je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 9 januari 2011 19:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Er bestaan ook oversekste homo's hoor
bijna 14, maar ze is zelf wel zo oversekst om te praten over haar blowjobs die ze gedaan heeft?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja. Waar we het al over hadden, dus.
Als het aan je uiterlijk ligt, dan weet je wat je moet doen. Leuke kleren kopen en die ongein.
Maar, denk je niet dat oversekst zijn haar niet afschrikt? Lijkt mij een redelijk struikelblok voor iemand van.. hoe oud is ze?
holy fuckquote:Op zondag 9 januari 2011 19:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bijna 14, maar ze is zelf wel zo oversekst om te praten over haar blowjobs die ze gedaan heeft?
truequote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
holy fuck
maar TS, je lijkt haar wel echt helemaal leuk te vinden, let wel op dat je je eigen waardigheid niet verliest
Laat haar je niet helemaal veranderen. Laat ook wat van jezelf over, toon wat ruggengraat.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
wat bedoel je met je eigen waardigheid niet verliezen?
haha ja, maar wat wil je overlaten van een langharige joggingsbroekendragende nerd?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Laat haar je niet helemaal veranderen. Laat ook wat van jezelf over, toon wat ruggengraat.
You're the man!!!
Als hij zo rond loopt kan hij zich beter aanpassen. Ik noem eens wat.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Laat haar je niet helemaal veranderen. Laat ook wat van jezelf over, toon wat ruggengraat.
You're the man!!!
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben serieus! Plaats anders eens een pic van jezelf, beoordelen we je en geven je tips.
ofzo
Dit.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben serieus! Plaats anders eens een pic van jezelf, beoordelen we je en geven je tips.
ofzo
facebook:quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of geef je facebook/hyves.
hmm.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gossie. Wat raar dat facebook hem niet kent
Liegerd, wil je nog geholpen worden of niet![]()
damn dit is net geknipt !quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ahja. Haar wat knippen idd, maar niet te veel. Je heb de kop wel voor een redelijke bos haar, iig.
Kelere wat klink ik als een flikker
niet dat daar wat mis mee is.
Ik heb hem opgeslagen. ik zal hem niet posten.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn dit is net geknipt !__!
nou die chick en als iemand hier iets mee uithaald dan![]()
-en weer weg-
okquote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef Guiel het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeslagen. ik zal hem niet posten.
jammer danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Baalhaar het volgende:
Godver was ik net fappen op een klasgenootje van me heb ik dus die link gemist
Hij zit bij mij veilig in m'n map.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Baalhaar het volgende:
Godver was ik net fappen op een klasgenootje van me heb ik dus die link gemist
PM mequote:
Privé dingen enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Baalhaar het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor andere dingen er in dat "mapje" van jou zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |