Inderdaad standaard 7 of 9 mmquote:Op zondag 9 januari 2011 15:49 schreef padlarf het volgende:
In de deur zit zo'n ding:
[ afbeelding ]
De deurklinken worden in dat vierkante gat gezet, en dat is, als het goed is, een standaardmaat.
ik kan me vergissen, maar dat is er toch met een slot? Ik hoef geen slot te hebben he, echt alleen dat bovenste ding op de foto zitten er volgens mij in binnendeuren. (het gaat bij mij dus om een binnendeur, als dat nog niet duidelijk wasquote:Op zondag 9 januari 2011 15:49 schreef padlarf het volgende:
In de deur zit zo'n ding:
[ afbeelding ]
De deurklinken worden in dat vierkante gat gezet, en dat is, als het goed is, een standaardmaat.
Klopt, maar eentje zonder slot ziet er ook ongeveer zo uit.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan me vergissen, maar dat is er toch met een slot? Ik hoef geen slot te hebben he, echt alleen dat bovenste ding op de foto zitten er volgens mij in binnendeuren. (het gaat bij mij dus om een binnendeur, als dat nog niet duidelijk was)
Dan nog moet de klink door een vierkant gat.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan me vergissen, maar dat is er toch met een slot? Ik hoef geen slot te hebben he, echt alleen dat bovenste ding op de foto zitten er volgens mij in binnendeuren. (het gaat bij mij dus om een binnendeur, als dat nog niet duidelijk was)
Dat is neem ik aan zonder dat de huurtoeslag eraf is?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef DJMO het volgende:
zoietsnormaal zou je voor zo'n huis als dit (in goede staat) 450 oid betalen (t blijft sociale huur) maar wij betalen maar 350.
Op die manier...tja dan moet je inderdaad handige Harry of Harriet zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef DJMO het volgende:
zoietsnormaal zou je voor zo'n huis als dit (in goede staat) 450 oid betalen (t blijft sociale huur) maar wij betalen maar 350.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |