gewoon volblaffen voordat iemand het zietquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik geen inbreng meer? Ik wil alleen maar meer wijn
Is opquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik geen inbreng meer? Ik wil alleen maar meer wijn
Dat komt wel goedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gewoon volblaffen voordat iemand het ziet
Dat was ik 3 uur geleden alquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef Yuki het volgende:
Was hangt, bedtijd.
Zal je altijd zien dat ik nu dus over m'n slaap heen ben
Rotterdam heeft er zatquote:Op zondag 9 januari 2011 02:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is op. En hier in het durp hebben we geen nachtwinkels
met die drank die er achter de kiezen is?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam heeft er zat![]()
Breng er thuis, ze woont er boven eentje
OV doet het hier ook niet snachts.... En ik heb al een paar borrels op dus rijden is geen optie. Zal ze toch moeten blijven slapenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam heeft er zat![]()
Breng er thuis, ze woont er boven eentje
Kwalijke zaak trouwens dat jij als buschauffeur niet uitgerust aan je werk begint...quote:
Je hebt 't gewoon zo geplannedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
OV doet het hier ook niet snachts.... En ik heb al een paar borrels op dus rijden is geen optie. Zal ze toch moeten blijven slapen
Lijkt me fucked up, maar respect man!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, straks douchen en werken
Scherpe invalshoek.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kwalijke zaak trouwens dat jij als buschauffeur niet uitgerust aan je werk begint...
Dit valt nog mee.. Jaren terug echte slapeloosheid gehad, en dan met gevaarlijke stoffen de weg opquote:Op zondag 9 januari 2011 02:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kwalijke zaak trouwens dat jij als buschauffeur niet uitgerust aan je werk begint...
Oorzaak: whiskyquote:
Ik stap nooit bij jou in de bus/auto.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit valt nog mee.. Jaren terug echte slapeloosheid gehad, en dan met gevaarlijke stoffen de weg op
Ik doe vandaag niet veel bijzonders, in de ochtend alleen maar bouwlui heen en weer over een stukje van 2km doodlopende weg rijden..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |