SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
De Jingles, er komen nog meer:
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55
http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom.
Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radio
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 11:56:52 ]![]()
Goede zaak!, zou bij mij wel even duren voordat ik de OP had gevonden
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
die stond op de laatste pagina gepost doofusquote:Op zondag 9 januari 2011 11:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Goede zaak!, zou bij mij wel even duren voordat ik de OP had gevonden![]()
![]()
Bij mij was de laatste pagina nogal langquote:Op zondag 9 januari 2011 11:52 schreef aleco99 het volgende:
[..]
die stond op de laatste pagina gepost doofus
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
lang leve autoupdatequote:Op zondag 9 januari 2011 11:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Bij mij was de laatste pagina nogal lang![]()
![]()
tering wat een bazenzender zeg
wanneer gaan jullie de lucht in, zodat ik jullie ook in de auto kan beluisteren?![]()
![]()
2quote:Op zondag 9 januari 2011 11:55 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Was er nou gister een jingle van jou?![]()
Als je niet zo'n zware computer hebt he, welke virtual dj moet je dan downloaden? En windows xpWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb vdj7 op windows 7 en windows xp, werkt primaquote:Op zondag 9 januari 2011 11:59 schreef Paul het volgende:
Als je niet zo'n zware computer hebt he, welke virtual dj moet je dan downloaden? En windows xp![]()
![]()
Het maakt niet zo veel uit welke je draait. Meesten hebben 5 of 6quote:Op zondag 9 januari 2011 11:59 schreef Paul het volgende:
Als je niet zo'n zware computer hebt he, welke virtual dj moet je dan downloaden? En windows xp:)![]()
192 kb/squote:Op zondag 9 januari 2011 12:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Welke bitrate gebruik je? Weet niet welke ik moet gebruiken![]()
ik heb toch alleen maar rotmuziekWaarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
duurt te lang en ik ga etenWaarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Die 'Defected rommel' die je verwijderd hadquote:Op zondag 9 januari 2011 12:07 schreef -Datdus- het volgende:
Heeft iemand nog muziek suggesties? Ga ik weer wat kuiken!There is a time of cumming and going.![]()
draai jij nu ?quote:
btw, zijn er al dj schema's/programma's gemaakt ?Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Na het nummer wat hierna komt mag jijquote:Op zondag 9 januari 2011 12:11 schreef TWP het volgende:
Laat maar weten als je je laatste nummer draait Spaghettivreter![]()
Misschien staat het op mn laptop nog.. even kijken zo.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die 'Defected rommel' die je verwijderd had![]()
ik ben aan het draaien nu iddquote:Op zondag 9 januari 2011 12:11 schreef Swomp het volgende:
[..]
draai jij nu ?
btw, zijn er al dj schema's/programma's gemaakt ?![]()
![]()
Verrassen is leukerquote:Op zondag 9 januari 2011 12:16 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we anders doen dat als je wilt draaien je een playlist post?![]()
![]()
Nee, dat is hetzelfde.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:16 schreef OverRated het volgende:
Een vraagje over VDJ7 trouwens: dat wat ik omcirkeld heb is anders in VDJ5, zou dat wat uitmaken?
[ afbeelding ]:)![]()
Was dat zojuist een dj switch ? zo ja, dan ging hij best goed
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Ja, ik ben nu. Hij ging goed dit keer.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:18 schreef Swomp het volgende:
Was dat zojuist een dj switch ? zo ja, dan ging hij best goed
:)![]()
Ja, ik ben nog een kwartiertje denk ik, dan kan je hem overnemen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef aleco99 het volgende:
hmm ik heb toch even virtualdj geinstalled en hoef blijkbaar niet weg. Mag ik straks even?:)![]()
prima, ff nu installen enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 12:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog een kwartiertje denk ik, dan kan je hem overnemen.![]()
![]()
Momentjequote:Op zondag 9 januari 2011 12:22 schreef aleco99 het volgende:
lama, mag ik van iemand het password over de DM?![]()
mag ik ff kwartiertje draaien?Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
hoelaat moet aleco?quote:Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
dus 5 over 1 mag ik ?Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
dan ga ik nu ff douchenWaarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Hiervoor? Dat was ikquote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wie draaide net? Was lekker wakker worden.![]()
![]()
Dat was ikquote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nu hoor ik niks meer, dus voor de stilte.
:)![]()
Ik ben aan het proberen om mijn koptelefoon en mn speakers samen te laten werken in VDJ wat een gedoe zeg!![]()
Die instelling zag ik al staanquote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben aan het proberen om mijn koptelefoon en mn speakers samen te laten werken in VDJ wat een gedoe zeg!![]()
Oh, ik dacht dat je bedoelde wie voor TWP draaidequote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nu hoor ik niks meer, dus voor de stilte.![]()
![]()
Toen lag ik nog in coma.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde wie voor TWP draaide![]()
Is de radio de hele nacht on air gebleven?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
Goeiemorgen, is er nog een plekje vrij van 8 tot half 9/9 ofzo?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
bijna welquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Toen lag ik nog in coma.![]()
Is de radio de hele nacht on air gebleven?![]()
![]()
Denk het wel, er moet eigenlijk een schema komenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:39 schreef Rockiejj het volgende:
Goeiemorgen, is er nog een plekje vrij van 8 tot half 9/9 ofzo?![]()
![]()
zoiezo tot half 5, daarna heb ik het opgegeven en sliep ikquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Toen lag ik nog in coma.![]()
Is de radio de hele nacht on air gebleven?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik ga ook es mn VDJ uit het stof halen. Iemand alvast een wachtwoord voor me?
Tis alweer een tijdje geleden dat ik online gedraaid heb![]()
![]()
Weet iemand misschien een goeie tutorial voor Virtual DJ? Heb 7 gedownload. De basics lukken wel.. maar dat is het wel. Iemand (A)?Zo is dat.![]()
jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Is dat Virtual DJ een beetje makkelijk te gebruiken?![]()
ik ben hierna (met mijn rotmuziek)Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Ik vind zelf dat het beste programma. Het makkelijkste programma is SAM, maar daar kan je een stuk minder mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Is dat Virtual DJ een beetje makkelijk te gebruiken?![]()
Ja iddquote:Op zondag 9 januari 2011 12:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Denk het wel, er moet eigenlijk een schema komen![]()
13:10 katching02
13:40 ???
14:10 ???
14:40 ???
15:10 ???
15:40 ???
16:10 ???
16:40 ???
17:10 ???
17:40 ???![]()
Wel onder voorbehoudquote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd![]()
13:10 katching02
13:40 ???
14:10 ???
14:40 ???
15:10 OverRated
15:40 ???
16:10 ???
16:40 ???
17:10 ???
17:40 ???![]()
![]()
Ik denk dat er straks ook wel meer mensen online zijn, dan kan er altijd iemand invallenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:43 schreef aleco99 het volgende:
Ik kijk straks nog wel of misschien ergens kan![]()
Hier is het ook stilquote:Op zondag 9 januari 2011 12:44 schreef aleco99 het volgende:
[..]
hoezo, hoor je niks? als et goed is draai ik![]()
Het is zeker watquote:Op zondag 9 januari 2011 12:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens luisteren of dat wat is, ONZ Radio.![]()
![]()
Je komt precies op het goede moment!quote:Op zondag 9 januari 2011 12:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens luisteren of dat wat is, ONZ Radio.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
Echt he.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je komt precies op het goede moment!![]()
![]()
Nee doet het. Hoor nu een soort Benny Benassi.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:44 schreef Graseter het volgende:
Volgens mij is de stream offline, ik zal even kijken.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Leuke avond gehad hoorde ik?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee doet het. Hoor nuu een soort Benny Benassi.![]()
![]()
De hele stream lijkt ook niet meer te werken in VLC.
[i]Thanks. [/i]![]()
zal m zo ff uploadenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Denk het wel, er moet eigenlijk een schema komenDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
virtualdj was vastgelopenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ging effe kijken of hij bezet was en dat was hij niet.![]()
![]()
Tot nu toe vind ik er nog geen reet aan ... beetje stilletjes. Of is dat de bedoeling?F.K.A. SuperwormJim![]()
http://78.159.97.251:7222/index.htmlquote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Tot nu toe vind ik er nog geen reet aan ... beetje stilletjes. Of is dat de bedoeling?
Klik op listen.![]()
altijd als jij komt valt ie uitquote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Tot nu toe vind ik er nog geen reet aan ... beetje stilletjes. Of is dat de bedoeling?![]()
![]()
oke aleco gaat weer verder!Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Schema voor vandaag:
Als jij er in wilt, ff kopiëren, naam erin zetten bij paint en postenDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Niemand kon gister de apres ski waarderen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, ik hoor weer iets. Mooi. Nu eens luisteren of het ook ONZ-waardig is.![]()
![]()
Jawelquote:Op zondag 9 januari 2011 12:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niemand kon gister de apres ski waarderen.![]()
![]()
Ik welquote:Op zondag 9 januari 2011 12:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niemand kon gister de apres ski waarderen.![]()
![]()
Ja je hoort nou nog geen goede muziek want ik draai niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op goede muziek![]()
Wat was die link ook alweer om in je muziekprogramma te luisteren? Die van mij doet het nu niet meer![]()
![]()
Kan 1000 listeners aan.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:50 schreef Maringo het volgende:
Is ie niet overloaded? Dat er teveel listeners zijn..Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 9 of 5000 listeners (9 unique)quote:Op zondag 9 januari 2011 12:50 schreef Maringo het volgende:
Is ie niet overloaded? Dat er teveel listeners zijn..
Nee.![]()
Echt fantastisch!quote:Op zondag 9 januari 2011 12:50 schreef Graseter het volgende:
SUPERWORREM JIM!
[ afbeelding ]
WAT FIND JE VAN DE SAAIT?![]()
Dat meen ik serieus.
[i]Thanks. [/i]![]()
Ik snap er niets van.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:50 schreef Graseter het volgende:
SUPERWORREM JIM!
[ afbeelding ]
WAT FIND JE VAN DE SAAIT?F.K.A. SuperwormJim![]()
http://78.159.97.251:7222quote:Op zondag 9 januari 2011 12:50 schreef Proletariaat het volgende:
Wat was die link ook alweer om in je muziekprogramma te luisteren? Die van mij doet het nu niet meer![]()
Echt fantastisch werk!quote:Op zondag 9 januari 2011 12:50 schreef Graseter het volgende:
SUPERWORREM JIM!
[ afbeelding ]
WAT FIND JE VAN DE SAAIT?![]()
9 maar?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 9 of 5000 listeners (9 unique)
Nee.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ok. Was maar een ideequote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 9 of 5000 listeners (9 unique)
Nee.![]()
![]()
Ziet er echt geweldig uit!quote:Op zondag 9 januari 2011 12:50 schreef Graseter het volgende:
SUPERWORREM JIM!
[ afbeelding ]
WAT FIND JE VAN DE SAAIT?
Waar heb je die gemaakt dan?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Thuis.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ziet er echt geweldig uit!
Waar heb je die gemaakt dan?![]()
they rolling this shit ouwequote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat doen die nepghettonegers op de radio?![]()
Dat zijn boze zwarte mensen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat doen die nepghettonegers op de radio?![]()
![]()
Kopieren naar paint -> naam erin zetten -> opslaan -> tinypic.com -> uploaden -> plaatsen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat zo snel?
Ik loop steeds een naam achter
Dat is natuurlijk het makkelijkste.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef Graseter het volgende:
GAAT LEKKER JONGENS, NIET ALLEMAAL STRESSEN OMDAT SWJ ER IS.![]()
![]()
Kijk, nu gaat het enigszins de goede kant op.
Maar dit is meer zaterdag muziek, en niet voor de rustige branke zondag.F.K.A. SuperwormJim![]()
Doe ik ook maar gaat zo langzaamquote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kopieren naar paint -> naam erin zetten -> opslaan -> tinypic.com -> uploaden -> plaatsen.
Dat is natuurlijk het makkelijkste.![]()
![]()
He yo captain jack?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:55 schreef aleco99 het volgende:
Volgende liedje is btw speciaal voor SWJ![]()
ik ben dadelijk !
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Ja, geen ONZ muziekquote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef TrollenFTW het volgende:
dikke shit
Moeten de DJ's zich nog houden aan bepaalde muziek?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
In iTunes doet het nog steeds niet. Via de site wel...quote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee? http://onz.listen2myradio.com/![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
plaatje is een beetje groot gewordensorry
![]()
mag ik na dit liedje?Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Sick!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:00 schreef Graseter het volgende:
Server doet het, ik ga beginnen om de site te installeren.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
welkom bij radio..... onzin![]()
Heeft guabana al een jingle ingesproken ? of hoe ze ook mag hetenGa maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
ElmoFan zei dat ze wat zou gaan proberenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Swomp het volgende:
welkom bij radio..... onzin![]()
Heeft guabana al een jingle ingesproken ? of hoe ze ook mag heten![]()
Ik zal Flippiee ff aanspreken, die heeft een geile stemquote:Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
We moeten een goede jingle met vrouwenstem hebbenDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
bij mij hoorde ik twee keer een soort jingle verder ging hij wel goed toch ?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, ging niet echt soepel volgens mijGa maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Best wel, was in ieder geval geen stiltequote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, ging niet echt soepel volgens mij![]()
OKquote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zal Flippiee ff aanspreken, die heeft een geile stem![]()
![]()
Er is al een vrouwelijke fokker gevraagdquote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zal Flippiee ff aanspreken, die heeft een geile stem
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Platte amsterdamse stemquote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zal Flippiee ff aanspreken, die heeft een geile stem![]()
![]()
![]()
Bij mij wel..quote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Best wel, was in ieder geval geen stilte
Ik hoorde tussen de 2 jingles effe niks.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik hoorde ook een paar seconden niksquote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bij mij wel..
Ik hoorde tussen de 2 jingles effe niks.![]()
Dan doe ik het nietquote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
Er is al een vrouwelijke fokker gevraagd
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Via VLC ook niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
In iTunes doet het nog steeds niet. Via de site wel...
[i]Thanks. [/i]![]()
welke versie heb je?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef TrollenFTW het volgende:
Hoe kom je in Virtual Studio bij die config shit?![]()
Broadcast -> Configquote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef TrollenFTW het volgende:
Hoe kom je in Virtual Studio bij die config shit?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |