abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91073908
als zij die jongen wil gaan zien, gaat zij toch wel, maak je dit een breekpunt dan verplicht je haar om tegen je te liegen.
pi_91073931
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:44 schreef U4E het volgende:

[..]

als jij haar typ was had ze je spuug gedronken en alles gedaan wat je maar zou wensen. ook al zou je haar slaan zou ze meestal nog gewoon bij je blijven.

doe niet zo naive en laat het hangen.
Ik denk dat jij de OP van mij niet zo aandachtig hebt doorgelezen...
pi_91073970
OH FUCK je hebt gelijk!!

JE BENT SAMEN MET DEZE CHICK???

ohhhhhhhhh gastttttttttt
pi_91074039
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef U4E het volgende:
OH FUCK je hebt gelijk!!

ohhhhhhhhh gastttttttttt
hhahahah ja
pi_91074040
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef U4E het volgende:
OH FUCK je hebt gelijk!!

ohhhhhhhhh gastttttttttt
Haha, lolface. Ik zou die griet paar tikken om er gezicht geven.
pi_91074209
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Haha, lolface. Ik zou die griet paar tikken om er gezicht geven.
Nee, dat zou ik nooit doen en overigens is die andere jongen begonnen met contact te zoeken.
Ik heb der net ook weer even gesproken en ik weet nu vrijwel zeker dat ze zijn aanbod gaat weigeren als hij wilt langskomen, omdat ze aan me merkte dat ik er geen leuk gevoel over had en zij heeft ook geen zin om op der bek te worden gepakt door die andere jongen.
pi_91074232
Gerard wat doe je jezelf aan....

Die gaat plezier hebben en jij gaat thuis zitte hopen dat alles goed gaat. Als zij echt van je hield en jij mister number 1 was dan zou ze je spuug drinken a.k.a. aan al je wensen voldoen. Zij gaat sukkel nummer 24 toch ook niet ontmoeten? Alleen maar gasten die het waard zijn om het relatie voor op het spel te zetten.

Wat je vooraf zou KUNNEN doen, is met die gast gaan praten en zeggen dat je onzeker bent en dat je er niet van houd als vrouwen oneerlijk tegen je zijn en dat je van hem wil weten of er dingen gaan gebeuren waar je als vriend niet blij van word. Beetje vent zegt dan wel tegen je, dude, ik vind het niet cool voor je laat haar gaan.
pi_91074289
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:53 schreef Gerardjee het volgende:

[..]

Nee, dat zou ik nooit doen en overigens is die andere jongen begonnen met contact te zoeken.
Ik heb der net ook weer even gesproken en ik weet nu vrijwel zeker dat ze zijn aanbod gaat weigeren als hij wilt langskomen, omdat ze aan me merkte dat ik er geen leuk gevoel over had en zij heeft ook geen zin om op der bek te worden gepakt door die andere jongen.
Ten eerste, ook al zoekt hij contact en zij accepteert blijft het haar verantwoordelijkheid. Zij heeft een relatie met jou niet hij.
  zondag 9 januari 2011 @ 18:00:36 #34
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91074572
quote:
Op zondag 9 januari 2011 17:46 schreef U4E het volgende:

als zij die jongen wil gaan zien, gaat zij toch wel, maak je dit een breekpunt dan verplicht je haar om tegen je te liegen.
Nou en? Dat is haar verantwoordelijkheid. Het stellen van grenzen is dan weer jouw verantwoordelijkheid.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_91074811
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Nou en? Dat is haar verantwoordelijkheid. Het stellen van grenzen is dan weer jouw verantwoordelijkheid.
Jup inderdaad en ik weet sowieso van haar dat ze om zoiets niet zou liegen. Ze zou me het eerlijk vertellen dan. Ik spreek uit ervaring ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 18:07:44 #36
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_91074887
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Gerardjee het volgende:

[..]

Nee hoor, en ga jij maar even naar een ander subforum met je internethelden gedrag.
Jong boeler, je laat je vriendin toch niet naar een vakantieliefde toe gaan :'). Dan kan je der op wachten dat het fout gaat :D.
I never workout
pi_91075091
gerard, je spreekt niet uit ervaring, je spreekt uit ontwetendheid.

Als die meid tegen je zin in gaat dan riskeerd die meid dat haar relatie beeindigt word. Wanneer zij dit innerlijk met haarzelf overwogen en het risico geaccepteert heeft wil dat dus zeggen dat deze jongen waar ze heengaat goed genoeg is om de relatie met jou te riskeren.

Pas op dat je niet te jaloers overkomt wanneer je haar verbied: breng het als ik voel me onderwaardeerd, niet als ik ben bang dat je vreemdgaat.
pi_91075222
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef reetveter het volgende:

[..]

Jong boeler, je laat je vriendin toch niet naar een vakantieliefde toe gaan :'). Dan kan je der op wachten dat het fout gaat :D.
Dat is haar verantwoordelijkheid :').
pi_91075545
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef U4E het volgende:

Als die meid tegen je zin in gaat dan riskeerd die meid dat haar relatie beeindigt word. Wanneer zij dit innerlijk met haarzelf overwogen en het risico geaccepteert heeft wil dat dus zeggen dat deze jongen waar ze heengaat goed genoeg is om de relatie met jou te riskeren.

Pas op dat je niet te jaloers overkomt wanneer je haar verbied: breng het als ik voel me onderwaardeerd, niet als ik ben bang dat je vreemdgaat.
-
Een theelepel wordt gebruikt om thee te roeren, enerzijds om aroma's van de theebladeren door de thee te verspreiden, anderzijds om suiker of melk door de thee te roeren. Een derde element is het afkoelen van de thee, hetgeen door roeren bevorderd wo
  zondag 9 januari 2011 @ 18:24:28 #40
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_91075596
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Dat is haar verantwoordelijkheid :').
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef U4E het volgende:

I never workout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')