Nee hoor, ik ben echt zo verkniptquote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest heel even glimlachen. Maar jullie weten toch wel dat Editeur alleen maar wilt intimideren met deze pics.
Hij is best aardig..
Hahah en nog ff..jij kent mij niet dus je moet niet oordelen..en ik heb nooit klachten gehad.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent echt een vies meisje
Totaal niet elegant of aantrekkelijk
Met je vieze viskut!
Nee grapje hoor Fantaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah en nog ff..jij kent mij niet dus je moet niet oordelen..en ik heb nooit klachten gehad.
Heaumeauw!
Toch bedankt dat je het voor me opnamquote:
hunzelfquote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals; mensen die haten op Sushi zijn gewoon kk zielig en kunnen de mysteries van de orienten niet waarderen. Dat zegt meer over hunzelf dan over mensen die wel kunnen genieten van lekkere Sushi
Jajajaja. Moet je niet naar een vechtkamp of ruzie met Michielos?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals; mensen die haten op Sushi zijn gewoon kk zielig en kunnen de mysteries van de orienten niet waarderen. Dat zegt meer over hunzelf dan over mensen die wel kunnen genieten van lekkere Sushi
Aha ik dacht al er zat opeens zoveel haat in jou ?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee grapje hoor Fanta
Zijn we weer vriendjes?
Speciaal voor jou een leuk liedje:
Het gaat niet om het haten van sushi, dipsaus, maar om het vermelden ervan op facebook dat je het gaat eten.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef Flammie het volgende:
Mijn psycholoogquote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aha ik dacht al er zat opeens zoveel haat in jou ?
Hoe gaat het bij je psycholoog?
Wat vriendje Appelmoes zei.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
Het gaat niet om het haten van sushi, dipsaus, maar om het vermelden ervan op facebook dat je het gaat eten.
Lezen is ook een vak
Waarom zou dat niet mogen dan. Is er ergens een wet voor ofzo? Dat je dat niet op je facebook mag posten? Dat zou ik dan eens graag willen lezen namelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
Het gaat niet om het haten van sushi, dipsaus, maar om het vermelden ervan op facebook dat je het gaat eten.
Lezen is ook een vak
wie heeft het over het niet mogen posten?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen dan. Is er ergens een wet voor ofzo? Dat je dat niet op je facebook mag posten? Dat zou ik dan eens graag willen lezen namelijk
LOL. Flammie log uitquote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen dan. Is er ergens een wet voor ofzo? Dat je dat niet op je facebook mag posten? Dat zou ik dan eens graag willen lezen namelijk
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Steengeyl het volgende:
Negeer 'm gewoon man. Obvious troll is obvious.
Geef'm wat sushiquote:
Leuk voor je, post het op facebook en vier hetquote:Op maandag 10 januari 2011 13:24 schreef Flammie het volgende:
Dus voor de fokkers:
Vandaag eet ik lekkere Sushi dus jullie stikken maar in jullie gore zuurkool met worst
Of nog zieliger: klaag over mensen die dat doenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Leuk voor je, post het op facebook en vier het
Welkom in KLB.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:29 schreef Flammie het volgende:
[..]
Of nog zieliger: klaag over mensen die dat doen
Get a life
Dank je wel.. ga jij nou maar weer terug en klaag over zinnigere zaken dan mensen die wel genieten en trots zijn op wat ze eten ok?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dank je wel.. ga jij nou maar weer terug en klaag over zinnigere zaken dan mensen die wel genieten en trots zijn op wat ze eten ok?Wat een onrecht is je toch aangedaan jemig de pemig
Ik zit altijd met mn nieuwe macbook pro bij de starbucks movie reviews te schrijven.quote:
its hip eten noemen als het voor 4 euro bij de AH kan halenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef LePoo het volgende:
Het viel mij ook al op dat steeds meer mensen sushi gaan eten.
Het begint idd een imago te krijgen van 'hip eten'.
Samantha van Maurikquote:
Ai, net de namen nog zichtbaarquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Samantha van Maurik
FaceBook PM gestuurd met de link naar dit topic
u jelly?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Robin__ het volgende:
en toch schijnt 90% van de nederlands jongeren zo'n kanker account te hebben op 1 van die kutsites
Rauw vleesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haten op Rotterdam.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ahah ook nog eens rotterdamse chicks =.=
Wat een bazinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Apfelsaft het volgende:
Heb er ook zo één, 50% van de tijd gaat het over sushi en de andere helft over haar nieuwe iPhone.
Ik ook, kut.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Rotterdam, flikker.
Haha, true true. Of van die HBO alto's met een Macbook Air, Trendy Design blauwe bril en iPhone 4 die zich 18 uur lang stationeren in de Starbucks om vervolgens daar met een Java chip chocolate moccacino te werken aan hun Quasi-hippe posteropdracht die ze de volgende morgen moeten inleveren bij hun artdesign-docent op de Fontys.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Sushi is hip, daarom moet ze op facebook aan iedereen laten weten dat ze hip eet. Opvallend inderdaad dat het altijd vrouwen zijn die sushi eten.
Maarja aan de andere kant. Het zijn ook altijd vrouwen die types. Lekker cappuccino van de starbucks drinken met vriendinnen, later een bakje Ben & Jerry's ijs en dan als avondeten sushi. Aan het eind van de dag nog uitgaan natuurlijk en dan zijn het de hippe cocktails.
Van die vrouwen met een I love NY shirt, die naar singer-songwriters luisteren en een HBO Psychologie of iets dergelijks studeren.
waarom haten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Haha, true true. Of van die HBO alto's met een Macbook Air, Trendy Design blauwe bril en iPhone 4 die zich 18 uur lang stationeren in de Starbucks om vervolgens daar met een Java chip chocolate moccacino te werken aan hun Quasi-hippe posteropdracht die ze de volgende morgen moeten inleveren bij hun artdesign-docent op de Fontys.
doet me hieraan denken:
Omdat ze gvd onnodig plaatsen bezet houden. Die bankjes zijn daar bestemd voor klanten die koffie komen benuttigen, niet voor nerdjes die 8 uur achter hun laptop zitten lapswansen.quote:
Je komt wel erg vaak bij de Starbucks voor iemand die er een hekel aan heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Omdat ze gvd onnodig plaatsen bezet houden. Die bankjes zijn daar bestemd voor klanten die koffie komen benuttigen, niet voor nerdjes die 8 uur achter hun laptop zitten lapswansen.
Het was mij laatst in Londen overkomen. Het was toen -18 buiten en ik vroor me te pleuris, dus ik dacht: "Ik heb wel zin in een warme kop chocolademelk". Ineens zag ik een Starbucks, en ik dacht " Laat ik dat eens proberen". Ik kwam daar binnen en ik keek en er was gewoon geen plek meer over; toen zag ik dat het gros van die mensen die er waren, er daar al een hele tijd zaten met hun laptops. Dat kon je gewoon zien aan hun opgedroogde koffie. Ik had geen zin om te staan dus vertrok weer. Toen kwam ik een tweede Starbucks tegen, en wat blijkt... precies hetzelfde probleem. Toen ben ik maar naar een restaurant gegaan
.
Sowieso, wat is Starbucks een pauperplaats, zo'n beetje de McDonalds onder de koffie. Ik was eens in Duitsland bij zo een SB, en door hun manier van bestellingen maken, liep 1 of andere pauperhoer met mijn XL koffie de deur uit terwijl ik haar kleine vaiant kreeg. Ook zag ik dat het merendeel van de klanten bestond uit puberale 16 jarige wijven. Man, ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een smatje binnenkwam lopen, en hoorde dat ze koffie geeneens lekker vond![]()
. Ze bestelde toen een of andere vage nonkoffie cinnamondrap . Aandachtshoeren
.
GMTAquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Je komt wel erg vaak bij de Starbucks voor iemand die er een hekel aan heeft.
Tja ik gaf Starbucks een kans, nu is het echt niet meer mijn favoriete koffieboer, niet te vergeten dat het verdomd duur is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Je komt wel erg vaak bij de Starbucks voor iemand die er een hekel aan heeft.
Ik weet niet waar ik een grotere hekel aan heb, mensen die naar de Starbucks gaan omdat het Starbucks is, of mensen die principieel niet meer naar de Starbucks gaan omdat het Starbucks is...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Tja ik gaf Starbucks een kans, nu is het echt niet meer mijn favoriete koffieboer, niet te vergeten dat het verdomd duur is.
De espresso is niet duurder dan bij andere tentjes op het station.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Tja ik gaf Starbucks een kans, nu is het echt niet meer mijn favoriete koffieboer, niet te vergeten dat het verdomd duur is.
Volgens mij kunnen echte hamburgerliefhebbers best van een Big Tasty Bacon genieten hoor. Laat staan als McDonalds themaweken heeft, sommigen daarvan zijn fantastisch.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Zith het volgende:
Eens met starbucks = mcdonalds onder de koffie, echte koffieliefhebbers (dus de personen die alleen naar de koffie kijken, ipv imago en slagroommilkshakes) gaan naar andere zaken.
Ik vraag me altijd af hoe die lui zich daar concentreren, al dat gekut om je heen, jankende kinderen, klein kutplekkie om te zitten, middelmatige koffie, alles om je heen ziet er uit als macdonalds.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Haha, true true. Of van die HBO alto's met een Macbook Air, Trendy Design blauwe bril en iPhone 4 die zich 18 uur lang stationeren in de Starbucks om vervolgens daar met een Java chip chocolate moccacino te werken aan hun Quasi-hippe posteropdracht die ze de volgende morgen moeten inleveren bij hun artdesign-docent op de Fontys.
doet me hieraan denken:
\quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Zith het volgende:
Eens met starbucks = mcdonalds onder de koffie, echte koffieliefhebbers (dus de personen die alleen naar de koffie kijken, ipv imago en slagroommilkshakes) gaan naar andere zaken.
Dat gaat al de redelijke kant op maar koffiepuristen willen meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
of coffee company en dan een dubbele espresso zonder shit.
Ja frappuccinoliefhebbers zullen het ook vast wel geweldig vinden, maar echte koffieliefhebbers willen graag verse bonen en geen superautomaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen echte hamburgerliefhebbers best van een Big Tasty Bacon genieten hoor. Laat staan als McDonalds themaweken heeft, sommigen daarvan zijn fantastisch.
Een vriend heeft koffieapparaat die verse koffiebonen maalt..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja frappuccinoliefhebbers zullen het ook vast wel geweldig vinden, maar echte koffieliefhebbers willen graag verse bonen en geen superautomaat.
Praat erover met een psycholoog.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Omdat ze gvd onnodig plaatsen bezet houden. Die bankjes zijn daar bestemd voor klanten die koffie komen benuttigen, niet voor nerdjes die 8 uur achter hun laptop zitten lapswansen.
Het was mij laatst in Londen overkomen. Het was toen -18 buiten en ik vroor me te pleuris, dus ik dacht: "Ik heb wel zin in een warme kop chocolademelk". Ineens zag ik een Starbucks, en ik dacht " Laat ik dat eens proberen". Ik kwam daar binnen en ik keek en er was gewoon geen plek meer over; toen zag ik dat het gros van die mensen die er waren, er daar al een hele tijd zaten met hun laptops. Dat kon je gewoon zien aan hun opgedroogde koffie. Ik had geen zin om te staan dus vertrok weer. Toen kwam ik een tweede Starbucks tegen, en wat blijkt... precies hetzelfde probleem. Toen ben ik maar naar een restaurant gegaan
.
Sowieso, wat is Starbucks een pauperplaats, zo'n beetje de McDonalds onder de koffie. Ik was eens in Duitsland bij zo een SB, en door hun manier van bestellingen maken, liep 1 of andere pauperhoer met mijn XL koffie de deur uit terwijl ik haar kleine vaiant kreeg. Ook zag ik dat het merendeel van de klanten bestond uit puberale 16 jarige wijven. Man, ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een smatje binnenkwam lopen, en hoorde dat ze koffie geeneens lekker vond![]()
. Ze bestelde toen een of andere vage nonkoffie cinnamondrap . Aandachtshoeren
.
Ik rooster mijn eigen koffiequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een vriend heeft koffieapparaat die verse koffiebonen maalt..
Ik heb 5 negerslaven in Afrika die elke ochtend bonen plukken, roosteren en verse koffie van makenquote:
Dat is toch chillquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ik heb 5 negerslaven in Afrika die elke ochtend bonen plukken, roosteren en verse koffie van maken
en het liefst nog in het engels terwijl ze allemaal Nederlanders zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral dat bestellen is achterlijk, waarom zijn er niet gewoon 4 mensen die je bestelling opnemen, het maken en afrekenen. Nu neemt de ene je bestelling, die schreeuwt het naar de cassiere, die schreeuwt het naar de maker en die geeft het aan de persoon bij de "afhaalbalie".
Wat een dom concept.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
en het liefst nog in het engels terwijl ze allemaal Nederlanders zijn.
Is toch chillquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
en het liefst nog in het engels terwijl ze allemaal Nederlanders zijn.
Geen idee waarom ik deze pauper als facebook-vriend hebquote:lekker babi ketjap gegeten
Omdat je dan 0 vrienden zou hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Djaser het volgende:
Ach het kan erger, ik vond zojuist deze status:
[..]
Geen idee waarom ik deze pauper als facebook-vriend heb
Scherp!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Omdat je dan 0 vrienden zou hebben.
Dacht dat het juist andersom was .... shit, nu loop ik weer achter!quote:
Volgens mij is shushi eten gewoon geheimtaal voor: "ik ga m'n vriendin eens lekker even de flamoes beffen".quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef mymoodfentje het volgende:
Dit is toch wel heel sneu, elke keer als ik godverdomme op Facebook kijkt is er wel 1 of andere doos die moet vermelden dat zij vanavond sushi gaat vreten. Waarom denken die meiden toch dat sushi eten een facebookstatusupdatewaardig bericht is![]()
het is niet interessant
want het is maar een visgerecht
, ik ga toch ook niet posten dat ik een fking blok samengeperst koolvis ga eten...
kut sushi.
Onmogelijk dat ik zoveel halve lesbo's in mijn facebook heb imoquote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Volgens mij is shushi eten gewoon geheimtaal voor: "ik ga m'n vriendin eens lekker even de flamoes beffen".
zou best kunnen, want sushi ruikt naar kut.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Volgens mij is shushi eten gewoon geheimtaal voor: "ik ga m'n vriendin eens lekker even de flamoes beffen".
Dat de meiden die jij beft nou hun kut niet wassen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef wise het volgende:
[..]
zou best kunnen, want sushi ruikt naar kut.
bij sommige one-night-stands kan het niet anderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat de meiden die jij beft nou hun kut niet wassen..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef wise het volgende:
[..]
bij sommige one-night-stands kan het niet ander
blijkbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..dan wassen zij hun kut niet genoeg..
ga nou maar sushi eten en posten of FB, hipster die je bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Phantomesse het volgende:
Waar the fuck maak je je druk om? Je vind het blijbaar wel interessant genoeg om er een topic over te openen. 'whuhuhuh kijk mij stoer zijn want ik open een topic over een meisje dat in haar facebook profiel heeft staan dat ze sushi eet en ik vind dat niet interessant maar toch maak ik er wel een topic over!'
En nee, van vis eten gaat je kut niet naar vis ruiken. Van ongezond eten gaat je kut stinken en vis is gezond. Sowieso, als een kut stinkt is het niet naar visAchterlijke mennekes hier die nog nooit een schone/normale/gezonde chick befest hebben.
je verward interessant met IRRITANTquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Phantomesse het volgende:
Waar the fuck maak je je druk om? Je vind het blijbaar wel interessant genoeg om er een topic over te openen. 'whuhuhuh kijk mij stoer zijn want ik open een topic over een meisje dat in haar facebook profiel heeft staan dat ze sushi eet en ik vind dat niet interessant maar toch maak ik er wel een topic over!'
2 x je kut wassen per dag met lauw water zonder zeepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
ga nou maar sushi eten en posten of FB, hipster die je bent.
En kutten kunnen wel degelijk stinken naar vis
Ik eet geen rauwe dingen, maar wel visquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
ga nou maar sushi eten en posten of FB, hipster die je bent.
En kutten kunnen wel degelijk stinken naar vis
Ben je lenig of (les)bi?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe dingen, maar wel visEn in mijn FB status staat iets van Ik zeg PVV.
Ik heb wel 1 keer een stinkende kut voor mn neus gehad, maar dat was geen vis. Wel heel ranzig, dat wel.. Maargoed. Idd wat fanta zegt, gewoon douchen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |