Ik kan nog meer old school hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kan nog meer old school hoor!Ik ben old skoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Als je dalijk ook nog met Shania Twain komt...quote:
Ik ben helemaal niet te makkelijk, dat zou jij toch moeten wetenquote:
Die ene is wel leukquote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je dalijk ook nog met Shania Twain komt...
quote:
Oeh, dit klink als een verhaal!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet te makkelijk, dat zou jij toch moeten weten
Maar je opmerking welquote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet te makkelijk, dat zou jij toch moeten weten
Nee hoor, totaal geen verhaal zelfsquote:
Ik ben oud, laat mequote:
Ah, failed approach?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal geen verhaal zelfs
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens, gewoon niet approachable op die manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vat de materie goed samen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede uitleg!
Het is dan ook niets minder dan de waarheid..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede uitleg!
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Ludootje het volgende:
De laatste en dan stop ik...
Mijn ultieme space-plaat:Er zijn betere, maar vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ah, de de-icing werkte niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens, gewoon niet approachable op die manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |