quote:Op zondag 9 januari 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is dan ook niets minder dan de waarheid..
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vat de materie goed samen.
Laten we eens op mannenjacht gaan
Kom op zeg! Die plaat *gaat* gewoon over het moment dat je pil inslaat! Of zo interpreteer ik het.quote:
quote:
Ik ben linkshandigquote:Op zondag 9 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt goede plannen de laatste tijd!
Gaat ie niet over seks dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom op zeg! Die plaat *gaat* gewoon over het moment dat je pil inslaat! Of zo interpreteer ik het.
Dat dusquote:Op zondag 9 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, wij zijn tenminste duidelijk tegen elkaar he.
Ik nietquote:
Tja, daar kan ik niks tegenin brengenquote:
Wat heb je uitgespookt dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
denk dat ik zo maar ga slapen, ben echt goed gesloopt
vannacht heel de nacht wilde seks gehad, en vandaag wezen mountainbiken.. En netquote:
Goh, bof jij evenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vannacht heel de nacht wilde seks gehad, en vandaag wezen mountainbiken.. En netPannenkoeken
gegeten
Ik dacht dat jij ziek was... Of is dat ook echt was?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vannacht heel de nacht wilde seks gehad, en vandaag wezen mountainbiken.. En netPannenkoeken
gegeten
quote:
Dat was ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ziek was... Of is dat ook echt was?
Oh, oke, beterquote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was ik ookin de zin van voltooid verleden tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |