met flanger klinkt hij super dusquote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Phaser inderdaad, maar zit ook wat flanger overheen volgens mij.
Ouch.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef Lienzz het volgende:
operatie aan mijn vingers gehad, kon mijn middelste twee niet goed buigen. met beetje geluk gaat mijn gitaarspel ook beter over tijdje, maar zal de eerste tijd erg pijnlijk zijn om mijn hand te bewegen.
Zet je hem hier maar neerquote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Ayca het volgende:
Nog een?
Ik heb daar heul geen ruimte voor.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
LTD verkocht
Gast had wel een goeie zooi gitaren, o.a. PRS, MusicMan Petrucci signature, Les Paul classic. En nu dus een LTD EC1000
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
LTD verkocht
Gast had wel een goeie zooi gitaren, o.a. PRS, MusicMan Petrucci signature, Les Paul classic. En nu dus een LTD EC1000500
quote:
Gefeliciteerd man. Dus nu op naar de Gretsch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
LTD verkocht
Gast had wel een goeie zooi gitaren, o.a. PRS, MusicMan Petrucci signature, Les Paul classic. En nu dus een LTD EC1000
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat 'ie verkocht is, blijft een gekke gitaar natuurlijk
Ja, ik denk het wel. Twijfel ook nog een beetje over een mooi klein buizenbakkie (Fender Blues jr bv), maar ik kan zo'n Tim Armstrong-Gretsch kopen voor 800, vrijwel nieuwquote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Dus nu op naar de Gretsch?
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt:quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Twijfel ook nog een beetje over een mooi klein buizenbakkie (Fender Blues jr bv), maar ik kan zo'n Tim Armstrong-Gretsch kopen voor 800, vrijwel nieuw![]()
Wat denk jij van deze, Tele:
http://link.marktplaats.nl/410520183
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |