Tuurlijk wel...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog eisen stellen ook. Kan echt niet hoor!
En ik ben stoer genoeg om je te beschermen, dat is bij een hoop mannen hier ook nog maar afwachtenquote:
Ik kan niet bezig blijven, dan wordt het verdacht.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, doe mij maar complimentjes hoor, ik zeik niet zo
Ik ben benieuwd wat voor gezichten dat oplevert. Dat lijkt me wel een testje waard, jou ook niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat _moet_ leuk zijn in de trein.
Ik had het dan ook tegen samzzquote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan niet bezig blijven, dan wordt het verdacht.
Precies. Jij heldinquote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik ben stoer genoeg om je te beschermen, dat is bij een hoop mannen hier ook nog maar afwachten
Dat is een feit ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze vroeger makkelijker waren
En ze hebben tegenwoordig echt grootheidswaanzin!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik ben stoer genoeg om je te beschermen, dat is bij een hoop mannen hier ook nog maar afwachten
Tssskquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
En ze hebben tegenwoordig echt grootheidswaanzin!
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt peu op zn giegel geslagen?
Vergeet het maar voortaan jongedamequote:
quote:
O jee, een catwoman in het huis! Terug in je mand! *woef*quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Waar? Welk? Topic?quote:
Och het viel mee hoor, een stom wief ging voorkruipen in de Ikea en samzz durfde haar er niet op aan te spreken.quote:
Ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor gezichten dat oplevert. Dat lijkt me wel een testje waard, jou ook niet?
Ja, ben je al een beetje bang voor me?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O jee, een catwoman in het huis! Terug in je mand! *woef*
Heren we willen jullie naakt zien, welke anders?quote:
Dat ze uberhaupt voor durfde te dringen zegt eigenlijk al genoeg.. Met een echte vent erbij was dat natuurlijk nooit gebeurd.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och het viel mee hoor, een stom wief ging voorkruipen in de Ikea en samzz durfde haar er niet op aan te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |