abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2011 @ 13:04:32 #1
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91061858

Vanavond op NBC de eerste aflevering van de nieuwe serie "The Cape".
Simpel gezegd: een agent wordt er in geluist en veranderd in een gemaskerde held.
Dit is een van de series waar ik toch wel naar uit keek.

Nog meer mensen die dit gaan kijken / volgen?

You wanna know more?
http://www.nbc.com/the-cape/

Een paar redenen om vanavond te gaan kijken.
Summer Glau
Vinnie Jones
Bear McCreary
Burnt to the core but not broken
  zondag 9 januari 2011 @ 14:00:14 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91063879
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:04 schreef PPL het volgende:
Een paar redenen om vanavond te gaan kijken.
Summer Glau
Vinnie Jones
Bear McCreary
Is de serie zelf niet reden genoeg om te kijken?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91063911
hoelaat nl tijd is dat?
En dat kan zomaar.....?
pi_91065177
Summer Glau..dan zal de serie wel geen lang leven hebben..er rust een vloek op haar ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_91065203
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:00 schreef Lienzz het volgende:
hoelaat nl tijd is dat?
Ergens midden in de nacht...morgenochtend ofzo te downloaden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_91065501
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Summer Glau..dan zal de serie wel geen lang leven hebben..er rust een vloek op haar ;(
misschien, maar wel een goede actrice, mooi maar niet bimbo-mooi. In serenity was ze geweldig. dat is trouwens ook zo'n superserie. de film was echt een toppunt voor fans

In TSCC was ze minder, maar dat lag meer aan de belachelijke rol imho
En dat kan zomaar.....?
pi_91065537
Ik heb daar alleen de pilot van gezien en dat vond ik helemaal niks eigenlijk...misschien toch nog maar eens een kans geven.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_91065639
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb daar alleen de pilot van gezien en dat vond ik helemaal niks eigenlijk...misschien toch nog maar eens een kans geven.
zou ik wel doen, de pilot vond ik de minste ep van de serie. is wel echt een serie die je moet laten inwerken, maar eenmaal erin vliegen de eps voorbij. pas op het einde de film kijken, die film is echt bizar goed, niet een langere ep maar echt super sci-fi film

ff als opmerking, de serie heet officieel firefly, de film officieel serenity, maar het is hetzelfde concept met dezelfde acteurs
En dat kan zomaar.....?
  zondag 9 januari 2011 @ 14:39:16 #9
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91065696
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:00 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Is de serie zelf niet reden genoeg om te kijken?
Het verhaal, maar uiteraard!
Ik wilde wat highlights aanhalen :-)
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:
lol
Wat heeft zij eigenlijk gedaan sinds The Sarah Conor Chronicles?
  zondag 9 januari 2011 @ 14:41:39 #10
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_91065792
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:39 schreef PPL het volgende:

[..]

lol
ik denk meegewerkt aan the cape?
En dat kan zomaar.....?
  zondag 9 januari 2011 @ 18:59:09 #11
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91077005
pi_91077091
En een kleine rol in Dollhouse heeft ze ook nog gehad, verder heeft ze in één aflevering van Chuck gespeeld.

Ondanks dat het verhaal niet heel origineel lijkt ga ik het aankijken, de promo zag er in ieder geval goed uit. En de muziek van McCreary is altijd een pluspunt.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_91077111
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:37 schreef Lienzz het volgende:

[..]

zou ik wel doen, de pilot vond ik de minste ep van de serie. is wel echt een serie die je moet laten inwerken, maar eenmaal erin vliegen de eps voorbij. pas op het einde de film kijken, die film is echt bizar goed, niet een langere ep maar echt super sci-fi film

ff als opmerking, de serie heet officieel firefly, de film officieel serenity, maar het is hetzelfde concept met dezelfde acteurs
Will do, thanks :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 9 januari 2011 @ 19:01:16 #14
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91077118
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Salamander het volgende:
En de muziek van McCreary is altijd een pluspunt.
Amen!
pi_91079695
De trailers voor deze serie waren eigenlijk behoorlijk suffig, maar toch ben ik erg benieuwd! Sowieso is Vinnie Jones altijd tof en waarom zou ik iets met Summer Glau geen kans geven?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_91105261
A.V. Club is... niet positief:

quote:
The point, though, remains: The Cape is genuinely, truly atrocious. Theres no way you can watch this and walk away saying, Well, hey, I have my new favorite TV show. But at the same time, theres something entertaining about a TV show thats so bad but also so entertainingly stupid. The dialogue here is overwrought. The performances are wooden. The storyline is needlessly convoluted. The characters are toys come to life. For a very specific subset of the viewing populace, this is going to be like candy. Chances are, you already know if youre in that group. I cant exactly recommend The Cape, but I had more fun watching it (and laughing at it) than I did watching many other, much better shows.
Vanmiddag zelf maar eens een oordeel vormen.
pi_91111442
ben nu aan het downloaden
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_91113684
Een voorlopig oordeel (ep 1 gezien, vanavond ep 2): extreem over the top, maar toch erg leuk. Met name de bij-karakters zijn erg geinig, zoals Vinnie Jones en de lilliputter ("say hello to Dorothy, bitch!"). Maar erg veel logica is er niet te bespeuren. Eén van de belangrijkste superhelden-issues is ook hier weer aanwezig: als je met mensen wil afrekenen, neem dan in hemelsnaam een wapen mee! Een cape haalt niet gek veel uit tegen vluchtende mensen, zo bleek maar weer. The Comedian en Batman in mindere mate zijn volgens mij de enige superhelden die dit begrepen hebben: goed voorbereid het veld op gaan.
pi_91118874
Ik vond aflevering 1 veel te snel door alle plotpunten fietsen. Koud 10 minuten in de allereerste ep staat de kwade genius zijn hele plan al uit te leggen aan onze held.

De gemiddelde aflevering van Scooby Doo zit beter in elkaar.
pi_91120141
The Cape doet me op het moment nog niet erg veel, wel vond ik het bijtijds grappig.

Ik hoop wel voor een succesje voor Summer Glau, want na zoveel gecancelde series gun ik haar dat wel.

Recensies zijn voornamelijk matig als ik het zo zie.
pi_91121309
Erg slecht maar grappig, ik kan me eigenlijk wel bij de eerder hier gequotte review aansluiten. :D _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_91122474
eerste aflevering gezien, domme keiharde actie. erg vermakelijk. de effecten van de cape zijn iets minder jammer genoeg.
  maandag 10 januari 2011 @ 19:43:08 #23
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_91128986
Zit nu te kijken, vind het best grappig. Ik hou wel van die superhero dingen. Niet te serieus nemen en gewoon genieten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_91131446
Nou, de serie is alles behalve briljant maar ik blijf 'm gewoon volgen. Een soort guilty pleasure :P .

Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de ratings. Want ik vermoed dat de serie geen lang leven beschoren is. De doelgroep is toch al niet erg groot en de superheldenliefhebbers schat ik in als vrij kritische mensen. Zodra Heroes kwaliteit begon te verliezen stortten de ratings ook in. Koppel dat aan de al behoorlijk slechte reviews voor The Cape, en ik denk dat we al snel de laatste ep krijgen...

Overigens respect voor de producenten van autodeuren en golfplaat. Ik wist niet dat het schuilen achter die dingen ervoor kan zorgen dat je explosies op nog geen meter afstand kan overleven :P !
  maandag 10 januari 2011 @ 20:32:21 #25
71919 wonderer
pi_91131621
Ik vind de humor best grappig, eerlijk gezegd :@ En dat de hoofdpersoon een soort van ongeleid projectiel is en niet zo'n watje als Superman.

Een seizoen is meer dan zat, maar wel leuk, een hele lange superheldenfilm :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_91132673
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Orbis het volgende:
Nou, de serie is alles behalve briljant maar ik blijf 'm gewoon volgen. Een soort guilty pleasure :P .

Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de ratings.
quote:
The Cape premiered to a 2.6 rating and averaged 8.4 million viewers between 9-11p. which by NBC standards seems decent enough. The bad news is ratings typically erode after heavily promoted premieres. But the good news is The Cape was very stable over the 2 hours with the first half hour getting a 2.5 rating and each of the last three half hours a 2.6.
Bron
  maandag 10 januari 2011 @ 21:02:42 #27
71919 wonderer
pi_91133427
Is 2.5 niet erg laag?
pi_91133696
Normaal gesproken is een 2.5 rating wel goed te noemen, maar voor een première wel wat aan de lage kant.
Twee uur een stabiele 2.6 rating is uiteindelijk toch een degelijk resultaat.

Volgende week maandag zullen we wel zien of ze dit gaan volhouden.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:11:10 #29
71919 wonderer
pi_91133896
Oh, ok, geen verstand van ratings. Zoals ik al zei, ik zal er niet om treuren als het bij een seizoen blijft. Uiteindelijk is de ontwikkeling van de superhero het interessantst en dat is er na een (half) seizoen wel uit.
  maandag 10 januari 2011 @ 22:09:33 #30
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91137656
Ja, het is pulp.
Ja, ik kan gaan nitpicken over de foutjes die er in zitten.
Ja, ik vrees dat het geen lang leven zal leiden.

Ja, het is heerlijk dom vermaak.
Ja, ik heb er van genoten en kijk uit naar volgende week.

Ja, ik sta er om bekend een "vreemde" smaak te hebben.
  maandag 10 januari 2011 @ 22:19:54 #31
71919 wonderer
pi_91138393
Ik vond het raar dat er verder helemaal NIEMAND in die keuken was :') Beetje weinig personeel voor een vol restaurant :D
pi_91139962
Ik vond het wel goede afleveringen, het is echt precies wat ik verwacht van een serie over een superheld.
  maandag 10 januari 2011 @ 22:45:10 #33
71919 wonderer
pi_91140145
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik vond het wel goede afleveringen, het is echt precies wat ik verwacht van een serie over een superheld.
Ja, precies. Niet te veel verschillende verhaallijnen zoals bij Heroes...

En die knakker uit True Blood/The Count of Monte Cristo is ook erg leuk als bad guy.
pi_91140672
Sommige van de capescenes waren zo slecht dat ik plaatsvervangende schaamte voelde. :') Opvallend slechte geëdit ook. Over heroes gesproken, dit kijkend concludeerde ik dat zelfs de latere, slechte seizoenen beter waren dan The Cape. :') Echt.. wat een crap. Ongelooflijk dat dit gemaakt heeft kunnen worden en uitgezonden wordt. En lullig voor Summer Glau dat weer één van haar series (waarschijnlijk) snel gecanceld zal worden. :X
Je suis Charlie Sheen
  maandag 10 januari 2011 @ 23:18:23 #35
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_91142252
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, precies. Niet te veel verschillende verhaallijnen zoals bij Heroes...

En die knakker uit True Blood/The Count of Monte Cristo is ook erg leuk als bad guy.
Vond ik nou ook! :Y Ik vond het wel vermakelijk eigenlijk, bleef me wel boeien, ga het zeker volgen! M'n opa die met me mee keek vond het een 'cheesy' serie :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_91142435
Ik zou de serie ook lang niet zo leuk vinden als ze zichzelf heel serieus zouden nemen en ik hou wel van 'cheesy' series zo op z'n tijd :)
pi_91148696
quote:
Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef wonderer het volgende:
Zit nu te kijken, vind het best grappig. Ik hou wel van die superhero dingen. Niet te serieus nemen en gewoon genieten.
Dus dat. Kijkt gewoon lekker weg, prima serie :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:18:12 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91152269
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Orbis het volgende:
Een voorlopig oordeel (ep 1 gezien, vanavond ep 2): extreem over the top, maar toch erg leuk. Met name de bij-karakters zijn erg geinig, zoals Vinnie Jones en de lilliputter ("say hello to Dorothy, bitch!"). Maar erg veel logica is er niet te bespeuren. Eén van de belangrijkste superhelden-issues is ook hier weer aanwezig: als je met mensen wil afrekenen, neem dan in hemelsnaam een wapen mee! Een cape haalt niet gek veel uit tegen vluchtende mensen, zo bleek maar weer. The Comedian en Batman in mindere mate zijn volgens mij de enige superhelden die dit begrepen hebben: goed voorbereid het veld op gaan.
Als er iemand goed voorbereid ten strijde gaat is het Batman wel....

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Orbis het volgende:

Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de ratings. Want ik vermoed dat de serie geen lang leven beschoren is. De doelgroep is toch al niet erg groot en de superheldenliefhebbers schat ik in als vrij kritische mensen. Zodra Heroes kwaliteit begon te verliezen stortten de ratings ook in. Koppel dat aan de al behoorlijk slechte reviews voor The Cape, en ik denk dat we al snel de laatste ep krijgen...

Overigens respect voor de producenten van autodeuren en golfplaat. Ik wist niet dat het schuilen achter die dingen ervoor kan zorgen dat je explosies op nog geen meter afstand kan overleven :P !
Echt Die-hard superhelden fans (dan bedoel ik ook mensen die series verdiepen door meer dan alleen een televisieserie'tje kijken) waren sowieso al geen fans van Heroes. De reden dat die serie een succes werd had meer te maken met het feit dat het inhoudelijk goed in elkaar zat en het superhelden zijn er iets minder dik bovenop lag.

Ik ga The Cape nog wel even kijken. Lijkt me interessant ondanks de negativiteit die er omheen hangt. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_91159844
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als er iemand goed voorbereid ten strijde gaat is het Batman wel....

Maar nooit met dodelijke wapens. Een batarang, slaapgas of wat dan ook is prima, maar effectief misdaad bestrijden doe je er niet mee ;) . The Comedian (Watchmen) had tenminste een vlammenwerper bij zich. Misschien is het ook het manco van network-tv, dat ze niet echt geneigd zijn mensen te laten sterven. Want ik had ook niet de indruk dat die assassin nu doodgemaakt was?

Wat betreft je Heroes-analyse heb je denk ik wel gelijk. Jammer dat The Cape inhoudelijk al een beetje rammelt. Geen reden voor mij om niet meer te kijken, overigens. Het blijft wel leuk.

Voor wie geïnteresseerd is in een écht negatieve review: hier. Op zich slaat de review de spijker op zijn kop met de klachten, maar ik waardeer ze wel iets anders.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:36:14 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91161721
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef Orbis het volgende:

[..]

Maar nooit met dodelijke wapens. Een batarang, slaapgas of wat dan ook is prima, maar effectief misdaad bestrijden doe je er niet mee ;) . The Comedian (Watchmen) had tenminste een vlammenwerper bij zich. Misschien is het ook het manco van network-tv, dat ze niet echt geneigd zijn mensen te laten sterven. Want ik had ook niet de indruk dat die assassin nu doodgemaakt was?
Dat is ook het hele idee van Batman. Hij wil gerechtigheid zonder mensen te doden. Er gaan in de "echte" Batman verhalen trouwens wel regelmatig mensen dood. Vaak door slechterikken, daarom is het zo mooi dat hij met niet dodelijke wapens vecht :)
Je bestrijdt er wel de misdaad mee aangezien je boeven pakt. Alleen sommige superhelden doden ook villians. Op zich ben je dan niets beter dan zij. Maar ik ben een Batman fan ;)

quote:
Wat betreft je Heroes-analyse heb je denk ik wel gelijk. Jammer dat The Cape inhoudelijk al een beetje rammelt. Geen reden voor mij om niet meer te kijken, overigens. Het blijft wel leuk.
Een echte superhelden serie zul je niet zo snel hebben aangezien het publiek dan te klein is. Je moet dan zoveel precies goed doen zodat al die fans tevreden zijn. Bijna onmogelijk aangezien het gemiddelde publiek afhaakt.

quote:
Voor wie geïnteresseerd is in een écht negatieve review: hier. Op zich slaat de review de spijker op zijn kop met de klachten, maar ik waardeer ze wel iets anders.
Damn, hoe bedoel je iets de grond in boren?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:33:10 #41
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_91226637
Ik vind het wel leuk. Beetje een StarZ versie van Watchmen ofzo :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_91371039
De pilot is binnengehaald, ik ga 'm ook maar eens checken.
Ik hoor alleen maar negatieve verhalen, en het is NBC, dus mijn verwachtingen zijn niet al te hooggespannen.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:29:17 #43
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91377730
could be good could be bad.
101 en 102 mmhhh niet echt een goede serie
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zondag 16 januari 2011 @ 22:15:31 #44
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_91437371
ook maar gekeken, maar helaas voor summer glau wordt ook deze weer een flop.
En dat kan zomaar.....?
  maandag 17 januari 2011 @ 10:49:53 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91453615
Een klein stukje gezien en het ziet er nog niet geweldig uit, maar ik geef het nog wel een kans :)
pi_91467254
Ik vond het best vermakelijk eigenlijk! Lang niet zo slecht als dat anderen doen beweren.
pi_91513572
Afgelopen zondag werd ik wakker en waren de pilot en de eerste aflevering op TV. Het zag er wel aardig uit, dus ik heb allebei de afleveringen toch maar helemaal gekeken. :P.

Die van gisteravond was ook wel weer leuk, al zag ik dat van Orwell al aankomen en was die knakker die in Rusland had vastgezeten wel een leuke toevoeging.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_91514707
In het kader van Kans Geven heb ik afl 3 ook nog even gekeken maar viel bijkans in slaap.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:10:31 #49
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_91539009
Heb alle 3 de afleveringen gezien en het is geen topserie nee. Het is gewoon dom vermaak en daar houd ik wel van op zijn tijd :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw
quote:
Moving to 9pm Monday, The Cape fell 31% vs. its double episode Sunday premiere to just a 1.8 adults 18-49 rating.
Dat ziet er slecht uit dus.

[ Bericht 17% gewijzigd door Moron op 18-01-2011 22:15:47 ]
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_91546988
ep 3 was al een stuk minder ook ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:13:57 #51
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_91550762
Het is pure pulp, precies zoals de comics vroeger (voordat je 'graphic novels' kreeg). Ik vind het leuk! :).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_91564547
Heb de beschikbare 3 afleveringen gezien. Geen topserie, ik kijk nog een paar afleveringen en beslis dan of ik ermee ga stoppen.

[ Bericht 25% gewijzigd door kenwel op 19-01-2011 16:44:13 ]
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:47:32 #53
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91585728
Lekker weggekeken hoor.
Heerlijk pretentieloos, dom vermaak.

:)
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:59:36 #54
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_91607930
Ik heb het tot 20 minuten van de pilot uitgehouden. Her en der een onwaarschijnlijk toeval om wat plotpuntjes aan elkaar te knopen vind ik prima, maar dit ging werkelijk helemaal nergens over. Wat ongelofelijk slecht geschreven. Dat dit ooit een groen licht heeft gekregen is echt te treurig voor woorden. Bah.
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
pi_91707574
Kinderen in tv series, vrijwel nooit een goede combinatie.
pi_91787792
Unser!

_O_ _O_

Had je vingers hier toch niet aan gebrand man, je speelt in een bazenserie. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_91848097
Ik vond 'em wel weer leuk, afgezien van de special effects die soms om te huilen waren.
Scales!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 31 januari 2011 @ 23:33:39 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92153426
Ik ga aan de pilot beginnen!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_92155224
Na de eerste 2 eps vond ik het veelbelovend, nu ronduit crap. Geef het nog 1 ep ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:10:09 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92155631
:') Ik kies ook weer een serie uit.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_92156274
inderdaad verstand op 0 zetten, sommige acties zijn gewoon te dom voor woorden. maar verder wel leuk om te kijken.

edit: net aflevering 4 gezien, en dat kind begint me echt de strot uit te komen

[ Bericht 28% gewijzigd door pugehenis op 01-02-2011 10:44:56 ]
pi_92253326
Heel irritant dat kind inderdaad.

Aflevering vijf was leuk. Alleen wel weer lekker realistisch dat alle gegevens enzo over dat systeem in één gebouw bewaard worden. Zelf in één kamer eigenlijk.
En het lijkt me niet werken als duizenden mensen een computer hebben die de toekomst kan voorspellen. Dat moet elkaar in de weg gaan zitten op de één of andere manier.

Kijkcijfers zijn zo slecht inmiddels dat de laatste drie afleveringen niet meer gemaakt gaan worden en het er tien blijven.
En dan gaat The Event waarschijnlijk weer wat eerder beginnen.
http://uk.tv.ign.com/articles/114/1147374p1.html

Ik realiseer me de laatste tijd veel vaker hoe goed Battlestar Galactica wel niet was. Wat een serie was dat.
- Steven Wright
pi_92253594
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef Salamander het volgende:
Kijkcijfers zijn zo slecht inmiddels dat de laatste drie afleveringen niet meer gemaakt gaan worden en het er tien blijven.
En dan gaat The Event waarschijnlijk weer wat eerder beginnen.
http://uk.tv.ign.com/articles/114/1147374p1.html
betekent dat dat er geen einde in zit eigenlijk? dat het gewoon afgekapt wordt? :{
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:21:33 #64
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92253759
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef pugehenis het volgende:

[..]

betekent dat dat er geen einde in zit eigenlijk? dat het gewoon afgekapt wordt? :{
Er gaat gewoon ingekrompen worden.
pi_92255356
Wat ontzettend slecht. :') Onvoorstelbaar dat dit ooit gegreenlight heeft kunnen worden. :')
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 15 februari 2011 @ 03:38:24 #66
71919 wonderer
pi_92806275
Glenn Fitzgerald O+

Al die "rare" krachten en alles vind ik wel een beetje suf. Ik vind het leuker als het geloofwaardig is. Het is nu echt een real life stripverhaal.
pi_92806856
Ik denk dat dat ook het hele idee was. Ik kan het wel waarderen ondanks de cheesiness :P
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:30:51 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92818812
Ik loop 3 EP's achter.
pi_92859095
EP 1 : Misschien potentieel
EP 2 : Mwah valt eik vies tegen
EP 3 : Toch maar blijven kijken in de hoop dat het onverwacht toch gaaf gaat worden
EP 4 : Na 10 minuten mezelf afvragen waarom ik blijf kijken.. Geen reden gevonden dus afgezet

:W The Cape
:::::
Du Arschloch!!
:::::
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:06:37 #70
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_93174362
Zit ze nou nog onder de drugs of niet :?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:09:56 #71
71919 wonderer
pi_93174618
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef PPL het volgende:
Zit ze nou nog onder de drugs of niet :?
Dat laatste shot lijkt het wel te suggereren ja. Of misschien is ze gewoon kierewiet.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:12:52 #72
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_93174816
Dat laatste sowieso...
pi_93179113
Volgens mij is dat bedoelt als de deur naar haar donkere kant ofzo. Gezien ze de dochter is van Chess.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:23:09 #74
71919 wonderer
pi_93179277
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Johnny Blaze het volgende:
Volgens mij is dat bedoelt als de deur naar haar donkere kant ofzo. Gezien ze de dochter is van Chess.
Oh, is ze dat echt? :D Ik vond hem daar een beetje te jong voor en dacht dat het een droom iets was, niet de werkelijkheid.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 04:50:19 #75
71919 wonderer
pi_93477250
Gaan ze nou echt nog allemaal lijntjes uitzetten terwijl volgende week de laatste aflevering is? Of heb ik iets gemist? :?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:14:37 #76
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_93477485
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 04:50 schreef wonderer het volgende:
Gaan ze nou echt nog allemaal lijntjes uitzetten terwijl volgende week de laatste aflevering is? Of heb ik iets gemist? :?
Ik snapte er ook niks meer van :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:24:53 #77
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_93477526
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:39 schreef PPL het volgende:
Stukje Dollhouse nog, dacht ik.

Maar goed, lekker is dat. Moet ik weer gaan wachten op de volgende serie met Summer.

JOSS! REGEL DAT!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:25:34 #78
58560 Oksel
Gezellig.
pi_93561425
Dit kan ik dus uit m'n downloadlist halen.. jammer, trailer zag er leuk uit. EP9, dus nog 1 EP.
  FOK!fotograaf donderdag 3 maart 2011 @ 12:15:45 #79
151126 angel008
pi_93586517
beetje vaag dit ja had potentie maar nee helaas..
pi_93601527
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Oksel het volgende:
Dit kan ik dus uit m'n downloadlist halen.. jammer, trailer zag er leuk uit. EP9, dus nog 1 EP.
Die alleen maar op nbc.com uitgezonden wordt :S
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:58:53 #81
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93605551
pi_93868583
Ik was helemaal vergeten dat ze ook in The 4400 speelde, vooral in de latere seizoenen dan. En ik was ook vergeten wat een goede serie het ook alweer was.

Dus mensen die The 4400 nog niet gezien hebben en meer Summer Glau willen zien, kijken. Helaas wel voortijdig gecanceld na vier seizoenen.

Meer on topic begin ik The Cape ook steeds meer te waarderen. Zouden ze best mee door mogen gaan.
- Steven Wright
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:35:12 #83
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93910771
Het is dus einde met deze serie. De laatste aflevering, nummer 10 wordt niet eens meer uitgezonden. Alleen via internet valt deze te bekijken. Ik weet alleen niet waar :@..
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:07:20 #84
71919 wonderer
pi_93914900
Op NBC.com staat ie nog niet eens (of niet meer? :?).
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:39:34 #85
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93916093
Ik kan het ook niet vinden.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:29:14 #86
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_93996713
Is nog te vinden via de gekende kanalen hoor.
Iets met piraten en een baai bijvoorbeeld.
:)
pi_94006930
quote:
11s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef Houniet het volgende:
Ik kan het ook niet vinden.
The Cape 2011 S01E10 End Game WEBRIP XviD-2HD
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94034517
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Was dit de laatste aflevering?

Niet eens de moeite genomen er een einde aan te breien.
  zondag 13 maart 2011 @ 16:18:03 #89
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_94050267
Wat mij zo mateloos irriteert is dat niemand hem herkent, zn eigen fucking vrouw word in de maling genomen door een ooglapje?
pi_94051366
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef Luuksor het volgende:
Wat mij zo mateloos irriteert is dat niemand hem herkent, zn eigen fucking vrouw word in de maling genomen door een ooglapje?
Dat hoort natuurlijk bij het genre. Superman/Clark Kent had als enige verschil dat hij een bril droeg :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 13 maart 2011 @ 18:02:27 #91
71919 wonderer
pi_94055059
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef Luuksor het volgende:
Nou ja, als je denkt dat ie dood is ... Ik denk dat ze zichzelf vertelt dat ze hem overal ziet of zo en dat hij het niet kan zijn.
  zondag 13 maart 2011 @ 20:18:35 #92
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94062424
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jep, gevonden.
pi_94063039
Vandaag ook een HDTV uitgebracht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 13 maart 2011 @ 20:38:46 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94063739
Die heb ik.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:00:42 #95
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94089977
Lekker zo'n open eind :').
pi_94090159
Dat was ook wel te verwachten.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:07:24 #97
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94090176
Ik had gehoopt dat ze het hadden ingekort.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:36:14 #98
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_94265248
Nou dat was het dan.
Stilletjes hoop ik op een vervolg, maar ik zal het moeten doen met fanfic's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')