abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91097094
quote:
4s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ziijn uiterlijk was een dikke 10 volgens haar.
en toen negeerde ze mij want meneer X kwam op msn, en zei dat hij bij haar langs zou komen

fuck'n damn it! :r
Vertel haar dat hij een druiper schijnt te hebben?

En.. uh.. zij gaat van bil met iemand die ze gistertjes ontmoette? Klinkt best sletterig om eerlijk te wezen.
pi_91097160
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Vertel haar dat hij een druiper schijnt te hebben?
trust me, daar zal ze vandaag waarschijnlijk zelf al gecontroleerd hebben .. :{
pi_91097265
quote:
4s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef gogosweden het volgende:

[..]

trust me, daar zal ze vandaag waarschijnlijk zelf al gecontroleerd hebben .. :{
Ga je vaak uit? Ergens waar zij ook regelmatig komt?
Beter zoek je dan een verrekte goeie wingman, laat hem je ophemelen enzo?

Je hebt niet exen die over je grote plassert willen roddelen?
Weet ik veel.
pi_91097344
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ga je vaak uit? Ergens waar zij ook regelmatig komt?
Beter zoek je dan een verrekte goeie wingman, laat hem je ophemelen enzo?

Je hebt niet exen die over je grote plassert willen roddelen?
Weet ik veel.
hahahaha geen van beiden, ben nogal een nerdje.. ookal ben ik aan het veranderen

duss, i'am screwed right?
pi_91097433
quote:
4s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:58 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hahahaha geen van beiden, ben nogal een nerdje.. ookal ben ik aan het veranderen

duss, i'am screwed right?
Bekijk het positief. Als ze inderdaad zo'n hoer is, komt jouw beurt ook nog wel.
Klinkt niet erg positief, of wel?

Maar heb je geen vrienden die veel uitgaan? Dat je een keertje mee kan gaan?
pi_91097535
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuuuuuuuuu Na, dan niet. Poeh! Hoef hem al niet~! Poeh! :6

Haha, nee, even serieus, gogo, heb je haar gevraagd wat ze zo leuk aan hem vond?
Nou tsss, stuur hem ook niet hoor! :(
quote:
4s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ziijn uiterlijk was een dikke 10 volgens haar.
en toen negeerde ze mij want meneer X kwam op msn, en zei dat hij bij haar langs zou komen

fuck'n damn it! :r
Volgens mij ben je verloren, :{ morgen kan je wellicht nog een kleine kans hebben.
pi_91097991
Neuhj heul niet waar!

Alleen.. inderdaad je kapsel om mee te beginnen. Dit is schattig. Jij wilt het niet schattig, jij wilt het leuk. Dus laat het leuk maken.

Dan dus, dat met nerdje zijn. Gewoon uitgaan met vrienden, dronken worden, in de berm in slaap vallen o.i.d. Gewoon, iets grappigs, zodat je nerdje-af bent.

En dan check je gewoon of zij een keertje met je uit wil gaan. Gewoon, een discotheek, club of wat weet ik het.
pi_91098501
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Bekijk het positief. Als ze inderdaad zo'n hoer is, komt jouw beurt ook nog wel.
Klinkt niet erg positief, of wel?

Maar heb je geen vrienden die veel uitgaan? Dat je een keertje mee kan gaan?
haha nee klinkt niet positief.. xd

ja, dat kan ik wel fixen. avondje zuipen met maten. of ff vragen of ik eens met haar mee kan naar een feest ofzo.. zal niet al te moelijk zijn.

naja.. miss wil ze me nog als neukmaatje. :D (was niet serieus) dinsdag zie ik haar weer en dan maar even met haar praten. en daarna maar even kijken wat ik moet doen.
jullie zijn bazen :)
pi_91099189
quote:
4s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:23 schreef gogosweden het volgende:

[..]

haha nee klinkt niet positief.. xd

ja, dat kan ik wel fixen. avondje zuipen met maten. of ff vragen of ik eens met haar mee kan naar een feest ofzo.. zal niet al te moelijk zijn.

naja.. miss wil ze me nog als neukmaatje. :D (was niet serieus) dinsdag zie ik haar weer en dan maar even met haar praten. en daarna maar even kijken wat ik moet doen.
jullie zijn bazen :)
Maar ze is dus dertien. Heeft het zin om jezelf een Justin Bieber kapsel te laten staan? :Y
pi_91100256
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Maar ze is dus dertien. Heeft het zin om jezelf een Justin Bieber kapsel te laten staan? :Y
hell no, niet die fag.. :')
pi_91100354
quote:
4s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hell no, niet die fag.. :')
Cody Simpson dan?

Nee, maar ik zou er wel iets aan doen. Ik heb het zelf ook lang gehad, maar als het dan ineens veel korter is, kan dat iemand gewoon een ander beeld van jezelf geven.

Desnoods zeg je dat je naar de kapper gaat en vraag je haar wat voor kapsel je leuk zou staan? Of neem haar mee ofzo..

Als jij je image zou veranderen, zou je iig uit die friendzone kunnen komen, denk ik.
pi_91100419
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Cody Simpson dan?

Nee, maar ik zou er wel iets aan doen. Ik heb het zelf ook lang gehad, maar als het dan ineens veel korter is, kan dat iemand gewoon een ander beeld van jezelf geven.

Desnoods zeg je dat je naar de kapper gaat en vraag je haar wat voor kapsel je leuk zou staan? Of neem haar mee ofzo..

Als jij je image zou veranderen, zou je iig uit die friendzone kunnen komen, denk ik.
dit is niet eens "lang" voor mijn doen (kijk facebook page die ik eerder postte) ik had tot mijn shouders. Maria vond dit juist heel mooi en wel te pruimen (is een beetje de mode hier in Zweden) duss ja..
pi_91100743
quote:
4s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:20 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dit is niet eens "lang" voor mijn doen (kijk facebook page die ik eerder postte) ik had tot mijn shouders. Maria vond dit juist heel mooi en wel te pruimen (is een beetje de mode hier in Zweden) duss ja..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongen waar je het over had, voldoet hij trouwens aan dat libanese type?
Zoniet, alleen maar makkelijker voor je.

Maar goed, iig wel uitgaan, drinken, anders overkomen. Das de clou voornamelijk.

Zo. En nu ga ik slapen.
Trusten!
pi_91100782
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongen waar je het over had, voldoet hij trouwens aan dat libanese type?
Zoniet, alleen maar makkelijker voor je.

Maar goed, iig wel uitgaan, drinken, anders overkomen. Das de clou voornamelijk.

Zo. En nu ga ik slapen.
Trusten!
nee, gelukkig geen libanees.
dat uitgaan zal ik fixen. ;)

trusten en tot morgen ! :*
pi_91100794

[ Bericht 100% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 10-01-2011 14:08:11 ]
pi_91120569
hallelujah die chick negeerd mij..
als ze me morgen in RL ook negeerd weet ik echt niet meer wat ik moet doen
pi_91121394
quote:
4s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef gogosweden het volgende:
Surprise buttsex is geen idee?

Nja, anders komt je beurt (hihi) nog wel, lijkt me.
pi_91122881
quote:
4s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef gogosweden het volgende:
Pak dat ding van 90 euro terug, dat zal haar leren :P
pi_91125960
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef Guiel het volgende:

[..]

Pak dat ding van 90 euro terug, dat zal haar leren :P
gegeven is gegeven toch?
pi_91126587
quote:
4s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef gogosweden het volgende:

[..]

gegeven is gegeven toch?
Pak het af en je krijgt haar nooit meer :')
pi_91127297
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Pak het af en je krijgt haar nooit meer :')
d8 ik ook al
pi_91132608
Als het echt niet meer lukt bedoel ik.
pi_91134740
Ja zelfs dan dus niet, knuppel. Dan ben je gewoon een zak.
pi_91137116
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja zelfs dan dus niet, knuppel. Dan ben je gewoon een zak.
90 euro man, is een kut 90 euro waard?
I dont think so...
pi_91137842
En een vriendin dan? :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')