Is de serie zelf niet reden genoeg om te kijken?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:04 schreef PPL het volgende:
Een paar redenen om vanavond te gaan kijken.
Summer Glau
Vinnie Jones
Bear McCreary
Ergens midden in de nacht...morgenochtend ofzo te downloaden.quote:
misschien, maar wel een goede actrice, mooi maar niet bimbo-mooi. In serenity was ze geweldig. dat is trouwens ook zo'n superserie. de film was echt een toppunt voor fansquote:Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Summer Glau..dan zal de serie wel geen lang leven hebben..er rust een vloek op haar
zou ik wel doen, de pilot vond ik de minste ep van de serie. is wel echt een serie die je moet laten inwerken, maar eenmaal erin vliegen de eps voorbij. pas op het einde de film kijken, die film is echt bizar goed, niet een langere ep maar echt super sci-fi filmquote:Op zondag 9 januari 2011 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb daar alleen de pilot van gezien en dat vond ik helemaal niks eigenlijk...misschien toch nog maar eens een kans geven.
Het verhaal, maar uiteraard!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is de serie zelf niet reden genoeg om te kijken?
lolquote:Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Summer Glau..dan zal de serie wel geen lang leven hebben..er rust een vloek op haar
ik denk meegewerkt aan the cape?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:39 schreef PPL het volgende:
[..]
lol
Wat heeft zij eigenlijk gedaan sinds The Sarah Conor Chronicles?
Will do, thanksquote:Op zondag 9 januari 2011 14:37 schreef Lienzz het volgende:
[..]
zou ik wel doen, de pilot vond ik de minste ep van de serie. is wel echt een serie die je moet laten inwerken, maar eenmaal erin vliegen de eps voorbij. pas op het einde de film kijken, die film is echt bizar goed, niet een langere ep maar echt super sci-fi film
ff als opmerking, de serie heet officieel firefly, de film officieel serenity, maar het is hetzelfde concept met dezelfde acteurs
Amen!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Salamander het volgende:
En de muziek van McCreary is altijd een pluspunt.
Vanmiddag zelf maar eens een oordeel vormen.quote:The point, though, remains: The Cape is genuinely, truly atrocious. Theres no way you can watch this and walk away saying, Well, hey, I have my new favorite TV show. But at the same time, theres something entertaining about a TV show thats so bad but also so entertainingly stupid. The dialogue here is overwrought. The performances are wooden. The storyline is needlessly convoluted. The characters are toys come to life. For a very specific subset of the viewing populace, this is going to be like candy. Chances are, you already know if youre in that group. I cant exactly recommend The Cape, but I had more fun watching it (and laughing at it) than I did watching many other, much better shows.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Orbis het volgende:
Nou, de serie is alles behalve briljant maar ik blijf 'm gewoon volgen. Een soort guilty pleasure.
Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de ratings.
Bronquote:The Cape premiered to a 2.6 rating and averaged 8.4 million viewers between 9-11p. which by NBC standards seems decent enough. The bad news is ratings typically erode after heavily promoted premieres. But the good news is The Cape was very stable over the 2 hours with the first half hour getting a 2.5 rating and each of the last three half hours a 2.6.
Ja, precies. Niet te veel verschillende verhaallijnen zoals bij Heroes...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik vond het wel goede afleveringen, het is echt precies wat ik verwacht van een serie over een superheld.
Vond ik nou ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Niet te veel verschillende verhaallijnen zoals bij Heroes...
En die knakker uit True Blood/The Count of Monte Cristo is ook erg leuk als bad guy.
Dus dat. Kijkt gewoon lekker weg, prima seriequote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef wonderer het volgende:
Zit nu te kijken, vind het best grappig. Ik hou wel van die superhero dingen. Niet te serieus nemen en gewoon genieten.
Als er iemand goed voorbereid ten strijde gaat is het Batman wel....quote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Orbis het volgende:
Een voorlopig oordeel (ep 1 gezien, vanavond ep 2): extreem over the top, maar toch erg leuk. Met name de bij-karakters zijn erg geinig, zoals Vinnie Jones en de lilliputter ("say hello to Dorothy, bitch!"). Maar erg veel logica is er niet te bespeuren. Eén van de belangrijkste superhelden-issues is ook hier weer aanwezig: als je met mensen wil afrekenen, neem dan in hemelsnaam een wapen mee! Een cape haalt niet gek veel uit tegen vluchtende mensen, zo bleek maar weer. The Comedian en Batman in mindere mate zijn volgens mij de enige superhelden die dit begrepen hebben: goed voorbereid het veld op gaan.
Echt Die-hard superhelden fans (dan bedoel ik ook mensen die series verdiepen door meer dan alleen een televisieserie'tje kijken) waren sowieso al geen fans van Heroes. De reden dat die serie een succes werd had meer te maken met het feit dat het inhoudelijk goed in elkaar zat en het superhelden zijn er iets minder dik bovenop lag.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Orbis het volgende:
Nou, de serie is alles behalve briljant maar ik blijf 'm gewoon volgen. Een soort guilty pleasure.
Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de ratings. Want ik vermoed dat de serie geen lang leven beschoren is. De doelgroep is toch al niet erg groot en de superheldenliefhebbers schat ik in als vrij kritische mensen. Zodra Heroes kwaliteit begon te verliezen stortten de ratings ook in. Koppel dat aan de al behoorlijk slechte reviews voor The Cape, en ik denk dat we al snel de laatste ep krijgen...
Overigens respect voor de producenten van autodeuren en golfplaat. Ik wist niet dat het schuilen achter die dingen ervoor kan zorgen dat je explosies op nog geen meter afstand kan overleven!
Maar nooit met dodelijke wapens. Een batarang, slaapgas of wat dan ook is prima, maar effectief misdaad bestrijden doe je er niet meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als er iemand goed voorbereid ten strijde gaat is het Batman wel....
Dat is ook het hele idee van Batman. Hij wil gerechtigheid zonder mensen te doden. Er gaan in de "echte" Batman verhalen trouwens wel regelmatig mensen dood. Vaak door slechterikken, daarom is het zo mooi dat hij met niet dodelijke wapens vechtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef Orbis het volgende:
[..]
Maar nooit met dodelijke wapens. Een batarang, slaapgas of wat dan ook is prima, maar effectief misdaad bestrijden doe je er niet mee. The Comedian (Watchmen) had tenminste een vlammenwerper bij zich. Misschien is het ook het manco van network-tv, dat ze niet echt geneigd zijn mensen te laten sterven. Want ik had ook niet de indruk dat die assassin nu doodgemaakt was?
Een echte superhelden serie zul je niet zo snel hebben aangezien het publiek dan te klein is. Je moet dan zoveel precies goed doen zodat al die fans tevreden zijn. Bijna onmogelijk aangezien het gemiddelde publiek afhaakt.quote:Wat betreft je Heroes-analyse heb je denk ik wel gelijk. Jammer dat The Cape inhoudelijk al een beetje rammelt. Geen reden voor mij om niet meer te kijken, overigens. Het blijft wel leuk.
Damn, hoe bedoel je iets de grond in boren?quote:Voor wie geïnteresseerd is in een écht negatieve review: hier. Op zich slaat de review de spijker op zijn kop met de klachten, maar ik waardeer ze wel iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BtwDat ziet er slecht uit dus.quote:Moving to 9pm Monday, The Cape fell 31% vs. its double episode Sunday premiere to just a 1.8 adults 18-49 rating.
[ Bericht 17% gewijzigd door Moron op 18-01-2011 22:15:47 ]I picture your face.. In the back of my eyes
betekent dat dat er geen einde in zit eigenlijk? dat het gewoon afgekapt wordt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef Salamander het volgende:
Kijkcijfers zijn zo slecht inmiddels dat de laatste drie afleveringen niet meer gemaakt gaan worden en het er tien blijven.
En dan gaat The Event waarschijnlijk weer wat eerder beginnen.
http://uk.tv.ign.com/articles/114/1147374p1.html
Er gaat gewoon ingekrompen worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef pugehenis het volgende:
[..]
betekent dat dat er geen einde in zit eigenlijk? dat het gewoon afgekapt wordt?
Dat laatste shot lijkt het wel te suggereren ja. Of misschien is ze gewoon kierewiet.quote:
Oh, is ze dat echt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Johnny Blaze het volgende:
Volgens mij is dat bedoelt als de deur naar haar donkere kant ofzo. Gezien ze de dochter is van Chess.
Ik snapte er ook niks meer vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:50 schreef wonderer het volgende:
Gaan ze nou echt nog allemaal lijntjes uitzetten terwijl volgende week de laatste aflevering is? Of heb ik iets gemist?
Stukje Dollhouse nog, dacht ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:39 schreef PPL het volgende:
Wat heeft zij eigenlijk gedaan sinds The Sarah Conor Chronicles?
Die alleen maar op nbc.com uitgezonden wordt :Squote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Oksel het volgende:
Dit kan ik dus uit m'n downloadlist halen.. jammer, trailer zag er leuk uit. EP9, dus nog 1 EP.
The Cape 2011 S01E10 End Game WEBRIP XviD-2HDquote:
Was dit de laatste aflevering?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Cape 2011 S01E10 End Game WEBRIP XviD-2HD
Dat hoort natuurlijk bij het genre. Superman/Clark Kent had als enige verschil dat hij een bril droegquote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef Luuksor het volgende:
Wat mij zo mateloos irriteert is dat niemand hem herkent, zn eigen fucking vrouw word in de maling genomen door een ooglapje?
Nou ja, als je denkt dat ie dood is ... Ik denk dat ze zichzelf vertelt dat ze hem overal ziet of zo en dat hij het niet kan zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef Luuksor het volgende:
Wat mij zo mateloos irriteert is dat niemand hem herkent, zn eigen fucking vrouw word in de maling genomen door een ooglapje?
Jep, gevonden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Cape 2011 S01E10 End Game WEBRIP XviD-2HD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |