SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
De Jingles, er komen nog meer: http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55 http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom.
Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
Hier kun je beide interviews downloaden: http://www.mediafire.com/?ymzvhmgplich8
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radio
de lijst voor morgen
10-01-2011
10.30 TWP (kan tot 13.00 elk moment over worden genomen, wanneer behoefte)
13:00 Proletariaat (invallen kan als iemand anders wil )
13:50
14:00 Multibanaan
14:30 OverRated
15:00 TrollenFTW
15:30
16:00 Spaghettivreter
16:30 Spaghettivreter
17:00 Dhaha Dubstep
17:30
18:00
18:30
19:00 FreezePop
19:30 Gutz
20:00 Bularax
20:30 DJ Monopoly back to the nineties
21:00 Oceanview
21:30 Datdus
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 30 minuten muziek van nu met RockiejjIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
uh ja, tenzij jij een andere manier weet ?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prankcall lukt alleen via skype zeker?Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
prepaid kaartje kopen en bellenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
uh ja, tenzij jij een andere manier weet ?![]()
Wie gaan er allemaal fappen als Flips gaat kreunenIk mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
Ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef eucalyptus het volgende:
Wie gaan er allemaal fappen als Flips gaat kreunenC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
ikquote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef eucalyptus het volgende:
Wie gaan er allemaal fappen als Flips gaat kreunen![]()
![]()
Mooi dat heb ik nietquote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
uh ja, tenzij jij een andere manier weet ?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En Flips heeft net een ban
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Maar wie is het met mij eens dat de dj's ook bijvoorbeeld een nummer moeten aankondigen (als ze een mic hebben), dat lijkt me al een stuk leuker dan nonstop muziekGa maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Okequote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Dhaha het volgende:
VERZOEKJE, NUMMER VAN DANDYBLEU
http://soundcloud.com/edw(...)nd-of-lonelyness-xxx![]()
![]()
Waarom?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
oke, hulp nodig..
net ff FF geinstalleerd, maar waar kan ik die plugin vinden dan voor de radio? want IE tript met de snelheid van dit topique![]()
JAAquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Swomp het volgende:
Maar wie is het met mij eens dat de dj's ook bijvoorbeeld een nummer moeten aankondigen (als ze een mic hebben), dat lijkt me al een stuk leuker dan nonstop muziek![]()
Je kan ook via Virtual DJ praten, dan moet je ipv master, master + mic gebruiken.
Kga morgen nieuwe mic kopen, en dan morgenavond uittesten.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
School.quote:MSN, mobiel.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De enige manier om nu nog te spreken is dmv radioThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik heb daarvoor zelfs al een howto gepost.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Rockiejj het volgende:
Je kan ook via Virtual DJ praten, dan moet je ipv master, master + mic gebruiken.
Kga morgen nieuwe mic kopen, en dan morgenavond uittesten.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Wil ik wel doen maar kunnen we al live dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Swomp het volgende:
Maar wie is het met mij eens dat de dj's ook bijvoorbeeld een nummer moeten aankondigen (als ze een mic hebben), dat lijkt me al een stuk leuker dan nonstop muziekC'est la vie
Zelf om gevraagd?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
waar staat die?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor zelfs al een howto gepost.![]()
Waarom woon ik in de buurt van oude pekela?Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
Kan deze ook in de OP?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef ElmoFan het volgende:
Hier kun je beide interviews downloaden: http://www.mediafire.com/?ymzvhmgplich8![]()
windows media player plugin firefoxquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Driepink het volgende:
oke, hulp nodig..
net ff FF geinstalleerd, maar waar kan ik die plugin vinden dan voor de radio? want IE tript met de snelheid van dit topique
ff google![]()
Oh ja hebben we al een megahit?C'est la vie
Vast welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
tuurlijk, er is net een hele live uitzending geweestquote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil ik wel doen maar kunnen we al live dan?Met flippie en lidstrom, mono, rivalo
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
iemand hulp voor me met die plugin ?
oh en mono, kon dat half uurtje hardcore en harder nog ? want ik had de reacties nog niet gezien/ gemist..![]()
Ik ben ze al aan 't downloaden..quote:Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
Installeer Chrome, en download dan 0 plugins.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Driepink het volgende:
oh en mono, kon dat half uurtje hardcore en harder nog ? want ik had de reacties nog niet gezien/ gemist..![]()
Ah dus toch.quote:
C'est la vie
Staat er al in dude !quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Installeer Chrome, en download dan 0 plugins.![]()
chrome gebruikt ook de firefox pluginquote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Installeer Chrome, en download dan 0 plugins.![]()
![]()
VLC player downloaden en dan via http://78.159.97.251:7222/ luisterenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Driepink het volgende:
oh en mono, kon dat half uurtje hardcore en harder nog ? want ik had de reacties nog niet gezien/ gemist..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn er al mensen die weten wat ze willen horen om 22:00? Dan kan ik het alvast downloaden.C'est la vie
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
dhaha wil je dat logo in je UI in het klein posten?
Als ik hem verklein wordt ie nogal lelijk![]()
![]()
Devils![]()
Beetje jammer dat het alleen een intro is
[b]AirwiN schreef [/b]
Wacht we kunnen live spreken?C'est la vie
doet ie het nou?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
I just came (hihi) to say helloquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Anita & Ed - de Chineesquote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Zijn er al mensen die weten wat ze willen horen om 22:00? Dan kan ik het alvast downloaden.![]()
HELLO! EN NU ALLEMAAL SPRINGEN EN ZWAAIEN!C'est la vie
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
HELLO! EN NU ALLEMAAL SPRINGEN EN ZWAAIEN!
Baksteen de rest is geschiedenis!![]()
Hoe vaak is Hello al gedraaid?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Barba-Papa het volgende:
ik weet nog wel een leuke quizvraag:')C'est la vie
quote:Ga ik heus wel zeggen als ik ooit weer een keer seks hebquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga om half 10 terug naar de jaren 90 met jullie.
Dit keer weinig happy, maar ook een hoop hits uit de jaren 90![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga om half 10 terug naar de jaren 90 met jullie.
Dit keer weinig happy, maar ook een hoop hits uit de jaren 90![]()
hehe ik luister via vncquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Oceanview het volgende:
F5 VOOR DE MENSEN DIE VIA BROWSER LUISTEREN![]()
![]()
Het is ultiem brakke zondag vandaag.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
HELLO! EN NU ALLEMAAL SPRINGEN EN ZWAAIEN!
Ben niet van plan om van de bank te komen
[b]AirwiN schreef [/b]
NEE WE ZITTEN VOL.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Oceanview het volgende:
IS ER VOOR VANDAAG NOG PLAATS VOOR OCEANVIEW?C'est la vie
Dat wordt dan een latertjequote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Oceanview het volgende:
IS ER VOOR VANDAAG NOG PLAATS VOOR OCEANVIEW?![]()
Voor vanavond 00.00 tot 00.30 staat nog niks ingeroosterd, kan ik dan een half uurtje hardstyle proberen?
gr gr![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef -Datdus- het volgende:
We moeten echt een keer vanaf een meet uitzendenSowieso
![]()
![]()
Sowieso, deze shit is geweldigquote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef -Datdus- het volgende:
We moeten echt een keer vanaf een meet uitzenden![]()
![]()
ja hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor vanavond 00.00 tot 00.30 staat nog niks ingeroosterd, kan ik dan een half uurtje hardstyle proberen?![]()
vanaf onbeveiligd draadloos xDquote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef -Datdus- het volgende:
We moeten echt een keer vanaf een meet uitzenden![]()
Dat sluit mooi aan na mijquote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor vanavond 00.00 tot 00.30 staat nog niks ingeroosterd, kan ik dan een half uurtje hardstyle proberen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja maar dan moet er ook een webcamstream komen. Want iedereen moet kunnen zien dat Mono constant zn broek naar beneden trektquote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef -Datdus- het volgende:
We moeten echt een keer vanaf een meet uitzenden
[b]AirwiN schreef [/b]
Paul Elstak
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Dat zijn leugens!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan moet er ook een webcamstream komen. Want iedereen moet kunnen zien dat Mono constant zn broek naar beneden trekt![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan moet er ook een webcamstream komen. Want iedereen moet kunnen zien dat Mono constant zn broek naar beneden trektEr wordt gewerkt aan een site met chat+ webcam (tinychat)
![]()
NEW KIDS MUZIEK ALARM!C'est la vie
Love u morequote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef 045represent het volgende:
I WANNA SEE THE RAINBOW HIGH IN THE SKY!!!!!!!!!!!!!fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Heul niet!!quote:![]()
Tevens kom ik dan niet op die meet natuurlijk![]()
Oe jeugdsentiment
[b]AirwiN schreef [/b]
Wederom: nee. Paul Elstak verdient meer respect dan New Kids mongooltjes.quote:Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
vlc dusquote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Toch maar ff andere manier vinden om te luisteren.![]()
Via VLC werkt perfect.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Toch maar ff andere manier vinden om te luisteren.Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
Jij zat van 23.30 tot 00.00?quote:
Dan hebben we hier het
LOMPE NACHTROOSTER
23.30-00.00 Beach
00.00-00.30 Quyxz_ Hardstyle
00.30-1.00
1.00-
etc.gr gr![]()
Is het niet leuk om bij alle muziek die van of bij de New Kids hoort een alarm van te voren te doen?
Net zoals het Pet Shop Boys alarm
C'est la vie
Ligt aan jouquote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
ligt het nou aan mij of is het elke keer 5 seconden ?
[b]AirwiN schreef [/b]
youtubequote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Proletariaat het volgende:
Waar kan je het beste losse nummers vandaan halen?
dan http://clipconverter.cc![]()
Torrents, gewoon pakketten downloaden..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Proletariaat het volgende:
Waar kan je het beste losse nummers vandaan halen?Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
Lime wirequote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Proletariaat het volgende:
Waar kan je het beste losse nummers vandaan halen?![]()
![]()
5 seconden wat?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
ligt het nou aan mij of is het elke keer 5 seconden ?Baksteen de rest is geschiedenis!![]()
http://prostopleer.com/quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Proletariaat het volgende:
Waar kan je het beste losse nummers vandaan halen?wat is dit![]()
IDD!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
Doe nu ook ff children of the nightIk mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
Hoe was die intro?
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Bazenprogramma.quote:C'est la vie
ik heb steeds nog geen 1 seconde geluid.. en dan weer bufferen..
oh en ik gebruik nu FF, net IE en toen deed ie het perfect..![]()
LOMPE NACHTROOSTERquote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vannacht niet maar ik zou best wel tot 1 hardcore willen doen na Quyxz.
23.30-00.00 Beach
00.30-01.00 -Datdus-
01.00-gr gr![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij zat van 23.30 tot 00.00?
Dan hebben we hier het
LOMPE NACHTROOSTER
23.00-23.30 Rockiejj
23.30-00.00 Beach
00.30-1.00
1.00-
etc.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
LAATSTE KEER! DOWNLOAD VLC PLAYER EN DAN LUISTEREN VIA http://78.159.97.251:7222/quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Driepink het volgende:
ik heb steeds nog geen 1 seconde geluid.. en dan weer bufferen..
oh en ik gebruik nu FF, net IE en toen deed ie het perfect..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ga morgen mij oude mic maar eens zoeken, misschien dat ik dan live kan praten als toch niemand anders wilt
Iets minder oh zijn we live.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Rivalo het volgende:
Was de live show naar wens?
Nog wat verbeterpuntjes?Verder was het top!
![]()
Die van dandy komt zo
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Van te voren beter organiseren ! dan is het topquote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Rivalo het volgende:
Nog wat verbeterpuntjes?
Oja en die lindstrom is er wel een goede kerel voorkun je wel wat leuks mee
qftquote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Lysdexie het volgende:
hier zitten toch geen 14-jarige breezers? waarom deze muziek?Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
onderwerpen voor de gesprekken, zoals een topic van de dagbespreking.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Rivalo het volgende:
Nog wat verbeterpuntjes?![]()
niet iedereen was even goed te verstaan, verder miss een beetje beter voorbereiden al was het wel echt geniaalquote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Rivalo het volgende:
Nog wat verbeterpuntjes?![]()
![]()
GA ZO DOOR
![]()
Lindstrom wil zondag de avond wel pakken om de live show te organiseren, dus die gaat dan van 8 tot 22.00 live en muziek etc etc![]()
![]()
Kan iemand uit leggen als je live kan praten en zo ja hoe dat moet met VDJ 6?C'est la vie
quotequote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Lindstrom wil zondag de avond wel pakken om de live show te organiseren, dus die gaat dan van 8 tot 22.00 live en muziek etc etc![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
Dus, dan hebben we nu minstens 1 vaste DJ op vast tijdstipquote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Maar dit was mijn live showquote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Naja maakt niet uit, hij is echt beter in presenteren. Weet hij hoe skype moet in SAM:BR.![]()
Doordeweeks kan jij toch ook een live show doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar dit was mijn live show![]()
Naja maakt niet uit, hij is echt beter in presenteren. Weet hij hoe skype moet in SAM:BR.![]()
![]()
Zou ik het uur daar achter mogen hebben?quote:C'est la vie
Mono ga je skypen met DW om haar het verhaal achter de roddel te vragen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe wel nachtbakker, ofzo. Ownee, Mijn vrijdagmiddag showquote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doordeweeks kan jij toch ook een live show doen?![]()
![]()
zekerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
Dit is toch wel relaxt om te luisterne![]()
Mwoah, daar maak ik haar pissig mee denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono ga je skypen met DW om haar het verhaal achter de roddel te vragen?![]()
![]()
Niet doen dan krijgt ze te veel aandacht.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono ga je skypen met DW om haar het verhaal achter de roddel te vragen?![]()
![]()
Skip?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
wie weet waar bij FF de "maak van deze pagina je startpagina" knop zit ?
sharr weet het niet, en ze gebruikt zelf FF![]()
![]()
uhuquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Nitrouz het volgende:
Is dit een liedje van Edwin Emanuel Posse ofzo?![]()
ik ga morgen eens proberen met mijn mic, ik heb elke vrijdag vrij dus kan ik mischien te gast zijn in iemand zijn uitzending ?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Lindstrom wil zondag de avond wel pakken om de live show te organiseren, dus die gaat dan van 8 tot 22.00 live en muziek etc etcGa maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
preferences/voorkeuren oidquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Driepink het volgende:
sharr weet het niet, en ze gebruikt zelf FF![]()
Mooie radio gaat dat worden!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, daar maak ik haar pissig mee denk ik
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
extra > opties > algemeen > link invullenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Driepink het volgende:
sharr weet het niet, en ze gebruikt zelf FFBaksteen de rest is geschiedenis!![]()
stuur maar PMquote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef Swomp het volgende:
[..]
ik ga morgen eens proberen met mijn mic, ik heb elke vrijdag vrij dus kan ik mischien te gast zijn in iemand zijn uitzending ?![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mooie radio gaat dat worden!
[b]AirwiN schreef [/b]
TERING WAT EEN MUZIEK!Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
mijn dank!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
[..]
extra > opties > algemeen > link invullen![]()
nog maar 1,30 minuut -.-Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
ik test eerst wel ff uit en dan bedenk ik wel watquote:!
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik word er helemaal para van hier!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ik het uur daar achter mogen hebben?
Lindstrøm Live - zondag 16 januari 18.00-21.00![]()
Ik wil op woensdagavond wel een vast (half)uurtje 's avonds om te raggen ende beucken.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hierna komt een baas!Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
m0rena!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef Driepink het volgende:
ik zat zelf te denken voor de zaterdagnacht eventueel:
een dame van KPD uitnodigen![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef Driepink het volgende:
ik zat zelf te denken voor de zaterdagnacht eventueel:
een dame van KPD uitnodigen![]()
![]()
Dit is wel een goed nummer tijdens een diep gesprek voor op de achtergrond
dandybleu hatenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef 045represent het volgende:
ik krijg oorkanker tot de 234232e macht van deze dandybleushizzle
wat is dit![]()
Nou indd.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Swomp het volgende:
Dit is wel een goed nummer tijdens een diep gesprek voor op de achtergrondDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |