abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91138523
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En een vriendin dan? :6
Als ze je vriendin is DAN is ze 90 euro waard, maar als ze toch niets wil, dan pak ik het lekker weg :D

WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY!
pi_91138593
Je kan die vent ook gewoon een klap voor ze kop geven (hoefd niet hard te zijn)... neh grapje.
Wat ik zou doen is..... veel aandacht aan haar geven echt heel veel aandacht en echt heel lief doen ;o
pi_91145417
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef EatMyShorts het volgende:
Je kan die vent ook gewoon een klap voor ze kop geven (hoefd niet hard te zijn)... neh grapje.
Wat ik zou doen is..... veel aandacht aan haar geven echt heel veel aandacht en echt heel lief doen ;o
lief doen in de zin van "hee schat/lieverd/iets dergelijks hoe gaat het met je.." ?

of op een totaal andere manier? ;)
pi_91149453
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:21 schreef Guiel het volgende:

[..]

Als ze je vriendin is DAN is ze 90 euro waard, maar als ze toch niets wil, dan pak ik het lekker weg :D

WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY!
Dat ze nu nee zegt, wil niet zeggen dat ze dat over een half jaar of een jaar nog steeds niet wil..

Die 90 euro is geen domme investering, voor iets dat anders toch ligt te verstoffen.

quote:
4s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:32 schreef gogosweden het volgende:

[..]

lief doen in de zin van "hee schat/lieverd/iets dergelijks hoe gaat het met je.." ?

of op een totaal andere manier? ;)
'Hey lieverd'? Moet je doen als je een knal voor je kop wilt. Maar vragen hoe het met haar gaat, complimenten over nieuwe kleren maken e.d. wil heus wel in je voordeel werken!
pi_91158387
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 07:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat ze nu nee zegt, wil niet zeggen dat ze dat over een half jaar of een jaar nog steeds niet wil..

Die 90 euro is geen domme investering, voor iets dat anders toch ligt te verstoffen.

[..]

'Hey lieverd'? Moet je doen als je een knal voor je kop wilt. Maar vragen hoe het met haar gaat, complimenten over nieuwe kleren maken e.d. wil heus wel in je voordeel werken!
Ik zeg nergens dat het niet gaat lukken, ik zeg alleen als ze zegt dat ze niets met je wil. en alleen (vrienden) wil blijven, dan zou ik er mee stoppen en dat onderdeel pakken.

Tenzij je toch vrienden wilt blijven.
pi_91161564
quote:
Hij heeft gelijk...
geef complimenten werkt altijd (bij mij dan).
btw is het zo meisje die er van houd om kados te krijgen?
pi_91167611
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef EatMyShorts het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk...
geef complimenten werkt altijd (bij mij dan).
btw is het zo meisje die er van houd om kados te krijgen?
nope. althans. niet meer dan anderen
pi_91178432
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nope. althans. niet meer dan anderen
Tsja. Als je een echte kerel bent, doe je niet moeilijk over zo'n lullig onderdeeltje.
Maar ik neem aan dat je nog wel kans zat maakt. Maar lief zijn en stoer overkomen zal best een stuk helpen, neem ik aan.
pi_91178956
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Tsja. Als je een echte kerel bent, doe je niet moeilijk over zo'n lullig onderdeeltje.
Maar ik neem aan dat je nog wel kans zat maakt. Maar lief zijn en stoer overkomen zal best een stuk helpen, neem ik aan.
kijk dat deeltje hoef ik niet terug. gegeven is gegeven klaar. (zei ik een paar posts eerder ookal)

hoe kom je "stoer" over?
pi_91221599
Ja weet ik het? Ze is dertien, ze hoort nog helemaal niet hiermee bezig te zijn :')

pi_91221997
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja weet ik het? Ze is dertien, ze hoort nog helemaal niet hiermee bezig te zijn :')

[ afbeelding ]
blijkbaar wel. ze kan in details vertellen hoe haar blowjobs enz gingen dus ja..:')

maargoed. ill keep you updated ;)
pi_91227711
Maar hoe ging het gisteren nou? Toen je haar in rl zag?
pi_91235374
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:53 schreef Tja..1986 het volgende:
Maar hoe ging het gisteren nou? Toen je haar in rl zag?
oja, helemaal vergeten..

euhm we praatten een paar minuten. niets bijzonders.. oja. ze zei wel sorry over dat ze laatst zo boos was enzo. maarja echt praten kan je ook niet op school met kutkoters die ff leuk komen luisteren. dus ik zal kijken of we na school iets kunnen fixen.
ik heb het gevoel dat het niet zo veel meer opschiet zinds ze meneer X nogal leuk vind :r
pi_91299119
Hoe gaat het nu?
pi_91384164
*bump*
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_91389641
UPDATE:

niet zoveel nieuws deze week. wel met haar gepraat op school maar terwijl we aan het praten waren zag ze een goede vriendin en het was zoiets als "AAAAAAAAAAAAAH *naam* GEEF ME EENS EEN KNUFFEL *ze rende weg* "einde gesprek..

overigens heeft die "oskar" nu haar vriend denk ik.. gisteravond bij haar geslapen. en dat zal hij vanavond weer doen (dat stoort mij nog het meest. it fuck'n hurts). dus ik denk dat mijn kansen om haar vriendje te worden helemaal 0 zijn..

dit de update tot zo ver.
pi_91407416
*bump*
pi_91410676
Je hebt dat stuk toch gewoon liggen? Ja.
Gebruik je het? Nee.
Is het een goeie vriendin? Ja.
Waarom zou je het dan niet geven? Echt nederlandse mentaliteit weer.. :l
Ne mutlu turkum diyene! <3
  zondag 16 januari 2011 @ 15:34:15 #119
283293 John_Q
incognito
pi_91413450
Vergeet haar en focus je op andere meisjes.
Deze meid regel je nog wel als je game later wat beter is, zo moet je het zien.
Kudo's.
pi_91414490
Jou kans komt later wel weer bij haar.
pi_91415222
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Baalhaar het volgende:
Jou kans komt later wel weer bij haar.
are you sure?
pi_91455431
ja want ze klinkt als een slet en wanneer ze die boy zat is moet je haar gewoon playen en dan heb je der zo :7
pi_91457746
quote:
Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef Baalhaar het volgende:
ja want ze klinkt als een slet en wanneer ze die boy zat is moet je haar gewoon playen en dan heb je der zo :7
Hmm klinkt goed..
Maar ik heb eens zitten denken. (correct me if iam wrong)
Volgens mij zag die chick mij wel zitten.. Maar dat haar intresse verdwenen is door die ruzie?.. ik bedoel het ging toen zo goed. Steeds knuffelen enzo. Gelijk na die ruzie is ze met die andere vent bezig gegaan en heeft mij laten zakken. En dat idee zorgt dat ik me zo kut voel.. Volgens mij had ik die chick kunnen hosselen. But i screwd it.. :(
  maandag 17 januari 2011 @ 12:47:56 #124
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_91457862
Laat me raden.. Jij hebt na de ruzie zeker onderdanig gedaan om haar weer terug te krijgen. Groei nou eens een ruggegraat man, je laat haar over je heen lopen.
pi_91469680
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef ErkendFokker het volgende:
Laat me raden.. Jij hebt na de ruzie zeker onderdanig gedaan om haar weer terug te krijgen. Groei nou eens een ruggegraat man, je laat haar over je heen lopen.
zoiets, wat is daar mis mee dan? :)

antwoord op __ : hoe merk je dat? ik heb zelf het idee van niet namelijk. komt misschien ook omdat ik het onbewust doe. idk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')