Welkom in KLB.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:29 schreef Flammie het volgende:
[..]
Of nog zieliger: klaag over mensen die dat doen
Get a life
Dank je wel.. ga jij nou maar weer terug en klaag over zinnigere zaken dan mensen die wel genieten en trots zijn op wat ze eten ok?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dank je wel.. ga jij nou maar weer terug en klaag over zinnigere zaken dan mensen die wel genieten en trots zijn op wat ze eten ok?Wat een onrecht is je toch aangedaan jemig de pemig
Ik zit altijd met mn nieuwe macbook pro bij de starbucks movie reviews te schrijven.quote:
its hip eten noemen als het voor 4 euro bij de AH kan halenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef LePoo het volgende:
Het viel mij ook al op dat steeds meer mensen sushi gaan eten.
Het begint idd een imago te krijgen van 'hip eten'.
Samantha van Maurikquote:
Ai, net de namen nog zichtbaarquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Samantha van Maurik
FaceBook PM gestuurd met de link naar dit topic
u jelly?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Robin__ het volgende:
en toch schijnt 90% van de nederlands jongeren zo'n kanker account te hebben op 1 van die kutsites
Rauw vleesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haten op Rotterdam.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ahah ook nog eens rotterdamse chicks =.=
Wat een bazinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Apfelsaft het volgende:
Heb er ook zo één, 50% van de tijd gaat het over sushi en de andere helft over haar nieuwe iPhone.
Ik ook, kut.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Rotterdam, flikker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |