abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91625203
quote:
1s.gif
Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef CpV het volgende:
Baretten zitten inmiddels nat tussen de verwarming :)!
Owja, das ook zo

Slaza is idd M90
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:33:22 #127
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_91625743
quote:
1s.gif
Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Doe mij maar gewoon de poncho met wat stokken/haringen. Zeiltje dr onder, slaapzak dr op en klaar.
Heb een tijdje geleden z'n 'tarp' gekocht, is soort van pocho zeiltje maar dan net iets groter. Op de hoekpunten zitten ook van zn versterkte ogen.
Voor op de grond nog voor weinig z'n groen grondzeil bij het KPU bestelt..

Veel sneller op te zetten als zn tent, en ook veel lichter. :Y
pi_91626095
die grondzeilen kregen wij standaard bij ons opblaasbare matje, dat ik overigens ook nooit gebruikt heb.
Blood Sugar Sex Magik
pi_91634582
quote:
1s.gif
Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Schild het volgende:
Tijdens de AMO één iemand die geen tent heeft? Dan kan de rest de tent ook gewoon op de kazerne laten. :W

Soort van eenheid van tenue zeg maar... ;)
Of; het kader regelt dat de mensen zonder tenten die zooi in bruikleen krijgen uit voorraad ^O^ :)
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_91639296
Hamil krijg je in Assen
Volgens mij slaap je maar 1 nacht in t veld dat overleef je wel onder je poncho :-)
Geen veldpet = klote het is pet of helm dus 3x raden waar jullie mee lopen onder de noemer; eenheid van tenue. Het mag de pret niet drukken, veel plezier !

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdev op 20-01-2011 23:20:29 ]
pi_91640780
Ik had begrepen dat vorige lichtingen die ene nacht bivak sowieso onder de poncho lagen, tent of geen tent. Scheelt iig een hoop gesjouw als je er geen hebt ;-)
En die veldpet, ach... De vorige lichting mocht een muts, maar als dat nu niet mag dan is dat maar zo. Vind het niet de moeite waard om speciaal voor naar een dump te gaan. Niet klagen maar dragen (krijg je goeie nekspieren van).
pi_91641136
Net terug van voorlichting voor 30e, weekend maar eens alle papieren invullen en dan zullen we zien hoe snel het gaat. Ben benieuwd
pi_91646503
quote:
1s.gif
Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef hoogvlieger het volgende:
die grondzeilen kregen wij standaard bij ons opblaasbare matje, dat ik overigens ook nooit gebruikt heb.
heb jij nooit in de kou buiten geslapen? Dat matje maakt echt verschil als de grond koud is! en het ligt een stuk lekkerder.
pi_91647113
quote:
1s.gif
Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef PugaPyga het volgende:
Ik had begrepen dat vorige lichtingen die ene nacht bivak sowieso onder de poncho lagen, tent of geen tent. Scheelt iig een hoop gesjouw als je er geen hebt ;-)
En die veldpet, ach... De vorige lichting mocht een muts, maar als dat nu niet mag dan is dat maar zo. Vind het niet de moeite waard om speciaal voor naar een dump te gaan. Niet klagen maar dragen (krijg je goeie nekspieren van).
Geloof mij, daar ga je spijt van krijgen :). Helm is niet alleen zwaar maar wordt ook vies en plakkerig als je hem lange tijd op hebt.
pi_91652527
quote:
1s.gif
Op vrijdag 21 januari 2011 05:23 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

heb jij nooit in de kou buiten geslapen? Dat matje maakt echt verschil als de grond koud is! en het ligt een stuk lekkerder.
De laatste keer was eind november, toen lagen we op een geasfalteerde parkeerplaats in zeeland. Het was maar voor 2 uur ofso en iedereen was zo kapot van de geforceerde mars van 8km daarvoor dat je gewoon met dikke kleding aan ging tukken. Voor de vorige bivaks vond ik het altijd wel prima zonder.
Blood Sugar Sex Magik
pi_91655008
quote:
1s.gif
Op vrijdag 21 januari 2011 11:47 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

De laatste keer was eind november, toen lagen we op een geasfalteerde parkeerplaats in zeeland. Het was maar voor 2 uur ofso en iedereen was zo kapot van de geforceerde mars van 8km daarvoor dat je gewoon met dikke kleding aan ging tukken. Voor de vorige bivaks vond ik het altijd wel prima zonder.
Als het vriest maakt dat matje echt veel verschil. Daarnaast weegt dat ding niks, waarom zou je m niet meenemen dan?
pi_91656563
nam hem altijd wel mee, maar hij bleef gewoon lekker onder mijn rugzak hangen.
Blood Sugar Sex Magik
pi_91664510
Dus de paar uur slaap die je krijgt maak je het jezelf bewust ongemakkelijker? :P Zou ik niet doen, maar ik ben dan ook een laffe verbindelaar :+
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:30:09 #139
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91665132
Zonder laffe verbindelaars zouden stoere infanteristen geen kut kunnen doen dus wat dat betreft :P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:45:54 #140
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_91670605
Jullie bedoelen dat zelf opblaasbare matje wat zich niet zelf opblaast? _O-
pi_91670883
Die ja, of de voorloper daarvan: een oprolbaarschuimrubber ding.
pi_91671165
quote:
1s.gif
Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef StinsonB het volgende:

[..]

Geloof mij, daar ga je spijt van krijgen :). Helm is niet alleen zwaar maar wordt ook vies en plakkerig als je hem lange tijd op hebt.
Hm nouja, het is nu voor mij toch al te laat om nog naar een dump te gaan. Zouden ze geen veldpetten te leen hebben? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door PugaPyga op 21-01-2011 19:07:53 ]
pi_91692912
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Schild het volgende:
Jullie bedoelen dat zelf opblaasbare matje wat zich niet zelf opblaast? _O-
Is het geen palesteinse?
Die blaast zichzelf op...
pi_91715899
Zo weer een lange maar nuttige dag achter de rug ^O^ :)
pi_91719936
geen blauwe plekken?
pi_91720166
was n prima dagje!
pi_91721005
Woodland en plunjebaal staan gepakt voor de reis naar Assen morgen. Verder nog de tent, slaza en een eigen sporttas met meuk. Best veul... ik snap niet hoe sommigen denken dit met de trein te gaan doen 8)7 .
pi_91723700
quote:
1s.gif
Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef CpV het volgende:
Baretten zitten inmiddels nat tussen de verwarming :)!
tip, koop je een Noorloos baret, deze zijn al voorgevormd. geen gezeur meer met baret natmaken, voering eruit knippen, vormen etc. Zijn ook een stuk dunner dus handig voor de zomer.

http://www.noorloos-se.co(...)s/baretten.html]klik
Nastresser
pi_91729321
quote:
1s.gif
Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Leopaard het volgende:

[..]

tip, koop je een Noorloos baret, deze zijn al voorgevormd. geen gezeur meer met baret natmaken, voering eruit knippen, vormen etc. Zijn ook een stuk dunner dus handig voor de zomer.

http://www.noorloos-se.co(...)s/baretten.html]klik
voering eruit knippen bij de hassing baretten? waarom zou je? Helemaal nat maken, oprollen en tussen de verwarming leggen werkt prima voor het vormen. Voordeel van de noorloos baret is wel dat ze wat dunner en lichter zijn, maar vind de vorm wat minder.
Blood Sugar Sex Magik
pi_91730523
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 20:21 schreef slashdev het volgende:
geen blauwe plekken?
Jawel, hier en daar . Maar dat mag geen naam hebben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop