are you sure?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Baalhaar het volgende:
Jou kans komt later wel weer bij haar.
Hmm klinkt goed..quote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef Baalhaar het volgende:
ja want ze klinkt als een slet en wanneer ze die boy zat is moet je haar gewoon playen en dan heb je der zo
zoiets, wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef ErkendFokker het volgende:
Laat me raden.. Jij hebt na de ruzie zeker onderdanig gedaan om haar weer terug te krijgen. Groei nou eens een ruggegraat man, je laat haar over je heen lopen.
hmm. voor hoelang?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Baalhaar het volgende:
Negeer der gewoon een tijdje, laat haar maar een keertje het contact opzoeken ipv dat het steeds van jou kant moet komen.
Gewoon 2 weken ofzoiets. Niet negeren, maar gewoon het contact van haar kant laten komen. Zo kan het komen dat ze je gaat missen ofzo en dan weer meer contact met je gaat opzoeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm. voor hoelang?
en als ze geen contact opneemt dan?
hmm. Klinkt wel het proberen waard!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:04 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Gewoon 2 weken ofzoiets. Niet negeren, maar gewoon het contact van haar kant laten komen. Zo kan het komen dat ze je gaat missen ofzo en dan weer meer contact met je gaat opzoeken.
Als ze dat niet doet dan heb je pech, wil ze niks met je en kan ze beter opzouten
best vreemd eigenlijk. meestal zeggen we het simultaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Euhm, nee. Als zij uit zichzelf hoi zegt, vindt ze je niet irritant. Als ze elke keer alleen op jouw reageert, dan is het nog wat anders. Maar als ze ook uit zichzelf hoi zegt, is het snor.
dat doe ik ook hoor! ik praat best regelmatig van die "hee hoe gaat het en wat een kutweer/leuke schoenen/jasje " enzovoort gesprekken. maar hoe kan ik die "dieper" laten gaan?. met msn praat(te) ik altijd over alles met haar zo'n beetje. ik wil dit ook in RL kunnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:32 schreef Baalhaar het volgende:
misschien is tijd om hoi ''hoe gaat het?'' te zeggen ipv alleen ''hoi''?
Je kant het ook irl, wat ze staat het online ook toe om gesprekken op dat niveau te voeren. Je moet alleen een beetje op het juiste moment het juiste gesprek beginnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat doe ik ook hoor! ik praat best regelmatig van die "hee hoe gaat het en wat een kutweer/leuke schoenen/jasje " enzovoort gesprekken. maar hoe kan ik die "dieper" laten gaan?. met msn praat(te) ik altijd over alles met haar zo'n beetje. ik wil dit ook in RL kunnen
en het juiste moment is niet op school neem ik aan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:36 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Je kant het ook irl, wat ze staat het online ook toe om gesprekken op dat niveau te voeren. Je moet alleen een beetje op het juiste moment het juiste gesprek beginnen
ah. die positieve update komt waarscheinlijk binnenkort. haar pc is weer iets mis mee. dus gelijk aangeboden hem weer voor haar te maken. Deze keer miss maar een kus als bedankje vragen of is dat niet een goed idee?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef dan13lv het volgende:
nee vind het leuk om t volgen, ook erg herkenbaar deze situatiehad gehoopt op een postieve update
Zou er niet naar gaan zitten vissen als ik jou was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ah. die positieve update komt waarscheinlijk binnenkort. haar pc is weer iets mis mee. dus gelijk aangeboden hem weer voor haar te maken. Deze keer miss maar een kus als bedankje vragen of is dat niet een goed idee?
Op school kun je ook prima goede gesprekken hebben, maar zou het niet tijdens de les doen. Dan eerder in de pauze of in een vrij uurtje ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en het juiste moment is niet op school neem ik aan?
hoe kan ik hier "geleidelijk" naar toe sturen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Op school kun je ook prima goede gesprekken hebben, maar zou het niet tijdens de les doen. Dan eerder in de pauze of in een vrij uurtje ofzo.
Still waitingquote:Op zondag 9 januari 2011 19:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt waar. als dit een einde heeft gekregen (als ze een ander heeft, of als ze de mijne is)
dan krijgen jullie pic's
you got my word
nog niet zoveel gebeurt de laatste tijd. maar wie op iets goed wacht wacht nooit te lang toch?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe kan ik hier "geleidelijk" naar toe sturen?
of is het gewoon beter om het pats boem gelijk te zeggen zoiets als, heb je die jongen al een blowjob gegeven (knipoog) ?
smoothquote:"heb je die jongen al een blowjob gegeven (knipoog)"
ja, maar we praten al zoveel via msn, en dat wil ik dus een beetje veranderenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
smooth![]()
Ik zou zeggen, vraag gewoon eens via msn hoe het met hem zit..
fb-verzoekje gestuurd, btw. Nu wil ik weten wie het is ook!
je zit er helemaal naast.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:49 schreef Mr.King het volgende:
Jezus man, vergeet haar en ga verder. Dit wordt niks, al de tijd die je in haar hebt gestoken had je ook kunnen gebruiken voor andere chicks waar je misschien wel resultaat bij had geboekt. Blijf er nou niet als een wanhopig hondje achter lopen, zonde van je tijd.
En zo te zien is ze het niet eens waard, je wilt haar alleen om te neuken neem ik aan? Zo ja, er lopen meerdere sletjes rond die wel met jou willen neuken neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |