Een mogelijke verklaring is dat cannabis schizofrenie veroorzaakt bij patiënten die genetisch kwetsbaar zijn, maar de ziekte zonder cannabisgebruik niet hadden gekregen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Cannabis veroorzaakt schizofrenie zelfs. Het wordt met de dag gekker. Waar heb je dat gelezen?
Nee, volgens mij hield hij van gerookte kipfilet. Daar zal het aan gelegen hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef arucard het volgende:
Waarschijnlijk dronk hij alcohol, daar zal het wel aan gelegen hebben.
Als je nou echt te stom bent om een taal te leren, waarom probeer je dan te lezen?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Sinds wetenschappers vastgesteld hebben dat cannabis schizofrenie veroorzaakt bij mensen met aanleg?
Nee.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Sinds wetenschappers vastgesteld hebben dat cannabis schizofrenie veroorzaakt bij mensen met aanleg?
Leer conclusies trekken, en lezen..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Een mogelijke verklaring is dat cannabis schizofrenie veroorzaakt bij patiënten die genetisch kwetsbaar zijn, maar de ziekte zonder cannabisgebruik niet hadden gekregen.
Dat is toch algemene kennis bij de meeste mensen? Dat ik dat überhaupt moet benadrukken.
Sarah palin die heeft hem gedreven tot moord!quote:
Wat. Staat. Er?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Een mogelijke verklaring is dat cannabis schizofrenie veroorzaakt bij patiënten die genetisch kwetsbaar zijn, maar de ziekte zonder cannabisgebruik niet hadden gekregen.
Dat is toch algemene kennis bij de meeste mensen? Dat ik dat überhaupt moet benadrukken.
Inderdaad, legaliseren en beschikbaar maken voor iedereen!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoe kan ie nou drugs gebruikt hebben? Drugs zijn toch verboden?
Ah daar ben je!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoe kan ie nou drugs gebruikt hebben? Drugs zijn toch verboden?
Le-zen. Maar dat is al gezegd geloof ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Als er duidelijk verband is tussen het gebruik van drugs en beschadiging van neurotransmitters dan moet je er geen dingen bijhalen die deze effecten niet hebben..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Xa1pt het volgende:
Nog even en we gaan bands als Rammstein maar verbieden omdat gestoorde geesten van 15-jarigen daardoor beïnvloed worden. Als Rammstein niet had bestaan waren ze ook niet maaiend met een machinegeweer een school binnengelopen._!
Hey junk, het is bij jou al begonnen zo te lezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als je nou echt te stom bent om een taal te leren, waarom probeer je dan te lezen?
Volg je eigen advies op zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Le-zen. Maar dat is al gezegd geloof ik.
Je hebt nog steeds de OP niet gelezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Sarah palin die heeft hem gedreven tot moord!
Maar gek worden van drugsgebruik nee hoe kom je erbij ik ben ook junk en zoiets nooit doen.
Ga nou maar gewoon op tijd naar bed jochiequote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Sarah palin die heeft hem gedreven tot moord!
Maar gek worden van drugsgebruik nee hoe kom je erbij ik ben ook junk en zoiets nooit doen.
Dat staat er niet, van wie heb jij leren lezen?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:01 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Punt blijft dat het een rol heeft gespeeld in zijn achteruitgang.
Meneer heeft vandaag ergens gelezen dat drugs de neurotransmitters mogelijk beschadigen...quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als er duidelijk verband is tussen het gebruik van drugs en beschadiging van neurotransmitters dan moet je er geen dingen bijhalen die deze effecten niet hebben..
Gast. Die plaat voor je kop hè, is die dik?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Hey junk, het is bij jou al begonnen zo te lezen.
*
Overview: Use of street drugs (including LSD,methamphetamine,marijuana/hash/cannabis) and alcohol have been linked with significantly increased probability of developing psychosis and schizophrenia. This link has been documented in over 30 different scientific studies (studies done mostly in the UK, Australia and Sweden) over the past 20 years. In one example, a study interviewed 50,000 members of the Swedish Army about their drug consumption and followed up with them later in life. Those who were heavy consumers of cannabis at age 18 were over 600% more likely to be diagnosed with schizophrenia over the next 15 years than those did not take it. (see diagram below). Experts estimate that between 8% and 13% of all schizophrenia cases are linked to marijuna / cannabis use during teen years.
http://www.schizophrenia.com/prevention/streetdrugs.html
[..]
Volg je eigen advies op zou ik zeggen.
Dat hebben ze niet vastgesteld. Ze hebben hoogstens vastgesteld dat psychoten vaker blowen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo stom of denk je nu echt a en b aan elkaar te verbinden? Doe nou eens gek en lees het complete rapport, en met die ook de 40 anders die de afgelopen paar zijn uit zijn gekomen. Het verband wat jij impliceert is er simpelweg niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Hey junk, het is bij jou al begonnen zo te lezen.
*
Overview: Use of street drugs (including LSD,methamphetamine,marijuana/hash/cannabis) and alcohol have been linked with significantly increased probability of developing psychosis and schizophrenia. This link has been documented in over 30 different scientific studies (studies done mostly in the UK, Australia and Sweden) over the past 20 years. In one example, a study interviewed 50,000 members of the Swedish Army about their drug consumption and followed up with them later in life. Those who were heavy consumers of cannabis at age 18 were over 600% more likely to be diagnosed with schizophrenia over the next 15 years than those did not take it. (see diagram below). Experts estimate that between 8% and 13% of all schizophrenia cases are linked to marijuna / cannabis use during teen years.
http://www.schizophrenia.com/prevention/streetdrugs.html
[..]
Volg je eigen advies op zou ik zeggen.
Kom maar eens met een onderzoek dan.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Dat is toch propaganda bij de meeste mensen? Dat ik dat überhaupt moet benadrukken.
Niks mogelijk dat doen ze als ze dat niet deden was er ook geen verslaving.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Meneer heeft vandaag ergens gelezen dat drugs de neurotransmitters mogelijk beschadigen...
Lees eens een groep 4 biologieboekquote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Niks mogelijk dat doen ze als ze dat niet deden was er ook geen verslaving.
Lieg je er maar weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |