Ik geloof t wel, die controles daar zullen wel van een iets lager niveau zijn vermoed ik als in de westerse/Arabische wereld?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja man. Drugstesten en alles. Vet streng. Wat denk je?
Maar vooral in Rusland is het heel link hoor...
Hun toekomst is ook nog niet zeker, wij hebben een aantal van hun opdrachten gekregenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die ze allemaal moeten ontslaan. Als prive/directie chauffeur kom je nooit meer aan een baan op zo'n moment. Volkomen terecht!
Ninja die je bentquote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een dronken gek Delans kinderen iets zou aandoen op de weg, zou ik echt serieus zijn botten breken.
In Soedan werd wat afgerookt man. Had een Indonesische collega, die werkte 6 weken op, 3 weken af in Zuid-Soedan. Rookte kreteksigaretten.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof t wel, die controles daar zullen wel van een iets lager niveau zijn vermoed ik als in de westerse/Arabische wereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Heee, ja he? Ik ben net een blokje aan het maken, maar jullie vragen aandacht.quote:
Begrijpelijke reactie, het juridisch gevolg echter komt dan wel voor jouw rekening. Helaas helaas...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een dronken gek Delans kinderen iets zou aandoen op de weg, zou ik echt serieus zijn botten breken.
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Soedan werd wat afgerookt man. Had een Indonesische collega, die werkte 6 weken op, 3 weken af in Zuid-Soedan. Rookte kreteksigaretten.Dat is echt troep jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is gewoon letterlijk je longen asfalteren
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Met mosterd erbij he.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heee, ja he? Ik ben net een blokje aan het maken, maar jullie vragen aandacht.
Dat leken me geen gezonde getallen neequote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt troep jais gewoon letterlijk je longen asfalteren
Zelf verdediging, hij kwam meteen wapen van 12 ton, E_M alleen met z'n vuistenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie, het juridisch gevolg echter komt dan wel voor jouw rekening. Helaas helaas...
Ehh..jaa..quote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelf verdediging, hij kwam meteen wapen van 12 ton, E_M alleen met z'n vuisten
Three Doors Down - Kryptonitequote:Op zondag 9 januari 2011 03:06 schreef Gasol het volgende:
If I go crazy then would you still call me superman?
Ik erken geen rechtsstaat, maar ik accepteer haar wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie, het juridisch gevolg echter komt dan wel voor jouw rekening. Helaas helaas...
Ik heb Indonesische kretek uit India van 1,6 mg nicotine en 25 mg teer naast me liggen. Doe ik altijd een beetje van bij de kaas.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt troep jais gewoon letterlijk je longen asfalteren
Dat is vet! Wil dat nog steeds hebben... verjaardagscadeau!quote:
Hehe, tja..als je maar de gevolgen accepteert...of ondergaat...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik erken geen rechtsstaat, maar ik accepteer haar wel.
Kretek heb ik nooit lekker gevonden. Gewone sigaretten bleven altijd mn voorkeur houden. Tot ik stoptequote:Op zondag 9 januari 2011 03:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb Indonesische kretek uit India van 1,6 mg nicotine en 25 mg teer naast me liggen. Doe ik altijd een beetje van bij de kaas.
Had het vroeger thuis, maar doe het nu alleen bij vrienden, bakkies doen en een beetje gamen en daarna verder drinken.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is vet! Wil dat nog steeds hebben... verjaardagscadeau!
Helaas, ik zal moeten. Maar jij gaat dat veranderen (verbeteren), jonge!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, tja..als je maar de gevolgen accepteert...of ondergaat...
Ja man, geniaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had het vroeger thuis, maar doe het nu alleen bij vrienden, bakkies doen en een beetje gamen en daarna verder drinken.
Maar zeker leuk!
Echte mannen douchen niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens even douchen, dan ben ik er zo weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |