SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
De Jingles, er komen nog meer:
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55
http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom.
Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radio
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 11:56:52 ]![]()
Goede zaak!, zou bij mij wel even duren voordat ik de OP had gevonden
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
die stond op de laatste pagina gepost doofusquote:Op zondag 9 januari 2011 11:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Goede zaak!, zou bij mij wel even duren voordat ik de OP had gevonden![]()
![]()
Bij mij was de laatste pagina nogal langquote:Op zondag 9 januari 2011 11:52 schreef aleco99 het volgende:
[..]
die stond op de laatste pagina gepost doofus
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
lang leve autoupdatequote:Op zondag 9 januari 2011 11:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Bij mij was de laatste pagina nogal lang![]()
![]()
tering wat een bazenzender zeg
wanneer gaan jullie de lucht in, zodat ik jullie ook in de auto kan beluisteren?![]()
![]()
2quote:Op zondag 9 januari 2011 11:55 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Was er nou gister een jingle van jou?![]()
Als je niet zo'n zware computer hebt he, welke virtual dj moet je dan downloaden? En windows xpWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb vdj7 op windows 7 en windows xp, werkt primaquote:Op zondag 9 januari 2011 11:59 schreef Paul het volgende:
Als je niet zo'n zware computer hebt he, welke virtual dj moet je dan downloaden? En windows xp![]()
![]()
Het maakt niet zo veel uit welke je draait. Meesten hebben 5 of 6quote:Op zondag 9 januari 2011 11:59 schreef Paul het volgende:
Als je niet zo'n zware computer hebt he, welke virtual dj moet je dan downloaden? En windows xp:)![]()
192 kb/squote:Op zondag 9 januari 2011 12:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Welke bitrate gebruik je? Weet niet welke ik moet gebruiken![]()
ik heb toch alleen maar rotmuziekWaarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |