Duurde nog lang hea, voordat je die lapo kon makenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
K-u-D muziek. Zoutloos. Inspiratieloos. Crap. Bagger. Rommel, etc.
Hij heeft wel gelijk anders. Ik zag laatst een clip van hun, wat een gelikte mooiboys bij mekaar zeg.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duurde nog lang hea, voordat je die lapo kon maken
Ik ken ze verder nietquote:Op zondag 9 januari 2011 18:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk anders. Ik zag laatst een clip van hun, wat een gelikte mooiboys bij mekaar zeg.
Hans has spokenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
K-u-D muziek. Zoutloos. Inspiratieloos. Crap. Bagger. Rommel, etc.
[3FM #2785] Met erg korte reclameblokken. Dat dit kan in Nederland!
En je luistert al hoe lang 3FM? Vorig jaar hadden ze nog een hitje met In your arms.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken ze verder nietken alleen dat nummer
Ik ken die nummers wel, ik weet alleen nooit welke band het isquote:Op zondag 9 januari 2011 18:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
En je luistert al hoe lang 3FM? Vorig jaar hadden ze nog een hitje met In your arms.
Jij wisselt ook veel van radiostationsquote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef purplerose het volgende:
hehehe, wilde Sander G net uit gaan zetten en dan komt ie met Jared Leto aanzetten
goddamn die hurricane clip
hoihoiquote:
via nederlandfm.nl is makkelijk switchen als ik een nr nix vindtquote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij wisselt ook veel van radiostations
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Da Luniz - I Got 5 on IT. GAAAAAAAAAAAAAAAF
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Da Luniz - I Got 5 on IT. GAAAAAAAAAAAAAAAF
http://www.3fm.nl/programmaschemaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat komt hierna eigenlijk? ik luister nooit radio op zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
18-20 Bring It Onquote:Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat komt hierna eigenlijk? ik luister nooit radio op zondag
WF is met Klaas, dat vink niet veel aan, hoe is PS radio?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
18-20 Bring It On
20-22 PS Radio
22-01 Jouw WeekendFinale
Met Paul & Sophie, is best te doen. Beetje leuteren over seks en liefde enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 18:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
WF is met Klaas, dat vink niet veel aan, hoe is PS radio?
Zal et eens proberen, betwijfel het eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 18:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met Paul & Sophie, is best te doen. Beetje leuteren over seks en liefde enzo
omdat...appel?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:39 schreef -Hans- het volgende:
Waarom roept die Guis niet even dat The Medics op Noorderslag staan in de 3voor12 zaal? Beetje slordig, imho.
Crap inderdaad. Only seven left is de eerste band die zal optreden tijdens Noorderslag. Ik gok dat ik ze skip en begin met Moss.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Destine
Mooiboybandje à la Only Seven Left![]()
Dit dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met promoten van het bandje..
Sowieso dat Serious Talent gedoequote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef Pino112 het volgende:
Dat ga je niet menen![]()
Pop Up Animal Kids Serious Talent
Die cover![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |