Owja, das ook zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef CpV het volgende:
Baretten zitten inmiddels nat tussen de verwarming!
Heb een tijdje geleden z'n 'tarp' gekocht, is soort van pocho zeiltje maar dan net iets groter. Op de hoekpunten zitten ook van zn versterkte ogen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Doe mij maar gewoon de poncho met wat stokken/haringen. Zeiltje dr onder, slaapzak dr op en klaar.
Of; het kader regelt dat de mensen zonder tenten die zooi in bruikleen krijgen uit voorraadquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Schild het volgende:
Tijdens de AMO één iemand die geen tent heeft? Dan kan de rest de tent ook gewoon op de kazerne laten.![]()
Soort van eenheid van tenue zeg maar...
heb jij nooit in de kou buiten geslapen? Dat matje maakt echt verschil als de grond koud is! en het ligt een stuk lekkerder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef hoogvlieger het volgende:
die grondzeilen kregen wij standaard bij ons opblaasbare matje, dat ik overigens ook nooit gebruikt heb.
Geloof mij, daar ga je spijt van krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef PugaPyga het volgende:
Ik had begrepen dat vorige lichtingen die ene nacht bivak sowieso onder de poncho lagen, tent of geen tent. Scheelt iig een hoop gesjouw als je er geen hebt ;-)
En die veldpet, ach... De vorige lichting mocht een muts, maar als dat nu niet mag dan is dat maar zo. Vind het niet de moeite waard om speciaal voor naar een dump te gaan. Niet klagen maar dragen (krijg je goeie nekspieren van).
De laatste keer was eind november, toen lagen we op een geasfalteerde parkeerplaats in zeeland. Het was maar voor 2 uur ofso en iedereen was zo kapot van de geforceerde mars van 8km daarvoor dat je gewoon met dikke kleding aan ging tukken. Voor de vorige bivaks vond ik het altijd wel prima zonder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 05:23 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
heb jij nooit in de kou buiten geslapen? Dat matje maakt echt verschil als de grond koud is! en het ligt een stuk lekkerder.
Als het vriest maakt dat matje echt veel verschil. Daarnaast weegt dat ding niks, waarom zou je m niet meenemen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De laatste keer was eind november, toen lagen we op een geasfalteerde parkeerplaats in zeeland. Het was maar voor 2 uur ofso en iedereen was zo kapot van de geforceerde mars van 8km daarvoor dat je gewoon met dikke kleding aan ging tukken. Voor de vorige bivaks vond ik het altijd wel prima zonder.
Hm nouja, het is nu voor mij toch al te laat om nog naar een dump te gaan. Zouden ze geen veldpetten te leen hebben?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Geloof mij, daar ga je spijt van krijgen. Helm is niet alleen zwaar maar wordt ook vies en plakkerig als je hem lange tijd op hebt.
Is het geen palesteinse?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Schild het volgende:
Jullie bedoelen dat zelf opblaasbare matje wat zich niet zelf opblaast?
tip, koop je een Noorloos baret, deze zijn al voorgevormd. geen gezeur meer met baret natmaken, voering eruit knippen, vormen etc. Zijn ook een stuk dunner dus handig voor de zomer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef CpV het volgende:
Baretten zitten inmiddels nat tussen de verwarming!
voering eruit knippen bij de hassing baretten? waarom zou je? Helemaal nat maken, oprollen en tussen de verwarming leggen werkt prima voor het vormen. Voordeel van de noorloos baret is wel dat ze wat dunner en lichter zijn, maar vind de vorm wat minder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Leopaard het volgende:
[..]
tip, koop je een Noorloos baret, deze zijn al voorgevormd. geen gezeur meer met baret natmaken, voering eruit knippen, vormen etc. Zijn ook een stuk dunner dus handig voor de zomer.
http://www.noorloos-se.co(...)s/baretten.html]klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop