Als ze je vriendin is DAN is ze 90 euro waard, maar als ze toch niets wil, dan pak ik het lekker wegquote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En een vriendin dan?
lief doen in de zin van "hee schat/lieverd/iets dergelijks hoe gaat het met je.." ?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef EatMyShorts het volgende:
Je kan die vent ook gewoon een klap voor ze kop geven (hoefd niet hard te zijn)... neh grapje.
Wat ik zou doen is..... veel aandacht aan haar geven echt heel veel aandacht en echt heel lief doen ;o
Dat ze nu nee zegt, wil niet zeggen dat ze dat over een half jaar of een jaar nog steeds niet wil..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:21 schreef Guiel het volgende:
[..]
Als ze je vriendin is DAN is ze 90 euro waard, maar als ze toch niets wil, dan pak ik het lekker weg
WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY!
'Hey lieverd'? Moet je doen als je een knal voor je kop wilt. Maar vragen hoe het met haar gaat, complimenten over nieuwe kleren maken e.d. wil heus wel in je voordeel werken!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lief doen in de zin van "hee schat/lieverd/iets dergelijks hoe gaat het met je.." ?
of op een totaal andere manier?
Ik zeg nergens dat het niet gaat lukken, ik zeg alleen als ze zegt dat ze niets met je wil. en alleen (vrienden) wil blijven, dan zou ik er mee stoppen en dat onderdeel pakken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat ze nu nee zegt, wil niet zeggen dat ze dat over een half jaar of een jaar nog steeds niet wil..
Die 90 euro is geen domme investering, voor iets dat anders toch ligt te verstoffen.
[..]
'Hey lieverd'? Moet je doen als je een knal voor je kop wilt. Maar vragen hoe het met haar gaat, complimenten over nieuwe kleren maken e.d. wil heus wel in je voordeel werken!
Hij heeft gelijk...quote:'Hey lieverd'? Moet je doen als je een knal voor je kop wilt. Maar vragen hoe het met haar gaat, complimenten over nieuwe kleren maken e.d. wil heus wel in je voordeel werken!
nope. althans. niet meer dan anderenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef EatMyShorts het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk...
geef complimenten werkt altijd (bij mij dan).
btw is het zo meisje die er van houd om kados te krijgen?
Tsja. Als je een echte kerel bent, doe je niet moeilijk over zo'n lullig onderdeeltje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nope. althans. niet meer dan anderen
kijk dat deeltje hoef ik niet terug. gegeven is gegeven klaar. (zei ik een paar posts eerder ookal)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja. Als je een echte kerel bent, doe je niet moeilijk over zo'n lullig onderdeeltje.
Maar ik neem aan dat je nog wel kans zat maakt. Maar lief zijn en stoer overkomen zal best een stuk helpen, neem ik aan.
blijkbaar wel. ze kan in details vertellen hoe haar blowjobs enz gingen dus ja..:')quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja weet ik het? Ze is dertien, ze hoort nog helemaal niet hiermee bezig te zijn
[ afbeelding ]
oja, helemaal vergeten..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:53 schreef Tja..1986 het volgende:
Maar hoe ging het gisteren nou? Toen je haar in rl zag?
are you sure?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Baalhaar het volgende:
Jou kans komt later wel weer bij haar.
Hmm klinkt goed..quote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef Baalhaar het volgende:
ja want ze klinkt als een slet en wanneer ze die boy zat is moet je haar gewoon playen en dan heb je der zo
zoiets, wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef ErkendFokker het volgende:
Laat me raden.. Jij hebt na de ruzie zeker onderdanig gedaan om haar weer terug te krijgen. Groei nou eens een ruggegraat man, je laat haar over je heen lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |