Een sms moet kunnen hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Vind ik zo mutserig overkomen
[..]
Komt vast wel morgen
Ben gewoon een kloek
Ik voorzie over 9 maanden weer een bevalling.quote:
Goed zo! lekker glaasje wijn er bij..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef freecell het volgende:
Kloek meldt!
Ja, morgen bios, nu eerst gewoon rust
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voorzie over 9 maanden weer een bevalling.
Aan zoiets zat ik ook te denken iddquote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alu-folie erover tot de honing erover gaat?
A dirty mind....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
GMTA![]()
![]()
Iig eerst stoven en dan honing.
Onze kinderen slapen altijd 's avondsquote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voorzie over 9 maanden weer een bevalling.
Oh fijn Free!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Onze kinderen slapen altijd 's avonds![]()
Tssss, het seksleven van ouders wordt wel onderschat hoor!
Maar ze belde net, hij ligt al een hele tijd heerlijk te tukken
Gaan! Neem het ervan! Leef je uit!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef freecell het volgende:
Plan tot nu toe: slapen morgenvroeg
En misschien morgen lekker ergens heen
Jouw brood is ook altijd mooi! Ik zou het bijna een keer gaan proberen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
Er liggen nu drie mooie bolletjes op het aanrecht te wachten tot ze worden omgevormd tot een heerlijk broodDrie keer gerezen. Ben benieuwd hoeveel effect dat heeft
Niet zo mooi als dat van DE hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jouw brood is ook altijd mooi! Ik zou het bijna een keer gaan proberen.
Nou, ik zie hier alleen maar mooie broden. En de smaak is het belangrijkste.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet zo mooi als dat van DE hoorMaar ik mag niet mopperen. En het is ook nog eens echt heel lekker eigenlijk wel
Aan de cursus Office? Jazeker!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef AnneX het volgende:
Zeg Krakke, heb jij uiteindelijk nog iets gehad aan de cursus?
Hoezo?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef AnneX het volgende:
Zeg Krakke, heb jij uiteindelijk nog iets gehad aan de cursus?
LOL! Zit er zoveel minder boter in shortbread?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
Net op facebook bij een vriendin: ze had een roomboterkoek gebakken. Een engelse dame vertaalde dat naar heart-attack-cake![]()
Ik moest lachen
Geen ideequote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Zit er zoveel minder boter in shortbread?
Het IS grappig. Nu nog een goede vertaling vinden voor het traditionele britse ontbijt!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk vond het alleen grappig
Pee (en Elf) hoe doe jij dat de laatste rijzing? Nog een keer doorkneden en dan de oven in?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
Er liggen nu drie mooie bolletjes op het aanrecht te wachten tot ze worden omgevormd tot een heerlijk broodDrie keer gerezen. Ben benieuwd hoeveel effect dat heeft
Serieusquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef LieLie het volgende:
Wie had het laatst over Miss Saigon? Die komt weer terug.
Ik laat ze rijzen op mijn aanrecht in de vorm die ze krijgen en dan hevel ik ze over naar de bakplaat die gloeiendheet uit de oven komt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pee (en Elf) hoe doe jij dat de laatste rijzing? Nog een keer doorkneden en dan de oven in?
Of de laatste rijzing al op vetvrij papier/in vorm en dan niet meer kneden maar meteen de oven in?
Jeetjemina...dit is echt weer zo jammerquote:
Was ook leuk toen ze in Bretagne waren. Boeren die met een volgeladen fiets uien gingen venten in de UK. Romances.quote:
Genoeg gedronken? Ontspanningshoofdpijn?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Verdorie, ik begin koppijn te ontwikkelen
1,5 liter water. Gooi er zo nog wel een half litertje tegenaanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Genoeg gedronken? Ontspanningshoofdpijn?
De hoeveelheid maakt niet uit als je urine maar helder is.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
1,5 liter water. Gooi er zo nog wel een half litertje tegenaanGaat wel weer over
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De keoveelheid maakt niet uit als je urine maar helder is.
Zout en bloedsuiker lijkt me oke.
Stress?
Als je genoeg betaalt telt ergernis en frustatie niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ikke?
Stress?
![]()
Neuh...op dit moment niet. Wel een hoop ergenis en frustratie
Maar geen stress
Oh nee hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Die lening?
je mag ook zeggen dat het me niks aangaat
Jawel, maar nu zit ik met een creatieve dipquote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, dat kan.
Fotografie heb je iig een hoop rust gemaakt toch?
Dacht ik al, ik doe dat het volgende brood ook dan, w.s. ligt het daaraan dat ik hem niet zo gerezen vond.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik laat ze rijzen op mijn aanrecht in de vorm die ze krijgen en dan hevel ik ze over naar de bakplaat die gloeiendheet uit de oven komt.
Hier zijn ze net uit de oven. Ze zijn groter dan de vorige lading volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik doe dat het volgende brood ook dan, w.s. ligt het daaraan dat ik hem niet zo gerezen vond.
Die foto's van mensen in steden vind ik mooi. Je kan heel goed momenten vastleggen. Zeg ik als amateur.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel, maar nu zit ik met een creatieve dipWat wil ik gaan doen bijv? En hoe? En wat? En wanneer?
Ik heb het idd 3x laten rijzen, maar alleen het lucht eruit gehaald en opnieuw in vorm gebracht tussen het rijzen doorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
3X rijzen en de laatste rijzing niet meer kneden. Does tha trick dus
Elf doet het volgens mij ook zo, toch Elf
Ja doeiquote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het idd 3x laten rijzen, maar alleen het lucht eruit gehaald en opnieuw in vorm gebracht tussen het rijzen door![]()
Elf heeft tijd teveel en doet het zelfs vier keer laten rijzen
Da's idd een optiequote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Dus ik denk mooie portretten, zoals mensen echt zijn.
quote:
Goed gedaan! Toch gespeeld met je kapotte knieen!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
potverdorie, heb nog 1,5 topic terug te lezen
ik ben terugde dubbel gewonnen
was superspannend en heb samen met partner geweldig gespeeld (voor zover het kan met die k-banen, wind en laagstaande zon). daarna gegeten bij n tentje en t was niet lekker en denk niet goed want ik ben misselijk
Ja. De meningen varieren daaroverquote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb lang geleden brood gebakken en ik kan me maar 2x rijzen herinneren... Maar ik ben oud.
Je bent welkom, grote beukenbossen hier. En heide. En polder.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's idd een optieEn ik wil eigenlijk gewoon meer naar buiten. Lekker rust zoeken. Mooie natuurfoto's maken. Landschapjes
Doenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
Ik wil over een paar kilo een keer een leuke foto in een studio van mrLie en mij
Wat is strobisten? Ik begrijp dat het iets met flits is?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
En in maart, als AL mijn meets voorbij zijn, dan ga ik met Sarabi wat experimenteren met een opzetflitser op statief: het zogenaamde strobistenEens kijken of me dat een beetje lukt
Vind het ook niet op een Corbijn lijken als ik eerlijk ben. Veel cleaner zwart wit gebruikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt goed.
Ik zou zweren dat die eerste foto van Anton Corbijn was.....Gelukkig heb ik er geen verstand van.
Improviseren is totaal niet mijn dingquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
Dat klinkt wel als Pee, simpele dingen en improviseren. IMHO.
Ik heb er geen verstand van. Maar Corbijn maakte een foto van Miles Davis ofzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind het ook niet op een Corbijn lijken als ik eerlijk ben. Veel cleaner zwart wit gebruik
Maar eh, hoe red je dat dan bij live- optredens?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Improviseren is totaal niet mijn dingIk ben een controlfreak. Alles moet lopen zoals ik heb uitgedacht
Zo niet, dan loop ik vast. Gelukkig wordt dat nu minder en kan ik sneller aanpassen maar verder......rampzalig, dat improviseren
Klopt, maar veel rauwer, korreliger.. erg mooi vind ikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Maar Corbijn maakte een foto van Miles Davis ofzo.
Net zo zwart-wit, zonder fratsen. Ik kan het niet goed verwoorden.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Maar Corbijn maakte een foto van Miles Davis ofzo.
Net zo zwart-wit, zonder fratsen. Ik kan het niet goed verwoorden.
Goeie vraagquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar eh, hoe red je dat dan bij live- optredens?
Daar kan je toch weinig plannen, denk ik?
Das waar, veel rauwer.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, maar veel rauwer, korreliger.. erg mooi vind ik![]()
plaatjes
Maar alleen omdat ik nog een hele lap tekst moest tikken hoorquote:
Wat? Die paar zinnetjes?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar alleen omdat ik nog een hele lap tekst moest tikken hoor
quote:
* krakkemieke stopt FFt in bedquote:Op zondag 9 januari 2011 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukt... teruggelezen.... nu mag ik eindelijk naar bed
Krak; stop je me in alsjeblieft?
dat laatste! Maar dan niet te lang laten rijzen (lees, niet langer dan een paar uur) want anders verliezen ze hun vorm.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pee (en Elf) hoe doe jij dat de laatste rijzing? Nog een keer doorkneden en dan de oven in?
Of de laatste rijzing al op vetvrij papier/in vorm en dan niet meer kneden maar meteen de oven in?
Geweldige foto ditquote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klopt, maar veel rauwer, korreliger.. erg mooi vind ik![]()
plaatjes
dat kun je ook over een paar dagen doen. Flink laten rijzen, goed doorkneden, evt in de koelkast zetten....Google maar eens op no-knead-bread...Dat wordt alleen maar lekkerder, hoe langer het staat...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het idd 3x laten rijzen, maar alleen het lucht eruit gehaald en opnieuw in vorm gebracht tussen het rijzen door![]()
Elf heeft tijd teveel en doet het zelfs vier keer laten rijzen
is dit voor mij?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Er was eens een prinsesje die een missie moest onder nemen. Het was akelig en het viel zo tegen!
Ze was alleen en ze werd zo koud van de koude wind!
Maar ze had haar vrienden en ze kwam weer lekker thuis. En na een nacht lekker slapen kwam het goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |