wordt een geitenkaasje gerold in rookham met wat veldsla, honing en pijnboompitjesquote:
Lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 17:33 schreef crv het volgende:
[..]
wordt een geitenkaasje gerold in rookham met wat veldsla, honing en pijnboompitjes
Kan ik nog aanschuiven?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:33 schreef crv het volgende:
[..]
wordt een geitenkaasje gerold in rookham met wat veldsla, honing en pijnboompitjes
ik hoop hetquote:
Dat kan gebeurenquote:
jij altijdquote:
quote:
quote:
bijna altijdquote:
Wat een luxe levenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
gadver morgen weer kwart over 11 op school zijn
Dan moet je wel eerst af en opnieuw aanmelden Zeroku.quote:
doen we allemaal toch wel eensquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
gadver morgen weer kwart over 11 op school zijn
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst af en opnieuw aanmelden Zeroku.
hier ookquote:
[..]
bos je bent lekker op dreef vandaagquote:
[..]
wantquote:Op zondag 9 januari 2011 17:39 schreef Stuart het volgende:
Wekenlang heb ik gedroomd van een eigen poppetje in de OP hier. En enkele minuten geleden is die droom als een spiegel kapot gelazerd
Ik weet niet of je het wel moet willen ookquote:Op zondag 9 januari 2011 17:39 schreef Stuart het volgende:
Wekenlang heb ik gedroomd van een eigen poppetje in de OP hier. En enkele minuten geleden is die droom als een spiegel kapot gelazerd
De poppetjes gaan door de shredderquote:
Hoezo?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:39 schreef Stuart het volgende:
Heul niet, mijn poppetje lives on foreverquote:
Ik wil altijd dat wat niet mogelijk isquote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel moet willen ook
Ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil altijd dat wat niet mogelijk is
Nee, ze worden op brute wijze vermoord. Door de gehaktmolen gaan zequote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul niet, mijn poppetje lives on forever
ik heb wel een ideequote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef iBenny het volgende:
Eerst nog ff iets anders verzinnen daarvoor...
verzin jij dat eensquote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef iBenny het volgende:
Eerst nog ff iets anders verzinnen daarvoor...
Ja de OP, maar mijn poppetje vertoont zich op meerdere plaatsenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ze worden vermood. Door de gehaktmolen gaan ze
ik wil niet doodquote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ze worden op brute wijze vermoord. Door de gehaktmolen gaan ze
Het heeft geen zin meer voor mij om een poppetje tot leven te brengen vrees ikquote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de OP, maar mijn poppetje vertoont zich op meerdere plaatsen
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:39 schreef Stuart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |