abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91415222
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Baalhaar het volgende:
Jou kans komt later wel weer bij haar.
are you sure?
pi_91455431
ja want ze klinkt als een slet en wanneer ze die boy zat is moet je haar gewoon playen en dan heb je der zo :7
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_91457746
quote:
Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef Baalhaar het volgende:
ja want ze klinkt als een slet en wanneer ze die boy zat is moet je haar gewoon playen en dan heb je der zo :7
Hmm klinkt goed..
Maar ik heb eens zitten denken. (correct me if iam wrong)
Volgens mij zag die chick mij wel zitten.. Maar dat haar intresse verdwenen is door die ruzie?.. ik bedoel het ging toen zo goed. Steeds knuffelen enzo. Gelijk na die ruzie is ze met die andere vent bezig gegaan en heeft mij laten zakken. En dat idee zorgt dat ik me zo kut voel.. Volgens mij had ik die chick kunnen hosselen. But i screwd it.. :(
  maandag 17 januari 2011 @ 12:47:56 #124
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_91457862
Laat me raden.. Jij hebt na de ruzie zeker onderdanig gedaan om haar weer terug te krijgen. Groei nou eens een ruggegraat man, je laat haar over je heen lopen.
pi_91469680
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef ErkendFokker het volgende:
Laat me raden.. Jij hebt na de ruzie zeker onderdanig gedaan om haar weer terug te krijgen. Groei nou eens een ruggegraat man, je laat haar over je heen lopen.
zoiets, wat is daar mis mee dan? :)

antwoord op __ : hoe merk je dat? ik heb zelf het idee van niet namelijk. komt misschien ook omdat ik het onbewust doe. idk..
pi_91503655
bump
pi_91517168
Negeer der gewoon een tijdje, laat haar maar een keertje het contact opzoeken ipv dat het steeds van jou kant moet komen.
pi_91520667
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Baalhaar het volgende:
Negeer der gewoon een tijdje, laat haar maar een keertje het contact opzoeken ipv dat het steeds van jou kant moet komen.
hmm. voor hoelang?
en als ze geen contact opneemt dan?
pi_91520682
btw bedankt voor jullie hulp. echt waar. dit topic helpt mij zoveel _O_
pi_91525166
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hmm. voor hoelang?
en als ze geen contact opneemt dan?
Gewoon 2 weken ofzoiets. Niet negeren, maar gewoon het contact van haar kant laten komen. Zo kan het komen dat ze je gaat missen ofzo en dan weer meer contact met je gaat opzoeken.

Als ze dat niet doet dan heb je pech, wil ze niks met je en kan ze beter opzouten ;)
pi_91526534
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:04 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Gewoon 2 weken ofzoiets. Niet negeren, maar gewoon het contact van haar kant laten komen. Zo kan het komen dat ze je gaat missen ofzo en dan weer meer contact met je gaat opzoeken.

Als ze dat niet doet dan heb je pech, wil ze niks met je en kan ze beter opzouten ;)
hmm. Klinkt wel het proberen waard!
ze zegt wel elke keer als we mekaar zien en we maken oogcontact hoi. Word dit ook als contact nemen gezien?. lijkt mij dat het wat meer moet zijn. but you are the expert ;)
pi_91528362
Euhm, nee. Als zij uit zichzelf hoi zegt, vindt ze je niet irritant. Als ze elke keer alleen op jouw reageert, dan is het nog wat anders. Maar als ze ook uit zichzelf hoi zegt, is het snor.
pi_91530140
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Euhm, nee. Als zij uit zichzelf hoi zegt, vindt ze je niet irritant. Als ze elke keer alleen op jouw reageert, dan is het nog wat anders. Maar als ze ook uit zichzelf hoi zegt, is het snor.
best vreemd eigenlijk. meestal zeggen we het simultaan. :') ook wel voorgekomen dat zij het eerder zei enzo. maar de laatste tijd zo'n beetje gelijktijdig.
pi_91532791
misschien is tijd om hoi ''hoe gaat het?'' te zeggen ipv alleen ''hoi''? :')
pi_91534048
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:32 schreef Baalhaar het volgende:
misschien is tijd om hoi ''hoe gaat het?'' te zeggen ipv alleen ''hoi''? :')
dat doe ik ook hoor! ik praat best regelmatig van die "hee hoe gaat het en wat een kutweer/leuke schoenen/jasje " enzovoort gesprekken. maar hoe kan ik die "dieper" laten gaan?. met msn praat(te) ik altijd over alles met haar zo'n beetje. ik wil dit ook in RL kunnen
pi_91550149
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat doe ik ook hoor! ik praat best regelmatig van die "hee hoe gaat het en wat een kutweer/leuke schoenen/jasje " enzovoort gesprekken. maar hoe kan ik die "dieper" laten gaan?. met msn praat(te) ik altijd over alles met haar zo'n beetje. ik wil dit ook in RL kunnen
Je kant het ook irl, wat ze staat het online ook toe om gesprekken op dat niveau te voeren. Je moet alleen een beetje op het juiste moment het juiste gesprek beginnen ;)
pi_91562870
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:36 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Je kant het ook irl, wat ze staat het online ook toe om gesprekken op dat niveau te voeren. Je moet alleen een beetje op het juiste moment het juiste gesprek beginnen ;)
en het juiste moment is niet op school neem ik aan? :)
pi_91607291
bump :)
pi_91626203
status *O*
pi_91626741
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef dan13lv het volgende:
status *O*
sarkastisch bedoeld?
pi_91628300
nee vind het leuk om t volgen, ook erg herkenbaar deze situatie :P had gehoopt op een postieve update :)
:s)
pi_91628771
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef dan13lv het volgende:
nee vind het leuk om t volgen, ook erg herkenbaar deze situatie :P had gehoopt op een postieve update :)
:s)
ah. die positieve update komt waarscheinlijk binnenkort. haar pc is weer iets mis mee. dus gelijk aangeboden hem weer voor haar te maken. Deze keer miss maar een kus als bedankje vragen of is dat niet een goed idee? :D
pi_91647474
quote:
4s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ah. die positieve update komt waarscheinlijk binnenkort. haar pc is weer iets mis mee. dus gelijk aangeboden hem weer voor haar te maken. Deze keer miss maar een kus als bedankje vragen of is dat niet een goed idee? :D
Zou er niet naar gaan zitten vissen als ik jou was.
quote:
4s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

en het juiste moment is niet op school neem ik aan? :)
Op school kun je ook prima goede gesprekken hebben, maar zou het niet tijdens de les doen. Dan eerder in de pauze of in een vrij uurtje ofzo.
pi_91660708
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:47 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Op school kun je ook prima goede gesprekken hebben, maar zou het niet tijdens de les doen. Dan eerder in de pauze of in een vrij uurtje ofzo.
hoe kan ik hier "geleidelijk" naar toe sturen?

of is het gewoon beter om het pats boem gelijk te zeggen zoiets als, heb je die jongen al een blowjob gegeven (knipoog) ?
pi_91662908
quote:
4s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:02 schreef gogosweden het volgende:

[..]

echt waar. als dit een einde heeft gekregen (als ze een ander heeft, of als ze de mijne is)

dan krijgen jullie pic's

you got my word :)
Still waiting *O*
pi_91730166
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef Martinous het volgende:

[..]

Still waiting *O*
nog niet zoveel gebeurt de laatste tijd. maar wie op iets goed wacht wacht nooit te lang toch? :D
pi_91780820
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hoe kan ik hier "geleidelijk" naar toe sturen?

of is het gewoon beter om het pats boem gelijk te zeggen zoiets als, heb je die jongen al een blowjob gegeven (knipoog) ?
quote:
"heb je die jongen al een blowjob gegeven (knipoog)"
smooth :')

Ik zou zeggen, vraag gewoon eens via msn hoe het met hem zit..

fb-verzoekje gestuurd, btw. Nu wil ik weten wie het is ook!
pi_91783543
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

[..]

smooth :')

Ik zou zeggen, vraag gewoon eens via msn hoe het met hem zit..

fb-verzoekje gestuurd, btw. Nu wil ik weten wie het is ook!
ja, maar we praten al zoveel via msn, en dat wil ik dus een beetje veranderen :)

oh ben jij die gozer die ik ignored heb. :') ik dacht al wtf een dude uit zwolle? :')
pi_91783567
Jezus man, vergeet haar en ga verder. Dit wordt niks, al de tijd die je in haar hebt gestoken had je ook kunnen gebruiken voor andere chicks waar je misschien wel resultaat bij had geboekt. Blijf er nou niet als een wanhopig hondje achter lopen, zonde van je tijd.

En zo te zien is ze het niet eens waard, je wilt haar alleen om te neuken neem ik aan? Zo ja, er lopen meerdere sletjes rond die wel met jou willen neuken neem ik aan.
pi_91783575
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 01:49 schreef Mr.King het volgende:
Jezus man, vergeet haar en ga verder. Dit wordt niks, al de tijd die je in haar hebt gestoken had je ook kunnen gebruiken voor andere chicks waar je misschien wel resultaat bij had geboekt. Blijf er nou niet als een wanhopig hondje achter lopen, zonde van je tijd.

En zo te zien is ze het niet eens waard, je wilt haar alleen om te neuken neem ik aan? Zo ja, er lopen meerdere sletjes rond die wel met jou willen neuken neem ik aan.
je zit er helemaal naast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')