"Geschikt" en "Jobs-like" zijn wel twee verschillende zaken. Cook is vast prima geschikt als CEO, maar het is geen Jobs.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:57 schreef retorbrapi het volgende:
Ik denk dat Jobs heus wel in staat is een geschikte opvolger uit te kiezen.
"Geschikt" als nieuwe CEO van Apple zie ik wel als "Jobs-like". En we hebben Cook nog nauwelijks in actie gezien, alleen heel even in 2009 en in die periode ging de beurswaarde dus wel met meer dan 50% omhoog...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
"Geschikt" en "Jobs-like" zijn wel twee verschillende zaken. Cook is vast prima geschikt als CEO, maar het is geen Jobs.
Niet hetzelfde, maar wel een uitbreiding erop. Er staan wat alinea's in die hetzelfde zijn maar het artikel van vanochtend was uitgebreider. Verder nog een kleine tijdlijn van Apple's successen en een sideline over beurskoersen en ziektes bij topmanagers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal hetzelfde artikel als dat in de NRC gisteren zijn, gok ik:
[ afbeelding ]
Ziek hoor, hoe succesvol de iPad is.quote:
Zolang het geen Ballmer is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
"Geschikt" en "Jobs-like" zijn wel twee verschillende zaken. Cook is vast prima geschikt als CEO, maar het is geen Jobs.
Ik snap niet dat ze bij MS zo'n incompetent persoon als opvolger van Gates hebben aangewezen. Waren er daar nou echt geen betere kandidaten te bedenken?quote:
Ik neem aan dat die nog wel komt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Saninl het volgende:
Waarom staat nou net handige software als Adium niet in de Appstore for Mac?
Spijtig,,
Ja.. Dat weet ik niet.. Ik heb het net geïnstalleerd.. Dusja.. Tot nu toe best fijn moet ik zeggen..quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo jammer is dat toch niet? De auto-update functie van Adium werkt best wel goed.
Nu met de Mac App Store is het juist chill dat updates gecentraliseerd zijn, als je dan ook nog apps afzonderlijk moet gaan updaten is dat minder chillquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo jammer is dat toch niet? De auto-update functie van Adium werkt best wel goed.
Of niet, want het schijnt dat de App Store niet compatible is met de GPL. Dat is ook de reden dat VLC weg is uit de App Store.quote:
Dat zie ik niet. Adium update-t zichzelf als het nodig is en je het gebruikt. Dat is beter dan dat ik in de App Store moet gaan kijken of er toevallig nog updates zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nu met de Mac App Store is het juist chill dat updates gecentraliseerd zijn, als je dan ook nog apps afzonderlijk moet gaan updaten is dat minder chill
Nee, dat mag nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef galtfactory het volgende:
Mag ik melden dat ik sedert gisteren de trotse eigenaar ben van mijn nieuwe MacBook Pro 17 inch (custom-build) en 16 GB WIFI iPad? Met dank aan mijn Apple aandelen die vorige week deels verzilvert werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |