Reken daar maar niet op..in ieder geval niet de komende 20 jaar..quote:Op zondag 9 januari 2011 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas, ik zal moeten. Maar jij gaat dat veranderen (verbeteren), jonge!
Die kenniknie?!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op..in ieder geval niet de komende 20 jaar..Wil a la Charlie Harper leven, mijn held.
DE essentie!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We jagen..
Eet vleesch!
"Hoerrrrr! Pilss! "
Two and a half menquote:Op zondag 9 januari 2011 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kenniknie?!
Jij pakt het langzaam aan. En dan, over links of over rechts? Of toch die nieuwe weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Two and a half Men, sitcom.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kenniknie?!
Jij pakt het langzaam aan. En dan, over links of over rechts? Of toch die nieuwe weg?
Onthoofdingen lijken me niet bij het programma passen, eerlijk gezegd.quote:
Herkenningspuntje jonge?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Two and a half Men, sitcom.Is nu een overaged gozer die nog altihd single is, veel zuipt en chicks fixed. Heeft serieuze relaties gehad, maar toch weer single. Is gewoon een baas
Geniaal!quote:
Haha, als je met niks doen stinkendrijk bent, mooie beachhouse hebt en mooie vrouwen neukt...gras is behoorlijk groen bij hem.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Herkenningspuntje jonge?
Doe mij Machete maar..
Morgen met C. kijken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man, ik heb er 203 op de plank liggen!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, als je met niks doen stinkendrijk bent, mooie beachhouse hebt en mooie vrouwen neukt...gras is behoorlijk groen bij hem.
Die moet ik ook nog zien! Mja..moet zoveel nog zien.
Wanneer ga jij je films bekijken? Degene die moeten!
Ik ken geen G. , geen C. en ook geen Z.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, ik heb er 203 op de plank liggen!
Wil er zo eentje ingooien, ff kijken welke. Misschien komen G. en C. nog after partyen.![]()
Heb de trailer al 3x in de bios gezien. Ik ga te vaak naar de bioscoop;quote:Op zondag 9 januari 2011 03:28 schreef El_Matador het volgende:
GEI-HEILLL!!
IK MOET deze film zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
G is een superrelaxede Duitser die Paul Kalkbrenner in Mexico zag en binnenkort 6 maanden naar Saudi-Arabie vertrekt. Een echte baas.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ken geen G. , geen C. en ook geen Z.
Godfather? The Prestige? Reservoir dogs? Hangover?
Keuze te over..
Ik nog niet. Ik ga nooit, maar zo'n film onder invloed in 3D IMAX is hemels, serieus.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb de trailer al 3x in de bios gezien. Ik ga te vaak naar de bioscoop;
Klinkt cool.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
G is een superrelaxede Duitser die Paul Kalkbrenner in Mexico zag en binnenkort 6 maanden naar Saudi-Arabie vertrekt. Een echte baas.
C. is mijn beste Duitse maat/tripgenoot/grote kleine broertje
Godfather gaat nog komen
Prestige was geniaal
Reservoir Dogs toppertje
Hangover erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |