Ja maar wat nou als hij wel voorstelt om als 'vrienden' naar der toe te gaan binnenkort. Dan zou ik haar moeten vertrouwen en dan kan ik dat niet tegenhouden, het blijft een kutsituatie en ik ben vrij gevoelig voor zulke dingen.quote:
Standaard vraag nummer 1. Wat is jullie leeftijd.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Gerardjee het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als hij wel voorstelt om als 'vrienden' naar der toe te gaan binnenkort. Dan zou ik haar moeten vertrouwen en dan kan ik dat niet tegenhouden, het blijft een kutsituatie en ik ben vrij gevoelig voor zulke dingen.
Daar ben ik ook op de harde manier achter gekomen...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Standaard opmerking nummer 1. Hoe harder je zoiets verbied, hoe harder ze naar hem toe gaat rennen.
Waar rook is is ook vaak vuur. Het wil niet zeggen dat het altijd zo is.
Kun je volgend jaar niet gewoon mee op vakantie met haar? En kun je niet gewoon zorgen dat je zijdelings betrokken bent bij hun vriendschap?
Ik ben 18 en zij is 16 en die jongen van der vakantie is ook 18, ik probeer het ook niet te verbieden want dat maakt de zaak alleen maar erger. Ik heb alleen gezegd dat ik het niet leuk vind enzo. Het is niet mogelijk dat ik met der mee ga op vakantie. En die jongen heeft ook een zusje die ook mee gaat naar die camping elk jaar en die sprak mn vriendin ook vaak tijdens die vakantie. Dus dat maakt de kans alleen nog maar groter dat ze langskomen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Standaard vraag nummer 1. Wat is jullie leeftijd.
Standaard opmerking nummer 1. Hoe harder je zoiets verbied, hoe harder ze naar hem toe gaat rennen.
Waar rook is is ook vaak vuur. Het wil niet zeggen dat het altijd zo is.
Kun je volgend jaar niet gewoon mee op vakantie met haar? En kun je niet gewoon zorgen dat je zijdelings betrokken bent bij hun vriendschap?
Maar hoe zou ik erop moeten reageren als mijn instinct de waarheid spreekt en dat ze elkaar binnenkort in levende wijze spreken. Stel dat er dan niets zou gebeuren, en ze hebben het wel evengoed heel leuk met elkaar dan is de volgende stap anders, en dan zien ze elkaar weer in juli op vakantie wat de kans groot maakt dat er weer iets opbloeit tussen hunquote:Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook op de harde manier achter gekomen...
Ik denk overigens dat TS nog een kleine voorsprong op het mysterieuze en onbekende heeft, maar dat hij dat makkelijk kan vergooien door te onzeker/jaloers te reageren... Zou het ook gewoon "laten gaan", omdat tegenstand alleen maar ellende oplevert en als je denkt dat je in een gelijkwaardige relatie zit, je je partner ook "moet" vertrouwen...
Ja das moeilijk he, in principe kun je niets doen behalve zorgen dat je relatie goed en close is zonder dat de overdrijven.quote:
Bedankt voor je hulp! Ik heb haar vriendinnen er ook over gesproken en die snapte mij ook helemaal. En ik snap mn vriendin ook wel als ik me in haar situatie in beeld, dat is ook gewoon klote voor haarquote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja das moeilijk he, in principe kun je niets doen behalve zorgen dat je relatie goed en close is zonder dat de overdrijven.
Geen goed gevoel lijkt me goede alarmbel.
Bij mij werk jaloezie net zo. Ik ben nooit jaloers. Maar ik heb geleerd dat als ik jaloers word (eerst dacht ik dat ik me aanstelde) dat ik het zeer serieus moet nemen. Tot nu toe is elke keer dat ik jaloers werd terecht geweest.
Mogelijke oplossing heb ik niet. Je beste beentje voorzetten zonder te overdrijven. Niet claimerig gaan doen. Hoe meer spanning en frustratie in jullie relatie hoe meer open de deur staat voor een ander.
Soms moet je iemand loslaten als je van die persoon houdt, als ze net zoveel van jou houdt dan komt ze vanzelf weer terug en zoniet, dan houdt ze niet genoeg van je.
Je kunt niet iemand dwingen van je te houden, zoals je niet expres spontaan kunt zijn.
Sorry, beter boodschap heb ik niet in dit soort situaties.
Ik ben haar type zeker weten wel. Plaats jezelf eens in deze situatie:quote:Op zondag 9 januari 2011 17:01 schreef U4E het volgende:
doe je zelf een lol
het is al een ongelooflijke godszegen als jij in dit verhaal 2e keuze bent van deze vrouw, maar ik weet zeker dat je dat nog niet eens bent,
Geen schande, je bent haar type niet,laat het gaan en zoek iemand anders, bij voorkeur iemand waarbij je wel het type bent
Dit dacht ik in eerste instantie ook gewoon te doen, maar daar is onze relatie nog te jong voor en dit zou alles dus meteen al verpesten.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Sachertorte het volgende:
Gewoon verbieden. Contact zoeken met exen is not done.
Welnee. In een relatie hou je rekening met elkaar. Wordt dat niet gedaan, moet je meteen je conclusie trekken. Een beetje ruggengraat tonen levert op termijn ook het meest op, dus daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:06 schreef Gerardjee het volgende:
[..]
Dit dacht ik in eerste instantie ook gewoon te doen, maar daar is onze relatie nog te jong voor en dit zou alles dus meteen al verpesten.
Dat zie ik dan wel weer, als het er echt van komt dat die jongen naar der toe gaat. En er moet ook wel beetje vertrouwen kunnen zijn. Ik ga soms ook gewoon naar een vriendin toe waar ik eerst mee ging, maar oke dat ligt iets anders.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Welnee. In een relatie hou je rekening met elkaar. Wordt dat niet gedaan, moet je meteen je conclusie trekken. Een beetje ruggengraat tonen levert op termijn ook het meest op, dus daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Nee hoor, en ga jij maar even naar een ander subforum met je internethelden gedrag.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:11 schreef reetveter het volgende:
Gozer die chick wordt echt zo snoeihard genomen door die gozer die wel het lef heeft wat te ondernemen
Iemand?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:01 schreef Gerardjee het volgende:
Zijn er mensen die soortgelijke situaties als deze hebben gehad? Enuhm zoja, hoe liep dit uiteindelijk af.
Haha ja sorry, ik kan het wel uiteraard wel hoor maar ben gewoon in een waas aan één stuk door gaan typen alsof ik het in msn typte o.i.d.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:30 schreef LikeEmDead het volgende:
Kunnen mensen niet fatsoenlijk alinea's gebruiken? Zo is lezen echt irritant.
Een ex is iets anders dan een gewone vriend/vriendin. Zeker als ze elkaar maar kort kennen (zoals hier), is het volstrekt normaal als je dit niet tolereert. Overigens zou ik er uberhaupt niet op rekenen dat je een langdurige relatie hebt met een 16 jarige, maar dat is natuurlijk geen reden om je grenzen niet te stellen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:14 schreef Gerardjee het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer, als het er echt van komt dat die jongen naar der toe gaat. En er moet ook wel beetje vertrouwen kunnen zijn. Ik ga soms ook gewoon naar een vriendin toe waar ik eerst mee ging, maar oke dat ligt iets anders.
als jij haar typ was had ze je spuug gedronken en alles gedaan wat je maar zou wensen. ook al zou je haar slaan zou ze meestal nog gewoon bij je blijven.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Gerardjee het volgende:
[..]
Ik ben haar type zeker weten wel.
Ik denk dat jij de OP van mij niet zo aandachtig hebt doorgelezen...quote:Op zondag 9 januari 2011 17:44 schreef U4E het volgende:
[..]
als jij haar typ was had ze je spuug gedronken en alles gedaan wat je maar zou wensen. ook al zou je haar slaan zou ze meestal nog gewoon bij je blijven.
doe niet zo naive en laat het hangen.
hhahahah jaquote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef U4E het volgende:
OH FUCK je hebt gelijk!!
JE BENT SAMEN MET DEZE CHICK???
ohhhhhhhhh gastttttttttt
Haha, lolface. Ik zou die griet paar tikken om er gezicht geven.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef U4E het volgende:
OH FUCK je hebt gelijk!!
JE BENT SAMEN MET DEZE CHICK???
ohhhhhhhhh gastttttttttt
Nee, dat zou ik nooit doen en overigens is die andere jongen begonnen met contact te zoeken.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Haha, lolface. Ik zou die griet paar tikken om er gezicht geven.
Ten eerste, ook al zoekt hij contact en zij accepteert blijft het haar verantwoordelijkheid. Zij heeft een relatie met jou niet hij.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:53 schreef Gerardjee het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit doen en overigens is die andere jongen begonnen met contact te zoeken.
Ik heb der net ook weer even gesproken en ik weet nu vrijwel zeker dat ze zijn aanbod gaat weigeren als hij wilt langskomen, omdat ze aan me merkte dat ik er geen leuk gevoel over had en zij heeft ook geen zin om op der bek te worden gepakt door die andere jongen.
Nou en? Dat is haar verantwoordelijkheid. Het stellen van grenzen is dan weer jouw verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:46 schreef U4E het volgende:
als zij die jongen wil gaan zien, gaat zij toch wel, maak je dit een breekpunt dan verplicht je haar om tegen je te liegen.
Jup inderdaad en ik weet sowieso van haar dat ze om zoiets niet zou liegen. Ze zou me het eerlijk vertellen dan. Ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou en? Dat is haar verantwoordelijkheid. Het stellen van grenzen is dan weer jouw verantwoordelijkheid.
Jong boeler, je laat je vriendin toch niet naar een vakantieliefde toe gaanquote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Gerardjee het volgende:
[..]
Nee hoor, en ga jij maar even naar een ander subforum met je internethelden gedrag.
Dat is haar verantwoordelijkheidquote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jong boeler, je laat je vriendin toch niet naar een vakantieliefde toe gaan. Dan kan je der op wachten dat het fout gaat
.
-quote:Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef U4E het volgende:
gerard, je spreekt niet uit ervaring, je spreekt uit ontwetendheid.
Als die meid tegen je zin in gaat dan riskeerd die meid dat haar relatie beeindigt word. Wanneer zij dit innerlijk met haarzelf overwogen en het risico geaccepteert heeft wil dat dus zeggen dat deze jongen waar ze heengaat goed genoeg is om de relatie met jou te riskeren.
Pas op dat je niet te jaloers overkomt wanneer je haar verbied: breng het als ik voel me onderwaardeerd, niet als ik ben bang dat je vreemdgaat.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Dat is haar verantwoordelijkheid.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef U4E het volgende:
gerard, je spreekt niet uit ervaring, je spreekt uit ontwetendheid.
Als die meid tegen je zin in gaat dan riskeerd die meid dat haar relatie beeindigt word. Wanneer zij dit innerlijk met haarzelf overwogen en het risico geaccepteert heeft wil dat dus zeggen dat deze jongen waar ze heengaat goed genoeg is om de relatie met jou te riskeren.
Pas op dat je niet te jaloers overkomt wanneer je haar verbied: breng het als ik voel me onderwaardeerd, niet als ik ben bang dat je vreemdgaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |