fixed that for youquote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef mymoodfentje het volgende:
Dit is toch wel heel sneu, elke keer als ik godverdomme op Facebook kijkt is er wel 1 of andere doos die moet vermelden dat zij vanavond sushi gaat vreten. Waarom denken die meiden toch dat sushi eten een facebookstatusupdatewaardig bericht is![]()
het is niet interessant
want het is maar een visgerecht
, ik ga toch ook niet posten dat ik een fking blok samengeperst koolvis ga eten...
kut sushi.
Hyves. Kanker opquote:Op zondag 9 januari 2011 18:55 schreef TimKuik het volgende:
Kankernerd, waarom zit je nog op facebook dan? Ga terug naar hyves om lekker daar te gaan vermelden welke sma'tjes je niet gebatst hebt.
Lekker.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Je bent gewoon jaloers omdat het meest exotische eten wat je kent van de Chinees komt :")quote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef mymoodfentje het volgende:
Überhaupt posten wat je fucking eethmm lekkah boerehkool met wörst, sodemieter toch op mên
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Ja leuk, dan weten al haar vrienden dat ze uit haar punani gaat meuren vanavond
Dus als je vis eet dan gaat je kut ook meuren naar visquote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Ja leuk, dan weten al haar vrienden dat ze uit haar punani gaat meuren vanavond
koos vriendloos?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
Ben trouwens blij dat ik haast geen mensen op facebook heb.
Volgende keer als je vis eet, diezelfde avond nog door je vriend laten beffen en vragen wat hij er van vond.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus als je vis eet dan gaat je kut ook meuren naar visnog nooit van gehoord...
Toch beter opletten. Sperma wordt ook zoeter of bitterder als je bepaalde dingen vreet.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus als je vis eet dan gaat je kut ook meuren naar visnog nooit van gehoord...
Over wat voor een tijdspanne hebben we het dan, voor je effect gaat merkenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Toch beter opletten. Sperma wordt ook zoeter of bitterder als je bepaalde dingen vreet.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Volgende keer als je vis eet, diezelfde avond nog door je vriend laten beffen en vragen wat hij er van vond.
quote:Waiting in line for sushi ... either mass delusion or the sushi is going to be damn good.
ongeveer een uur geleden via BlackBerry
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef VBlom het volgende:
NOTICE MEEEE
NOTICE MEEEEEEEE!!!!!!!!!
Dat is facebook.
quote:
Die hebben we op FOK! ook gehad! iSpy uit mijn hoofd, die beste kerel ging elke avond in een 3 sterren restaurant eten en er dan foto's van maken en op FOK! zetten.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
De enige in m'n lijst die eten post is een gast die elke dag 3 steaks eet ofzo en daar dan foto's van maakt.
Bij mij in ieder geval wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef FeestBoek het volgende:
Zeer herkenbare klacht.
Misschien hebben we wel dezelfde vrouwen in onze lijst staan, want ik zie ook dagelijks dat soort onzin voorbij komen
Zijn het bij jou ook voornamelijk Aziaten?
quote:Zo naar SushiQube / Shabu Shabu / Sumo!!! ^.^ xD <3
quote:^.^
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |