abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91065889
Kom je uit de Oekraïne?
pi_91065909
Niet eens, uit een EU land. Daarom was het zo dom. Maar ze bedoelden ermee dat je niet in mijn buurt moest komen want ik had straling (fig.)
pi_91065914
Ik trol niet lol

Die janteloven zegt niets meer dan bv als jij een beetje mooier bent dan jou buurvrouwen dan gaan al jou buurvrouwen je slet noemen omdat je knapper bent dan hun.

Ben je dan slet? nee... zoiets moet je niet persoonlijk nemen

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:44 schreef Cinnamonroll het volgende:
Niet eens, uit een EU land. Daarom was het zo dom. Maar ze bedoelden ermee dat je niet in mijn buurt moest komen want ik had straling (fig.)
Vet hard, ik geniet hier man :-D Hoe kan je het toch zover laten komen.
pi_91065976
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:44 schreef Cinnamonroll het volgende:
Je verhuisde rond de jaren 90? Rond de tijd dat Joegoslavië en de Sovjet-Unie uit elkaar viel? Sorry, maar dan kwam het omdat ze dachten dat je een communist was.
pi_91065983
Ik was toen 11. Nu zou ik dat echt niet pikken.
pi_91065993
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:46 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Je verhuisde rond de jaren 90? Rond de tijd dat Joegoslavië en de Sovjet-Unie uit elkaar viel? Sorry, maar dan kwam het omdat ze dachten dat je een communist was.
1998
pi_91066013
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:46 schreef Cinnamonroll het volgende:
Ik was toen 11. Nu zou ik dat echt niet pikken.
ben je nu zo gefrustreert dat je dan zon persoon zou slaan? *.*
pi_91066061
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:46 schreef Cinnamonroll het volgende:

[..]

1998
Vertel gewoon welk land... Niemand zou jou herkennen op dit forum, mensen leggen niet zo snel een link met iemand die ze kennen als die uit het zelfde land zou komen.
pi_91066073
Ik verhuisde in 1998 naar mijn tweede basisschool. Rond 1990 idd naar NL.

U4E wie weet.
pi_91066099
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Vertel gewoon welk land... Niemand zou jou herkennen op dit forum, mensen leggen niet zo snel een link met iemand die ze kennen als die uit het zelfde land zou komen.
Nee. Onbelangrijk.
pi_91066122
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef Cinnamonroll het volgende:

[..]

Nee. Onbelangrijk.
Dan kunnen we je ook niet helpen, vooroordelen verschillen per decennia.
pi_91066237
Mijn topic gaat helemaal niet over vooroordelen.
pi_91066256
|Ik heb nu ook totaal geen last meer van racisme. Dat is iets van vroeger, ik leg het alleen uit zodat ik aan kan geven dat ik er nooit echt bijhoorde, eerst door mijn afkomst en later door persoonlijkheid.
pi_91066282
@ Cinnamonroll

Aan jou schrijven weet ik dat jij een boven aantrekkelijke intelligente vrouw bent. Je bent alleen te vatbaar voor andermans meningen, ga zo door en je zult er aan onderuitgaan.

Ik ken je probleem, ik heb het probleem op kunnen lossen en ben ervan bevrijd. kijk wie slecht ik nederlands schrijf en hoe ik er geen flikker om geef dat die spellingsnerds en blabla daar over oordelen. Ik doe het zelfs express om het uit te lokken omdat ik het zo leuk vind.

Ik voel met je mee, ik trol omdat ik het leuk vind omdat ik presies zoals jou was haha :-D Hoe oud ben je?
pi_91066288
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Cinnamonroll het volgende:
Mijn topic gaat helemaal niet over vooroordelen.
Dat zou wel hebben kunnen bij gedragen aan het pesten. Als het dus blijkt dat je puur werd gepest om jou afkomst, dan kan je minstens tegen jezelf zeggen dat het niet aan jou als persoon zelf ligt.
pi_91066302
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Dan kunnen we je ook niet helpen, vooroordelen verschillen per decennia.
Naar mijn mening maakt het ook weinig uit waar ts vandaan komt. Ze blijft gewoon hangen in het verleden van pesterijen en schermt daarmee. Tijd om de verantwoording bij jezelf te leggen als je het mij vraagt. Je wordt niet meer gepest, mensen van nu weten niet hoe het toen was.

Vraag me ook af waarom je niet op mijn eerste post hebt gereageerd maar wel gelijk in de verdediging schiet als iemand je iets zegt waar je niets mee kunt.
pi_91066311
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:53 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Dat zou wel hebben kunnen bij gedragen aan het pesten. Als het dus blijkt dat je puur werd gepest om jou afkomst, dan kan je minstens tegen jezelf zeggen dat het niet aan jou als persoon zelf ligt.
iedere mongool kan weten dat zij uit oekraine komt
pi_91066440
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:52 schreef U4E het volgende:
@ Cinnamonroll

Aan jou schrijven weet ik dat jij een boven aantrekkelijke intelligente vrouw bent. Je bent alleen te vatbaar voor andermans meningen, ga zo door en je zult er aan onderuitgaan.

Ik ken je probleem, ik heb het probleem op kunnen lossen en ben ervan bevrijd. kijk wie slecht ik nederlands schrijf en hoe ik er geen flikker om geef dat die spellingsnerds en blabla daar over oordelen. Ik doe het zelfs express om het uit te lokken omdat ik het zo leuk vind.

Ik voel met je mee, ik trol omdat ik het leuk vind omdat ik presies zoals jou was haha :-D Hoe oud ben je?
Trouwens dit is grappig, nu probeer je op haar onzekerheid in te praten als prince charming.
pi_91066477
lol hoe oud ben jij *.*
pi_91066497
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:56 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Trouwens dit is grappig, nu probeer je op haar onzekerheid in te praten als prince charming.
Zo'n prince charming is het niet als iemand zegt dat hij de Nederlandse taal onvoldoende beheerst en daar geen flikker om geeft en het ook nog eens expres doet. Lijkt me nou niet echt een houding waar je mee scoort.
pi_91066541
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:53 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Naar mijn mening maakt het ook weinig uit waar ts vandaan komt. Ze blijft gewoon hangen in het verleden van pesterijen en schermt daarmee. Tijd om de verantwoording bij jezelf te leggen als je het mij vraagt. Je wordt niet meer gepest, mensen van nu weten niet hoe het toen was.

Vraag me ook af waarom je niet op mijn eerste post hebt gereageerd maar wel gelijk in de verdediging schiet als iemand je iets zegt waar je niets mee kunt.
Als je de oorzaak wil aanpakken moet je terug het verleden in gaan. Zoals ik al zei ''Dat zou wel hebben kunnen bij gedragen aan het pesten. Als het dus blijkt dat je puur werd gepest om jou afkomst, dan kan je minstens tegen jezelf zeggen dat het niet aan jou als persoon zelf ligt''.
pi_91066651
Zo zie je maar weer. Je kunt heel goed onder de mensen zijn en toch eenzaam zijn..
pi_91066806
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Misschien moet je het hele bericht lezen, heb jij wel vaker last van volgens mij dat je de helft maar lees.
Jij bent gewoon op je pik getrapt, ongelooflijk...

Ok, voordat deze TS zo wanhopig is dat ze naar onbenullen als LikeEmDead gaat luisteren zal ik miss TS verder helpen.

TS als jij bang bent voor de meningen van anderen zal jou stemtoon en jou lichaamstaal etc dat ook uitstralen. Een echte ras klootzak zoals ik ruikt dat van 100 kilometer afstand en maakt daar hevig gebruik van voor eigen gewin.

Wil je niet meer eenzaam zijn, zorg ervoor dat je je shit togheter krijgt in je hoofd en een beetje in de spiegel naar jezelf kijkt en een normaal mens gaat projecteren.

Neem je eigen stem op en luister ernaar, en denk vind ik dit zelf uberhaupt leuk... etc, etc. Als je geen vertrouwen in jezelf heb analiseer jezelf en ontwikkel jezelf. Dann komt het vertrouwen vanzelf en zal je dit ook gaan uitstralen en zal je niet meer zon makkelijk gefrustreert prooi zijn.

Ik kom genoeg leuke meiden tegen en dan denk ik sow die hed problemen met haarzelf daar begin ik niet aan omdat ze waarschijnlijk veel problemen zal veroorzaken.
pi_91067071
Trouwens is het wel vaak compleet zinloos om op forums voor hulp te gaan zoeken. Het feit is nou eenmaal dat mensen vaak een magisch antwoord of manier willen vinden. Als je zelf al zegt dat dit een cirkel is en een lange periode heeft gespeeld, zou het toch beter zijn om in therapie te gaan. Je mentaliteit verander je niet door oppervlakkige reacties zoals ''Kom op, je kan het of zet je er gewoon over heen''. Jou hele persoonlijkheid is zich gaan ontwikkelen om de negativiteit heen.
pi_91067094
Zo onzeker en dom ben ik niet om dat geslijm serieus te nemen.

En ik vind mezelf nu best oke, ik heb alleen woedebuien en ik vind het moeilijk om me in te leven in anderen waardoor ik vaak mensen verlies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')