okquote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef Guiel het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeslagen. ik zal hem niet posten.
jammer danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Baalhaar het volgende:
Godver was ik net fappen op een klasgenootje van me heb ik dus die link gemist
Hij zit bij mij veilig in m'n map.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Baalhaar het volgende:
Godver was ik net fappen op een klasgenootje van me heb ik dus die link gemist
PM mequote:
Privé dingen enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Baalhaar het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor andere dingen er in dat "mapje" van jou zitten
heelijk, net thuis van werk. log in op msn. en het eerste wat maria doet is mij berichtje sturen zoiets als :quote:
Probeer die jongen zo snel mogelijk van haar af te krijgen, dit mag niet gebeurenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heelijk, net thuis van werk. log in op msn. en het eerste wat maria doet is mij berichtje sturen zoiets als :
hee, ik ben zo blij want ik heb gisteren een hele leuke jongen ontmoet (de broer van mijn zus haar vriend) en hij is zoooooooooo moooi. echt waar. en volgens mij ziet hij mij ook wel zitten want zus en zo.
en ik dacht dat het net zo goed ging..
hoe krijg ik dat voormekaar?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:25 schreef Guiel het volgende:
[..]
Probeer die jongen zo snel mogelijk van haar af te krijgen, dit mag niet gebeuren
Goeie vraag, het enigste wat je nu nog kan doen is hard nadenken.quote:
alleen met toestemming van gogoquote:Op zondag 9 januari 2011 23:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Holy FUCK! Eerst mis ik de pic omdat ik naar een maat ga en dan dit!
Tip 1: Zweden hé:
Eens serenade doet wonderen:
Euhm of je msnt haar wat ze precies leuk aan hem vindt. Gewoon een beetje ongeïnteresseerd.
Misschien wil ze je teringjaloers maken?
En Guiel, pm me eens iets uit dat mapje van je, nu ben ik wel écht benieuwd!
sorry m8 hadden ze maar sneller moeten zijnquote:
hij vind haar wel leuk. hoorde ik via maria's zus..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef Guiel het volgende:
[..]
Goeie vraag, het enigste wat je nu nog kan doen is hard nadenken.
Praat eens met jongen die maria zo leuk vind, zeg tegen hem of hij maria leuk vind hij van niet, dan heb je geluk...
Misschien moet je actie onder nemen, voor je het weet is ze ingepikt, en licht ze te ballen met die jongen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij vind haar wel leuk. hoorde ik via maria's zus..
ziijn uiterlijk was een dikke 10 volgens haar.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuuuuuuuuu Na, dan niet. Poeh! Hoef hem al niet~! Poeh!![]()
Haha, nee, even serieus, gogo, heb je haar gevraagd wat ze zo leuk aan hem vond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |