fixed that for youquote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef mymoodfentje het volgende:
Dit is toch wel heel sneu, elke keer als ik godverdomme op Facebook kijkt is er wel 1 of andere doos die moet vermelden dat zij vanavond sushi gaat vreten. Waarom denken die meiden toch dat sushi eten een facebookstatusupdatewaardig bericht is![]()
het is niet interessant
want het is maar een visgerecht
, ik ga toch ook niet posten dat ik een fking blok samengeperst koolvis ga eten...
kut sushi.
Hyves. Kanker opquote:Op zondag 9 januari 2011 18:55 schreef TimKuik het volgende:
Kankernerd, waarom zit je nog op facebook dan? Ga terug naar hyves om lekker daar te gaan vermelden welke sma'tjes je niet gebatst hebt.
Lekker.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Je bent gewoon jaloers omdat het meest exotische eten wat je kent van de Chinees komt :")quote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef mymoodfentje het volgende:
Überhaupt posten wat je fucking eethmm lekkah boerehkool met wörst, sodemieter toch op mên
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Ja leuk, dan weten al haar vrienden dat ze uit haar punani gaat meuren vanavond
Dus als je vis eet dan gaat je kut ook meuren naar visquote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Ja leuk, dan weten al haar vrienden dat ze uit haar punani gaat meuren vanavond
koos vriendloos?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
Ben trouwens blij dat ik haast geen mensen op facebook heb.
Volgende keer als je vis eet, diezelfde avond nog door je vriend laten beffen en vragen wat hij er van vond.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus als je vis eet dan gaat je kut ook meuren naar visnog nooit van gehoord...
Toch beter opletten. Sperma wordt ook zoeter of bitterder als je bepaalde dingen vreet.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Over wat voor een tijdspanne hebben we het dan, voor je effect gaat merkenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Toch beter opletten. Sperma wordt ook zoeter of bitterder als je bepaalde dingen vreet.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Volgende keer als je vis eet, diezelfde avond nog door je vriend laten beffen en vragen wat hij er van vond.
quote:Waiting in line for sushi ... either mass delusion or the sushi is going to be damn good.
ongeveer een uur geleden via BlackBerry
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef VBlom het volgende:
NOTICE MEEEE
NOTICE MEEEEEEEE!!!!!!!!!
Dat is facebook.
quote:
Die hebben we op FOK! ook gehad! iSpy uit mijn hoofd, die beste kerel ging elke avond in een 3 sterren restaurant eten en er dan foto's van maken en op FOK! zetten.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
De enige in m'n lijst die eten post is een gast die elke dag 3 steaks eet ofzo en daar dan foto's van maakt.
Bij mij in ieder geval wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef FeestBoek het volgende:
Zeer herkenbare klacht.
Misschien hebben we wel dezelfde vrouwen in onze lijst staan, want ik zie ook dagelijks dat soort onzin voorbij komen
Zijn het bij jou ook voornamelijk Aziaten?
quote:Zo naar SushiQube / Shabu Shabu / Sumo!!! ^.^ xD <3
quote:^.^
quote:
Moet wel idd...want die zaken zijn alleen toegankelijk voor Rotterdammers -_-'quote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ahah ook nog eens rotterdamse chicks =.=
dat wilde ik er niet mee zeggen maarquote:Op maandag 10 januari 2011 08:54 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Moet wel idd...want die zaken zijn alleen toegankelijk voor Rotterdammers -_-'
Het gaat niet om het punt of sushi lekker is of niet en ook niet of het een verrijking is van de Nederlandse voedsel markt. Het gaat erom dat mensen zonidg elitair moeten propageren dat ze sushi gaan eten.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Flammie het volgende:
Zo hier kan ik dus echt boos om worden he.. Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie geen Sushi eten/lusten of kunnen betalen. Japan is gewoon veel cooler dan Nederland ooit zal zijn en Sushi is wel even vele malen lekkerder dan al die boerenkoolgerechten (hoerenkool!! haha) bij elkaar.In plaats van zo triest te reageren op mensen die hun leven wel verrijken met deze oosterse lekkernijen kunnen jullie het beter zelf eens proberen.. diep triest dit gedrag![]()
Maar er mee te koop lopen wat je gaat eten..wtf ik hoef dat niet te weten..dat verkapte kijk-mij-eens-hip-zijn-dat-ik-voor-een-vierde-van-mijn-maand-salaris-sushi-ga-eten.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Flammie het volgende:
Zo hier kan ik dus echt boos om worden he.. Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie geen Sushi eten/lusten of kunnen betalen. Japan is gewoon veel cooler dan Nederland ooit zal zijn en Sushi is wel even vele malen lekkerder dan al die boerenkoolgerechten (hoerenkool!! haha) bij elkaar.In plaats van zo triest te reageren op mensen die hun leven wel verrijken met deze oosterse lekkernijen kunnen jullie het beter zelf eens proberen.. diep triest dit gedrag![]()
Ach ja, 'status', daar betalen mensen graag voor.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar er mee te koop lopen wat je gaat eten..wtf ik hoef dat niet te weten..dat verkapte kijk-mij-eens-hip-zijn-dat-ik-voor-een-vierde-van-mijn-maand-salaris-sushi-ga-eten.
En dat is het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sushi is wel heel erg lekker hoor!
Alleen sommige mensen denken dat het elitair en exclusief en dus ' hip / trendy ' is, net als de Starbucks.
Mwah, hier heb je een sushi restaurant waar je voor ¤24-, onbeperkt heerlijk versie sushi kan eten.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar er mee te koop lopen wat je gaat eten..wtf ik hoef dat niet te weten..dat verkapte kijk-mij-eens-hip-zijn-dat-ik-voor-een-vierde-van-mijn-maand-salaris-sushi-ga-eten.
Royal Sadness...quote:Op maandag 10 januari 2011 09:09 schreef Flammie het volgende:
Ach ik weet van binnen toch dat de meeste mensen die Sushi eten veel meer IQ hebben dan de mensen die dat niet doen dus blaat maar een eind in de rondte zou ik zeggen![]()
Dat zou dus WEL dom zijn ja maar Sushi is toch wel even heel wat anders.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:09 schreef Fanta-stick het volgende:
het is gewoon eenn gerecht met vis..wtf..ik ga ook niet twitteren(twitter) dat ik naar de mac fucking donalds ga.
En jij laat het nu aan iedereen op fok weten dus wat is het verschil precies tussen jij en dat dom elitair bekakt hockeywijf?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laatst was ik ook even snel sushi eten, toen was er ook zo'n dom elitair bekakt hockeywijf dat perse tijdens het eten aan ie-de-reen in haar contactenlijst van haar BlackBerry moest lasten weten dat ze op dit moment sushi aan het eten was!
Ik hoor haar toch praten met zo'n bekakte R, pratend over het corps en haar studie vrijetijdskunde.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Dus jij beweerd dat je kunt zien aan iemand of hij/zij slim is aan wat hij eet?
wtf.
ja ik had het meer over flammies reactie...:') ik zit alleen maar met zulke kinders op school...met hun blackberries en uggsquote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hoor haar toch praten met zo'n bekakte R, pratend over het corps en haar studie vrijetijdskunde.
Sowieso, vrijetijdskunde
Hehe ok dan weet je gelukkig wel waar ik het over hebquote:Op maandag 10 januari 2011 09:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja ik had het meer over flammies reactie...:') ik zit alleen maar met zulke kinders op school...met hun blackberries en uggs
Ik ga het ook eten op mijn feestjequote:Op maandag 10 januari 2011 09:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe ok dan weet je gelukkig wel waar ik het over heb
Ik heb mijn ouders, zussie, haar vriend, oma en mijn eigen vriendin uitgenodigd om over 2 weken sushi te eten wanneer ik jarig ben
Als ik veel zalm eet ruikt mijn pis naar zalmquote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:41 schreef boskameel het volgende:
[..]
Als ik veel zalm eet ruikt mijn pis naar zalm.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:41 schreef boskameel het volgende:
[..]
Als ik veel zalm eet ruikt mijn pis naar zalm.
Je bent toch niet stiekem mijn zusje, vriendin, oma of moeder hehquote:Op maandag 10 januari 2011 09:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga het ook eten op mijn feestje....
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef boskameel het volgende:
[..]
echt. overigens alleen van ingeblikte zalm heb ik het.
hmm ik weet iig zeker dat jij niet mijn vriend bent..of kind...of kleinkind..dan blijft er 1 optie over...quote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem mijn zusje, vriendin, oma of moeder heh?!
Het jammere is dat er mensen bestaan die echt zo denken.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef wise het volgende:
Nou, ik zit op dit moment van mijn sushi te genieten met een moccachocalate van Starbucks. Heerlijk even relaxen terwijl ik muziek luister via mijn mac book pro en een NY-pet met sticker draag voor de zon en relaxte uggs voor de kou.
Deal with it
Sounds like mequote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef wise het volgende:
Nou, ik zit op dit moment van mijn sushi te genieten met een moccachocalate van Starbucks. Heerlijk even relaxen terwijl ik muziek luister via mijn mac book pro en een NY-pet met sticker draag voor de zon en relaxte uggs voor de kou.
Deal with it
Nehquote:
afschieten die handelquote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het jammere is dat er mensen bestaan die echt zo denken.
* wise checked fobo and lolledquote:
Ik moest heel even glimlachen. Maar jullie weten toch wel dat Editeur alleen maar wilt intimideren met deze pics.quote:
quote:
Jij bent echt een vies meisjequote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kots dalijk wel even mijn rijst met zalmgerecht uit.. en zal er een foto van maken.
Dat is alleen maar om je in bed te krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest heel even glimlachen. Maar jullie weten toch wel dat Editeur alleen maar wilt intimideren met deze pics.
Hij is best aardig..
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent echt een vies meisje
Totaal niet elegant of aantrekkelijk
Met je vieze viskut!
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om je in bed te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |