hoeveel lagen zaten er ondertussen op? Of haal je t tussendoor er wel af?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoeveel lagen zaten er ondertussen op? Of haal je t tussendoor er wel af?
ziekquote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ezicht-gestoken.html
Ik blijf de rest van mn leven binnen
What the hellquote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ezicht-gestoken.html
Ik blijf de rest van mn leven binnen
bummerquote:
Nee nee. Dat zijn meestal geen flatteuze foto'squote:
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 9 januari 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee. Dat zijn meestal geen flatteuze foto's
ZO! Dat is me toch net even een tikkeltje té!quote:
Och me toch jarenlang op zulke feestjes vermaakt hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ZO! Dat is me toch net even een tikkeltje té!
Ik loop al de hele dag in mijn joggingbroek rondquote:Op zondag 9 januari 2011 17:28 schreef cafpow het volgende:
ben der weer, met een warme kop koffie en laptop in bed
ik heb nog geen kleding aan gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik loop al de hele dag in mijn joggingbroek rond
trouwens, ik kan me opzich bijna overalquote:Op zondag 9 januari 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och me toch jarenlang op zulke feestjes vermaakt hoor.
ach, is heerlijk soms, doe ik zo vaak, zolang ik thuis ben loop ik in mijn "zwerver"outfit, oude kleren met gaten of veel te grote shirts en joggingbroeken, kortom kleding waarin ik me op straat niet vertoonquote:Op zondag 9 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik loop al de hele dag in mijn joggingbroek rond
dat doen wij hier niet, hier in de winter warme truien en broeken aan..en de verwarming wat lagerquote:Op zondag 9 januari 2011 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb nog geen kleding aan gehadben al wel uit bed, maar heb de verwarming wat hoger gezet
We hebben stadsverwarming, dus een graadje hoger of lager merk ik niet. Als ik zo ga douchen gaat die wel wat lager, daarna ga ik toch wel wat aan doenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat doen wij hier niet, hier in de winter warme truien en broeken aan..en de verwarming wat lagermaar na 5 uur 's middags mag de verwarming wat omhoog
tja, hier kunnen de kosten behoorlijk oplopen, en de verwarming neemt de zuurstof weg..en dat merken wij nogal snel.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben stadsverwarming, dus een graadje hoger of lager merk ik niet. Als ik zo ga douchen gaat die wel wat lager, daarna ga ik toch wel wat aan doen
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
En toen waren we weer thuis![]()
Hoefde je eerst maar tot 2 uur werd het later toch nog half 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |