SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
De Jingles, er komen nog meer: http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55 http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom.
Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radioquote:14:30 FreezePop
15:00 OverRated
15:30 ElmoFan
16:00 DatDus
16:30 Kaching02
17:00 DJ Monopoly ( Van alles wat / muziek voor je opoe )
17:30 Spaghettivreter
18:00 Overrated
18:30 ElmoFan (wil ik evt. wel opvullen)
19:00 Rivalo 1 Uur skype, trance, house en DnB/Dubstep.
19:30 Rivalo
20:00 Bularax
20:30 FreezePop
21:30 DJ Monopoly ( Jaren 90 invasie )
22:00 heloef
22:30 heloef (eventueel als het mag)
23:00 Rockiejj
23:30![]()
Dit is volgens mij DatDus nog
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Leukquote:Op zondag 9 januari 2011 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij moeten nu 4 mensen mijn jingle binnen hebben? Wat vinden jullie er van?![]()
![]()
Dit topic is goed voor je postcount
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
ik ben aan me proefschrift bezig en af- en toe kijk ik hoever het topic is en elk half uur word er wel een topic uitgeperst
het is patat![]()
me laptop loopt steeds vast (sorry daarvoor)Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Geen postalgold!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
misschien ga ik even een algemene jingle met postal gold in elkaar mixen...Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Hebt u gouden juwelen? NEEE zoiets?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
misschien ga ik even een algemene jingle met postal gold in elkaar mixen...![]()
![]()
Ik vind dat je het prima doet!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef kaching02 het volgende:
me laptop loopt steeds vast (sorry daarvoor)![]()
Nog iemand naast Monopoly in skype? om 19:00 to 20:00
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 16:44:00 ]![]()
Verander je ONZIN in RADIO! Ik had 450 nummers, dat was echt fantastisch!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hebt u gouden juwelen? NEEE zoiets?![]()
JA, die van vandaag ook maarquote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef OverRated het volgende:
Mono, schema voor morgen ook in de OP?![]()
![]()
er zouden ook jingles van kees kacel moeten komen enzo![]()
ik heb er al eentje, als die leuk is:
http://77.250.31.142/meuk/stervendehoerenkankerkachel.mp3
had em ook al in vorig topic, maargoed![]()
Maar jij bent toch niet naatjequote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef FreezePop het volgende:
Naatje, mag ik je jingle voor vanavond?of bedoel je de postalgold ding die ik nu ga maken...
![]()
Die is leuk, zou ik hem ook mogen gebruiken?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef .Neovo. het volgende:
![]()
tuurlijk, ga je gangquote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die is leuk, zou ik hem ook mogen gebruiken?![]()
Ik heb een heel woensel pack ergens op de PC , van radio bendeleider destijds!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef .Neovo. het volgende:
Je zei dat je al een paar mensen een jingle had gestuurd.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet naatjeof bedoel je de postalgold ding die ik nu ga maken...
![]()
Ik zal na mijn uitzending het schema voor vanavond en morgen in de OP zetten, nog even de uitzending voorbereiden![]()
![]()
hebbuh !quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een heel woensel pack ergens op de PC , van radio bendeleider destijds!![]()
Wacht met je mop voor mijn show kun je hem in skype vertellenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal na mijn uitzending het schema voor vanavond en morgen in de OP zetten, nog even de uitzending voorbereiden![]()
![]()
Ik doe geen mop deze uitzending, de roddel doe ik vanavond, als ik er nog 1 kan vindenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wacht met je mop voor mijn show kun je hem in skype vertellen![]()
![]()
* Swomp heeft verzuurde armen...
hoevaak moet ik nog me handen in de lucht doen vandaag volgens dat sprekende geval ?Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Wat ga je dan vertellen op skype dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe geen mop deze uitzending, de roddel doe ik vanavond, als ik er nog 1 kan vinden
Niemand die nog live in de uitzending wil komen?![]()
Ik weet nog nietquote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wat ga je dan vertellen op skype dan?
Niemand die nog live in de uitzending wil komen?
Ik ga zo wel wat verzinnen voor de uitzending![]()
![]()
uhu, torrent:quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je zei dat je al een paar mensen een jingle had gestuurd.
http://btjunkie.org/torre(...)20ac69c5948b1f332a30 (even zeggen als je hem hebt opgestart en hij niets doet)![]()
het nummer hierna was een aanvraagWaarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Rivalo doet een prankcall.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog niet
Ik ga zo wel wat verzinnen voor de uitzending![]()
![]()
http://www.vananaarbeter.nl/contact/quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wie moet ik bellen?
Het moet wel een 0800 nummer zijn![]()
![]()
Kindertelefoon 0800-0432quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wie moet ik bellen?
Het moet wel een 0800 nummer zijnZo is dat.![]()
postal goldquote:
oh verkeerde gequote
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 16:50:22 ]![]()
vinden jullie mij een beetje goed draaien met mijn ROTlaptop?Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Goed.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef kaching02 het volgende:
vinden jullie mij een beetje goed draaien met mijn ROTlaptop?![]()
![]()
Ja hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef kaching02 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef kaching02 het volgende:
![]()
Op zich wel, maar zorg dat je niet stil valtquote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef kaching02 het volgende:
vinden jullie mij een beetje goed draaien met mijn ROTlaptop?
Als je met VirtualDJ doet, let op je crossfade, van deck naar deck![]()
![]()
Laptops zijn zwaar baasquote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef kaching02 het volgende:
![]()
Bedankt dat je mijn nummer ff draaitquote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef kaching02 het volgende:
vinden jullie mij een beetje goed draaien met mijn ROTlaptop?
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Metallica - Nothing Else Mattersquote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef OverRated het volgende:
Iemand verzoekjes voor top2000 om 6 uur??Zo is dat.![]()
Als de nummers bijna evenveel bpm hebben even paar keer op sync klikkenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich wel, maar zorg dat je niet stil valt
Als je met VirtualDJ doet, let op je crossfade, van deck naar deck
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Idd, Sync kan je beste vriend zijn in VDJquote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Als de nummers bijna evenveel bpm hebben even paar keer op sync klikken![]()
![]()
http://content.ytmnd.com/(...)2d5eca665f4cb9f0.mp3quote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef Monopoly het volgende:
Heeft iemand trouwens de THIS IS SPARTA mp3 op de pc staan ?![]()
Staat bij Config in vDJ zelfquote:Op zondag 9 januari 2011 16:53 schreef TrollenFTW het volgende:
Weet iemand een link met hotkeys van VDJ?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 16:54:10 ]![]()
config>mappingsquote:Op zondag 9 januari 2011 16:53 schreef TrollenFTW het volgende:
Weet iemand een link met hotkeys van VDJ?![]()
mhhh ?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:53 schreef Monopoly het volgende:
Nog 7 minuten , en dan is DJ Mono er weer![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef wiebelstront het volgende:
we hebben maar liefst 32 luisteraars!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Nog 2 erbij en we hebben een nieuwe piekquote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef wiebelstront het volgende:
we hebben maar liefst 32 luisteraars!![]()
![]()
ik wel ook een keer draaien, moet alleen nog een keer zien wanneer
Is het foute halfuur een leuk idee?![]()
![]()
Iedereen, bel 09008002 10 cent per minuut
Na de toon is het. achttien uur. vijfenveertig. minuten. twaalf. seconden piep![]()
wat kost het???quote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef FreezePop het volgende:
Iedereen, bel 09008002 10 cent per minuut
Na de toon is het. achttien uur. vijfenveertig. minuten. twaalf. seconden piep![]()
mono. wie zijn de beste dj's tot nu toe?Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
ikquote:Op zondag 9 januari 2011 16:56 schreef kaching02 het volgende:
mono. wie zijn de beste dj's tot nu toe?
ik
en ikfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Iedereen is goedquote:Op zondag 9 januari 2011 16:56 schreef kaching02 het volgende:
mono. wie zijn de beste dj's tot nu toe?
Ik heb nog geen slechte DJ Gehoord![]()
![]()
http://www5.zippyshare.com/v/61303246/file.html
Hier heb ik nog de "Herinnert u zich deze nog" jingle voor de liefhebber![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik het een aardig niveau vindt hebben voor iets wat net anderhalve dag bestaat!:)![]()
komt MHHH weer ?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga starten met een fijn nummertje
Je lacht de billen uit je broek
(Mono's Happy Hardcore Halfuurtje)![]()
Ik gooi er wel wat happy doorheen , maar ook wat andere meukquote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
komt MHHH weer ?
(Mono's Happy Hardcore Halfuurtje)![]()
![]()
weet ik, maar skype denkt van welquote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef Maleco het volgende:
psst, die 10 hoor niet meer bij het nummer he![]()
![]()
Ik hoop het nietquote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
komt MHHH weer ?
(Mono's Happy Hardcore Halfuurtje)
Zo is dat.![]()
vast niet, ik ben ook heel benieuwdquote:Op zondag 9 januari 2011 16:58 schreef dockx het volgende:
Hoe staat het met de site?
Hij kan vast vandaag nog de lucht in toch?![]()
Doe eens een kwaliteitszender maken en Johnny Cash afspelen in plaats van deze ongelooflijke crap.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash![]()
ONZ Radioquote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef BartK. het volgende:
Doe eens een kwaliteitszender maken en Johnny Cash afspelen in plaats van deze ongelooflijke crap.![]()
![]()
http://www.video2mp3.net/quote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
de postal gold jingle lukt me niet, krijg de reclame niet gedownd![]()
moet je zelf gaan draaienquote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef BartK. het volgende:
Doe eens een kwaliteitszender maken en Johnny Cash afspelen in plaats van deze ongelooflijke crap.![]()
![]()
Met Vdownloader als mp3 van youtube downloadenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
de postal gold jingle lukt me niet, krijg de reclame niet gedownd![]()
![]()
Fanboy.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef BartK. het volgende:
CAPTAIN JACKOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
iets met radio onzOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
is deze al pre-mixed of doet mono dit?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 17:05:58 ]![]()
Wat is trouwens 'brank'?
brank (brak)
noun
a device formerly used to punish women judged to be noisy and quarrelsome, consisting of an iron curb for the tongue, held in place by a frame around the head
Ik neem aan dat dit niet wordt bedoeld?Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash![]()
de brank in moerdijkquote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef BartK. het volgende:
Wat is trouwens 'brank'?
brank (brak)
noun
a device formerly used to punish women judged to be noisy and quarrelsome, consisting of an iron curb for the tongue, held in place by a frame around the head
Ik neem aan dat dit niet wordt bedoeld?![]()
De brank in moerdijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef BartK. het volgende:
Wat is trouwens 'brank'?
brank (brak)
noun
Ik neem aan dat dit niet wordt bedoeld?![]()
![]()
Volgens mij welquote:Op zondag 9 januari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er hotkeys om recording te doen en dan af te spelen?![]()
Je gaat Frans Bauer draaien?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:08 schreef FreezePop het volgende:
Voor alle fans van Barbra Streisand heb ik vanavond een verrassing!Zo is dat.![]()
Gevondenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er hotkeys om recording te doen en dan af te spelen? (in VDJ)![]()
ik wil de lapo
Doe iets met skype in de TT
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 17:12:42 ]![]()
Kan je ook ac/dc jonny cash, en dat soort betere muziek draaien?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben wel van de dance, Hiphop enzo heb ik ook wel, maar niet zo veel, en meerendeel is meukOf course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.![]()
de grootste ramp heeft zojuist plaatsgevondenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:14 schreef AdvancedPower het volgende:
hallo is dit de rampenzender van FOK!?
groetjes![]()
![]()
ja...quote:Op zondag 9 januari 2011 17:14 schreef AdvancedPower het volgende:
groetjes![]()
nu welquote:Op zondag 9 januari 2011 17:14 schreef AdvancedPower het volgende:
groetjes![]()
webcam met microfoon besteld trouwens
maarja, wehkamp ofzo.. dus vraag me af wanner ik hem krijg.. volgens de site dinsdag dacht ik.. maarja..![]()
![]()
Jongens, ik ga straks kip eten!Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Kippen poten uiteraard!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
kluifkip of kipfilet ?
indien het 2e: klootzak dat wil ikOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Playlist is al af btw. voor 19:00. Zal wel veel moeten skippen met skype en andere shit.
Btw die pitch![]()
![]()
Ja kipfilet eet wel makkelijk, maar ik eet er ook nog nasi, satesaus en kroepoek
Ook met VDJ. zit playlist bij je browser.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef TrollenFTW het volgende:
Je kan toch alleen maar een playlist in SAM maken?![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef bularax het volgende:
Ja kipfilet eet wel makkelijk, maar ik eet er ook nog nasi, satesaus en kroepoek![]()
![]()
Ik hou van mijn papa
Op dank jequote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ook met VDJ. zit playlist bij je browser.Zo is dat.![]()
op naar de 21Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |