van Miles Davis ofzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind het ook niet op een Corbijn lijken als ik eerlijk ben. Veel cleaner zwart wit gebruik
Maar eh, hoe red je dat dan bij live- optredens?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Improviseren is totaal niet mijn dingIk ben een controlfreak. Alles moet lopen zoals ik heb uitgedacht
Zo niet, dan loop ik vast. Gelukkig wordt dat nu minder en kan ik sneller aanpassen maar verder......rampzalig, dat improviseren
Klopt, maar veel rauwer, korreliger.. erg mooi vind ikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Maar Corbijn maakte een foto van Miles Davis ofzo.
Net zo zwart-wit, zonder fratsen. Ik kan het niet goed verwoorden.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Maar Corbijn maakte een foto van Miles Davis ofzo.
Net zo zwart-wit, zonder fratsen. Ik kan het niet goed verwoorden.
Goeie vraagquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar eh, hoe red je dat dan bij live- optredens?
Daar kan je toch weinig plannen, denk ik?
Das waar, veel rauwer.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, maar veel rauwer, korreliger.. erg mooi vind ik![]()
plaatjes
Maar alleen omdat ik nog een hele lap tekst moest tikken hoorquote:
Wat? Die paar zinnetjes?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar alleen omdat ik nog een hele lap tekst moest tikken hoor
quote:
* krakkemieke stopt FFt in bedquote:Op zondag 9 januari 2011 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukt... teruggelezen.... nu mag ik eindelijk naar bed
Krak; stop je me in alsjeblieft?
dat laatste! Maar dan niet te lang laten rijzen (lees, niet langer dan een paar uur) want anders verliezen ze hun vorm.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pee (en Elf) hoe doe jij dat de laatste rijzing? Nog een keer doorkneden en dan de oven in?
Of de laatste rijzing al op vetvrij papier/in vorm en dan niet meer kneden maar meteen de oven in?
Geweldige foto ditquote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klopt, maar veel rauwer, korreliger.. erg mooi vind ik![]()
plaatjes
dat kun je ook over een paar dagen doen. Flink laten rijzen, goed doorkneden, evt in de koelkast zetten....Google maar eens op no-knead-bread...Dat wordt alleen maar lekkerder, hoe langer het staat...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het idd 3x laten rijzen, maar alleen het lucht eruit gehaald en opnieuw in vorm gebracht tussen het rijzen door![]()
Elf heeft tijd teveel en doet het zelfs vier keer laten rijzen
is dit voor mij?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Er was eens een prinsesje die een missie moest onder nemen. Het was akelig en het viel zo tegen!
Ze was alleen en ze werd zo koud van de koude wind!
Maar ze had haar vrienden en ze kwam weer lekker thuis. En na een nacht lekker slapen kwam het goed!
Ik had de wekker op 20 mnuten staanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat laatste! Maar dan niet te lang laten rijzen (lees, niet langer dan een paar uur) want anders verliezen ze hun vorm.
Dat klinkt handigquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat kun je ook over een paar dagen doen. Flink laten rijzen, goed doorkneden, evt in de koelkast zetten....Google maar eens op no-knead-bread...Dat wordt alleen maar lekkerder, hoe langer het staat...
Niet lachen jijquote:
De 22equote:
filmkeuze, belichting, ontwikkelprocessen..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Maar het lijkt een cartoon. Zo overdreven en hoe doen ze dat?
Lekker wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
filmkeuze, belichting, ontwikkelprocessen..
of op de moderne manier: pielen in photoshop![]()
*stijf staat in de nacht van 22 op 23quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
De 22eHeb nog een paar honderd nespresso-cups voor je die je kan drinken
Krak stopt niet zomaar iedereen in he.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*stijf staat in de nacht van 22 op 23![]()
Zeg heb je je superman pyama al aan en tandjes gepoetst? Kan krak je ff instoppen
heel heel lief!quote:
staat nu in de krant dat Corbijn Lady Gaga wil doen, ze zijn in overleg. en dan in Groningen exposeren.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Krak stopt niet zomaar iedereen in he.
Sommige vrouwen vinden dat moeilijk. Hier krijg je van allerlei vrouwen complimenten.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel heel lief!
vooral vrouwen vinden het moeilijk om andere vrouwen zo'n lief complimentje te geven
Trusten!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik lig lekker nu, thnx
trusten!!
Ah okquote:
Sodemietersquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit lijkt me wel een mooie kampeerplek![]()
http://www.rynys-camping.co.uk/panoramav2.html
quote:
Duh, anders zoek je het niet uit!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en hondjes mogen mee!!
En het is, heel on GB, geen caravanwalhalladoet me denken aan de boerderie waar we in Cornwall stonden
Schaduw in GBquote:Op zondag 9 januari 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Heel mooi als je een plek met schaduw krijgt in een mooie zomer!
Is nog de oriënterende fase hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Duh, anders zoek je het niet uit!
Jullie waren vast een bijzonder trio om te aanschouwenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker iedereen
Terug van toneel! Nou, was even wennen met die vriend van me in tuniekje, neptieten en vrouwenluchtje op, maar ik geloof dat hij er behoorlijk serieus over was. Er was een vriend van hem mee, en die leek met zijn leren gilletje met metalen ringetjes alsof hij uit The Village People was gestapt
Voorstelling was wel erg leuk.Mensen zeiden ook dat ik er anders uit zag dan een half jaar geleden, therapeutisch dat Maastricht
Lijkt me ook erg anders, die vriend iddquote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker iedereen
Terug van toneel! Nou, was even wennen met die vriend van me in tuniekje, neptieten en vrouwenluchtje op, maar ik geloof dat hij er behoorlijk serieus over was. Er was een vriend van hem mee, en die leek met zijn leren gilletje met metalen ringetjes alsof hij uit The Village People was gestapt
Voorstelling was wel erg leuk.Mensen zeiden ook dat ik er anders uit zag dan een half jaar geleden, therapeutisch dat Maastricht
Geen idee wat ze bedoeldenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg anders, die vriend idd
Enneh, bedoelen die mensen met anders, beter? leuker? relaxter?
heel goed! rustig. Fijn. Weer echt thuis, na de vakantie. hebben jullie het ook goed gehad?quote:
Tsja, vis, kip, gewoon een virus...zeg het maarquote:Op maandag 10 januari 2011 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ouch, dat had ik deze zomer in Praag zoals je misschien nog weet, niet fijn. Wat heb je gister of de dag ervoor gegeten? Was het die vis?
Ja, lekker gecocooned en weer wat nieuwe gerechten gekookt.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef Duderella het volgende:
heel goed! rustig. Fijn. Weer echt thuis, na de vakantie. hebben jullie het ook goed gehad?
Waar kan ik die doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:11 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben een 'real drivers' test aan het invullen online voor mijn werk; ik krijg een cursus waarin ze je doelen en ambities in kaart brengen en zo
wat een blok aan jullie been, dat appartement. Hopelijk lukt het verhuren. Dan gebeurt er tenminste iets mee. succes!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lekker gecocooned en weer wat nieuwe gerechten gekookt.
Morgen ga ik maar eens proberen een appartement in Apeldoorn te gaan verhuren, want verkoop lukt blijkbaar niet echt goed.
Ja, niet. Ik krijg nu ook geen resultaat, dat hoor ik pas op de cursus en die is pas de 26ste.quote:
Willen jullie nog een keer terug? Je bent er zo enthousiast overquote:Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef Duderella het volgende:
wij hebben net golden eye gekeken en nu verlang ik weer zo terug naar Puerto Rico.Een deel van de film is daar opgenomen. het deel met de grote telescoop. daar zijn we ook geweest.
O lieverd ik wil morgen wel terug! ik mis het oprecht. maar toch zal ik de volgende vakantie weer een andere bestemming kiezen. er is nog zo veel te zien. maar als de volgende vier vakanties tegenvallen, ga ik nog louter naar PR!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Willen jullie nog een keer terug? Je bent er zo enthousiast over
(straks veroorzaak je nog een ware PR hype in de slowchat ipv de Schotland en Italië hypes)
Engeland is altijd goed! Heerlijk. Schoonfamiliebezoek?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Engeland in het voorjaar, verder alleen dromenOver Puerto Rico bijvoorbeeld
Maar je hebt helemaal gelijk hoor; er is nog zoveel in de wereld om te ontdekken en je wilt toch ook niet de gemiddelde Nederlander worden die elk jaar naar hun vaste plekje in de zon gaan. Nou moet ik zeggen dat Puerto Rico wel wat beter klinkt dan Spanje of Frankrijk, maar toch
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:30 schreef Isabeau het volgende:
Mijn buik krampt door en godzijdank is mijn collega druk bezig een eind bij me vandaan. Mijn huidige flatulentie is door mezelf al niet te harden
Ja, het kramptquote:
Que? Wat bedoelen ze daar nu weer meequote:Gebruiken bij - plots opkomende diarree, wanneer de directe oorzaak niet kan worden weggenomen.
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 01:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, het kramptMaar het is ook een spannend spel. Is het een wind of is het een vloeistof?
Of maak ik het nu allemaal te visueel?
Goed punt!quote:Op maandag 10 januari 2011 02:02 schreef Duderella het volgende:
Onmiddellijk stoppen met mosselen eten, betekent dat in de bijsluiter, denk ik, isa.![]()
Oh jeetje Isa wat vervelend! Beterschap voor jou, dikke kusquote:Op maandag 10 januari 2011 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Hier wordt het een lange nacht op mijn werk. Plots opgekomen gastro-enteritis. In de volksmond: buikgriep. En plastisch gezegd: aan de schijt. Zomaar, uit het niets. Zweet breekt me steeds uit en ik ren steeds naar de wc.
Arme ikOh ja, en buikkramp en algehele malaise
Ik heb ook nog een uur!quote:Op maandag 10 januari 2011 08:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Moggeben warempel op tijd uit bed gekomen, tijd genoeg om even te ontbijten voor het sporten
![]()
Isa wat naar joh!!Hoop dat je je snel beter gaat voelen
![]()
@ Golfer: heb die film niet gezien, maar vond Control (over Joy Division) wel heel goed. Jammer dat hij tegen viel.. De kritieken waren al erg uiteenlopend had ik het idee.
Niet jouw ding begrijp ik, ben benieuwd of ik er wel iets mee kan, zie hem vast nog wel eens . Maar Corbijn kan het wel, Control vond ik erg goedquote:Op maandag 10 januari 2011 00:59 schreef golfer het volgende:
Oh en Corbijn is vast een goeie fotograaf, maar moet geen films meer regisseren. Wat en flinterdun verhaaltje en af-en-toe een mooi fotografisch shot, maar dat maakt nog geen film.
Snap niet dat Clooney daar aan meegeproduceerd heeft.
Vast wel johquote:Op maandag 10 januari 2011 09:30 schreef LieLie het volgende:
Nu zo richting school. Vanmiddag beoordeling van het project, hoop dat het oké is
Ik heb genoeg aan onze eigen Apenrotsquote:Op maandag 10 januari 2011 10:10 schreef DarkElf het volgende:
Apeldoorn, ga je ook gezellig naar de Apenheul met je werk?
(de mr moet morgen naar Apeldoorn, dus ik plaagde hem een beetje met de Apenheul)
Pff, naarquote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef TAV74 het volgende:
Lekkere agenda komende twee weken
Hengelo-Hengelo-Amsterdam-Zwolle-Nijmegen
Deventer-Utrecht-Apeldoorn-Hengelo-Amsterdam/Zwolle
* TAV74 laad ipod nog maar eens op
Gaat goedquote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef TAV74 het volgende:
Het is hier min 0,5 volgens internet, maar zo voelde het niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef DarkElf het volgende:
Tis raar weer idd, het is nu -3 ofzoen gisteren was het zo mooi. Morgen wordt het ook weer warmer dan dit.
nee snap ik, er ligt ook best een laag ijs op de auto's en t terras zag ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is hier min 0,5 volgens internet, maar zo voelde het niet!
Jammer dat je geen airmiles krijgt voor reizen met de trein!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef TAV74 het volgende:
Goed plan!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee snap ik, er ligt ook best een laag ijs op de auto's en t terras zag ik.
Straks ga ik me maar even dik aankleden met hardlopen, brrr
naar Brussel, dat zijn toch van die hippe snelle treinen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:20 schreef LieLie het volgende:
Ik moet morgen vijf uur met de trein. Op zich niet anders dan vandaag, alleen dan in een stuk. En in een aardig comfortabele trein denk ik, ipv van deze schuddende hondenkop.
T is snel beter dan Emmen-Zwollequote:Op maandag 10 januari 2011 10:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
naar Brussel, dat zijn toch van die hippe snelle treinen?
ga je via maastricht?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
T is snel beter dan Emmen-Zwolle
Maar we gaan niet met de Thalys als je die bedoelt.
Wij komen er jaarlijks, kijk anders even op onze site naar de waddenverslagen:quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jammer dat je geen airmiles krijgt voor reizen met de trein!
Vraagje voor de waddeneilandliefhebbers; wij zitten er over na te denken in maart/april eens een paar dagen naar een eiland te gaan, stapel boeken en spelletjes mee en heerlijk uitrusten..Heeft iemand hier tips/aanraders voor huisjes/eilanden?
Tof B!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef borisz het volgende:
Assessment boven gemiddeld gemaakt
Ik mag op gesprek komen.
tof, bedankt!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij komen er jaarlijks, kijk anders even op onze site naar de waddenverslagen:
http://sonnie-tieske.nl/verslagen.html
persoonlijk vond ik Noderstraun op Schiermonnikoog erg prettig (=Schiermonnikooog 2009). En Eureka op Vlieland ook, alleen moet je voor beide wel even kijken welke je kiest, zit verschil in inrichting aangezien het veel particuliere appartementen zijn.
Op Terschelling hadden we dit jaar zeker qua ligging ook een erg mooie locatie, alleen dat appartement zelf vond ik iets minder comfortabel dan de hiervoor genoemde.
vond jij het lekker gisteren? stond in 3 graden de hele dag buiten met rotwind.. echt niet lekker hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef DarkElf het volgende:
Tis raar weer idd, het is nu -3 ofzoen gisteren was het zo mooi. Morgen wordt het ook weer warmer dan dit.
Het was hier gister heerlijk weer!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond jij het lekker gisteren? stond in 3 graden de hele dag buiten met rotwind.. echt niet lekker hoor
Het was gisteren heerlijk weer. Vandaag ook. Het is zonnig, maar erg koud. Heerlijk winters weer.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond jij het lekker gisteren? stond in 3 graden de hele dag buiten met rotwind.. echt niet lekker hoor
Gisteren was het heerlijk weer hier! zon, zacht briesje, gewoon zacht weer.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gister was het hier niet eens echt koud!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was gisteren heerlijk weer. Vandaag ook. Het is zonnig, maar erg koud. Heerlijk winters weer.
Hier ook hoor, koud maar erg mooi helder en zonnig. Heerlijk!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was gisteren heerlijk weer. Vandaag ook. Het is zonnig, maar erg koud. Heerlijk winters weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goedquote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef borisz het volgende:
Assessment boven gemiddeld gemaakt
Ik mag op gesprek komen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
deze kleur ga ik 1 muur doen denk ik
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Heerlijk wandelweerquote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Da's fijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
Uur sportschool was wel weer voldoende voor vandaag.
Bloeddruk was gezakt. Dat is gunstig. Geen idee waar het door komt; het sporten (maar dat doe ik nog maar een week) of toch meer ontspanning... nou ja, even in de gaten blijven houden.
Ja, ook bij het bloedgeven was het altijd standaard te hoog. Altijd zo geweest tot zover ik mij herinner. Nooit wat aan gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef freecell het volgende:
Isa, lekker slapen zonder bubbelen![]()
Is je bloeddruk normaal te hoog dan Anthraxx?
Hier altijd iets van 90/60 oid... Niet echt problematisch
Enne...Goedemorgen
Ja, nu pas
Net even gesmst en de kinders hebben lekker liggen slapen en wij gaan zo even een middagje wegEn vanavond naar de bios (die stond al, wel makkelijk nu, geen oppas nodig)
Lekker Free, veel plezier!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef freecell het volgende:
Isa, lekker slapen zonder bubbelen![]()
Is je bloeddruk normaal te hoog dan Anthraxx?
Hier altijd iets van 90/60 oid... Niet echt problematisch
Enne...Goedemorgen
Ja, nu pas
Net even gesmst en de kinders hebben lekker liggen slapen en wij gaan zo even een middagje wegEn vanavond naar de bios (die stond al, wel makkelijk nu, geen oppas nodig)
Prettigquote:Op maandag 10 januari 2011 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
Uur sportschool was wel weer voldoende voor vandaag.
Bloeddruk was gezakt. Dat is gunstig. Geen idee waar het door komt; het sporten (maar dat doe ik nog maar een week) of toch meer ontspanning... nou ja, even in de gaten blijven houden.
Tofquote:Op maandag 10 januari 2011 11:00 schreef DarkElf het volgende:
Mijn kookboeken zijn net binnengekomen, het boek van Elizabeth David is echt mooiBarstensvol klassiekers. deze is het
De andere twee staan gewoon vol dagelijkse gezonde opties, altijd handig om te hebbenEn dan is er nog 1 onderweg, eentje waar ik erg benieuwd naar ben: A Culinary Journey in Gascony: Recipes and Stories from My French Canal Boat
Ik heb bij de bloedbank ook altijd een afschuwelijke bloeddruk hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, ook bij het bloedgeven was het altijd standaard te hoog. Altijd zo geweest tot zover ik mij herinner. Nooit wat aan gedaan.
Het witte jassen effect?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb bij de bloedbank ook altijd een afschuwelijke bloeddruk hoorMaar normaal gesproken niet, dus anders.
NAar de huisarts als het zo blijft klinkt als een plan. Mij willen ze op de bloedbank nooit prikken, omdat ik daar altijd rare bloeddrukken hebquote:Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ook bij het bloedgeven was het altijd standaard te hoog. Altijd zo geweest tot zover ik mij herinner. Nooit wat aan gedaan.
Maar deze keer was het ook echt TE hoog. Kan best van een hoop stress komen van de afgelopen maanden, of toch het voedingspatroon. Het gaat nu iig naar beneden door het sporten, deels. En ik denk dat ik afgelopen week meer ontspannen heb dan afgelopen maanden.
Ik houd het in de gaten, mocht het naar mijn zin niet snel genoeg gaan of geen verbetering in zitten dan ga ik maar eens de huisarts opzoeken voor een kennismaking en dit probleem
Daarom haal ik de mijne altijd voor 4,- door de wasstraatquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:
De Leinmobiel staat trouwens schoongeschrobt bij de garage, het is weer APK-tijd. Ik verwacht geen enkel probleem want het ding rijdt als een zonnetje en tegelijk met die schade zijn er 2 banden vervangen. Maar man o man wat was die auto vies. Ik moest gewoon 5 euro in de zelfwasbox gooien voordat t kreng schoon was
Ik kon geen wasstraat vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef freecell het volgende:
Daarom haal ik de mijne altijd voor 4,- door de wasstraat
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou nee, meer het 'Oh god ze gaan een botte holle breinaald door mn arm heen steken' effect.
Klinkt heel logischquote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou nee, meer het 'Oh god ze gaan een botte holle breinaald door mn arm heen steken' effect.
ja leuke gedachtes zijn dat iddquote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ach, ik kan het wel gooien op dat witte jassen effect, maar het is misschien handig om het toch te laten controleren voordat het toch iets anders wasquote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb bij de bloedbank ook altijd een afschuwelijke bloeddruk hoorMaar normaal gesproken niet, dus anders.
Als je bij de bloedbank een hoge bloeddruk hebt, ga je je zorgen maken. En als je dan bij de huisarts zit om je bloeddruk te laten checken, maak je je weer zorgen --> bloeddruk omhoog.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, ach, ik kan het wel gooien op dat witte jassen effect, maar het is misschien handig om het toch te laten controleren voordat het toch iets anders was.
BLijkbaar kán je bloeddruk dan wel heel makkelijk naar 'tehoog' is dat niet ook iets om in de gaten te houden?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je bij de bloedbank een hoge bloeddruk hebt, ga je je zorgen maken. En als je dan bij de huisarts zit om je bloeddruk te laten checken, maak je je weer zorgen --> bloeddruk omhoog.
Jup. En zorgen maken doe ik al heel snel dus dat helpt ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je bij de bloedbank een hoge bloeddruk hebt, ga je je zorgen maken. En als je dan bij de huisarts zit om je bloeddruk te laten checken, maak je je weer zorgen --> bloeddruk omhoog.
Ik heb alleen lage rugpijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef freecell het volgende:
Mijn lijf heeft altijd alles 'laag' behalve 'gewicht'
Lage bloeddruk, lage suikerspiegel, lage temperatuur...
Mag welquote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De laatste keer had ik 10,1, beetje hebben?
Hiquote:
Het is mijn persoonlijk record, is meestal rond de 9. Zal wel door het roken komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag wel
Dat is wel booming hoog trouwens
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! Weer pak em beet 600kcal verbrand net(volgens het progje..)
Krijg je daar een hoger ijzer van?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is mijn persoonlijk record, is meestal rond de 9. Zal wel door het roken komen.
IJzerslijpselquote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Krijg je daar een hoger ijzer van?
Wat rook jij?
Minder zuurstof ==> meer rode bloedlichaampjes.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Krijg je daar een hoger ijzer van?
Wat rook jij?
Af en toe op een berg gaan zitten, net als sporters. Jammer dat er in Groningen weinig bergen zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef freecell het volgende:
O, daarom heb ik een laag ijzer, de rijke Groninger-lucht
Kip met groente-stoofschotel?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat zal ik vanaaf eens voor eten maken?? Iemand leuke ideeen? Mag carbs hebben maar niet te veel
Ainsley's fajita's met zelgemaakte tortilla's!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat zal ik vanaaf eens voor eten maken?? Iemand leuke ideeen? Mag carbs hebben maar niet te veel
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ainsley's fajita's met zelgemaakte tortilla's!
Goed bezig jijquote:Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! Weer pak em beet 600kcal verbrand net(volgens het progje..)
Ik heb daar vorige week trouwens wel een eetlepeltje 'balans' tomatenketchup bijgedaan, voor wat smeu. Magere griekse yoghurt kon ook volgens het recept, maar dat had ik nietquote:
Lekker denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ainsley's fajita's met zelgemaakte tortilla's!
Wat je zou kunnen doen: de ingredienten alvast snijden en marineren en die schaal wegzetten in de koelkast. Het deeg voor de tortilla's maken en in bolletjes laten rusten in de koelkast.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker denk ikMaar denk dat ik dat morgen dan doe. Ik moet vanmiddag naar mijn werk en ben niet heel vroeg terug denk ik.
Dat is ook een idee ja. Wat moet er in dan??quote:Op maandag 10 januari 2011 12:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen: de ingredienten alvast snijden en marineren en die schaal wegzetten in de koelkast. Het deeg voor de tortilla's maken en in bolletjes laten rusten in de koelkast.
Hoef je als je terugkomt alleen de vulling in een pan te gooien en de tortilla's uit te rollen en te bakken.
Kip, paprika (geel en rood), rode ui. Klein beetje olie, sap en rasp van een limoen, kruiden (ik had: oregano, paprika, knoflook, komijn, pezo). Er stond nog chilivlokken in het recept, maar die heb ik niet (waar koop je datquote:Op maandag 10 januari 2011 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is ook een idee ja. Wat moet er in dan??
Oh, kijk ik daar even een keer!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok thanx!
En chilivlokken heb ik wel, gewoon bij de appie in zo'n molentjegoed spul hoor
![]()
Ik ga nu maar een salade met gekookt ei maken ipv tartaar.. ook lekker
Ik had 110 gram bloem. En daarmee 4 kleine tortilla's (15cm doorsnee)quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoeveel bloem had je gebruikt voor 4 tortilla's?
ok thanx.. gebruik ik 150 gram, wil ze wel iets groter hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had 110 gram bloem. En daarmee 4 kleine tortilla's (15cm doorsnee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |