Rust betekend niet 10u lang achter je PC scherm hangenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fout.. 9 uur Rust, wordt niet over slapen gesproken
succesquote:
Waar staat dat?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rust betekend niet 10u lang achter je PC scherm hangen
ooit van Common Sense gehoord? Ook wel gezond verstand?quote:
Dat, ik vind het ook ziek!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt héle slechte zaak! Belachelijk, je hebt het over mensen levens
Niet nuchter is anders als dronken, dat waren we niet..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat, ik vind het ook ziek!
Ik zou een dronken chauf echt als een kankermocro in elkaar rammen, serieus.
Van mij mag er een 12u totaal alcohol verbod gelden voor aanvang van een rit voor een beroepschauffeurquote:Op zondag 9 januari 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet nuchter is anders als dronken, dat waren we niet..
Ik zou je een handje helpenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat, ik vind het ook ziek!
Ik zou een dronken chauf echt als een kankermocro in elkaar rammen, serieus.
Dan kunnen die Polen helemaal niet meer werkenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij mag er een 12u totaal alcohol verbod gelden voor aanvang van een rit voor een beroepschauffeur
Dat zei ik ook niet, maar als het geval zich voordeed!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet nuchter is anders als dronken, dat waren we niet..
Als 't echt nog te erg was, was ik ook nooit in de auto gestapt, hell noquote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar als het geval zich voordeed!
Met ijs en ijzel, mensen die over straat zwalken, ben je helemaal belazerd!
Boeiend, je hoort gewoon 100% nuchter te zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kunnen die Polen helemaal niet meer werken
Dat ie z'n roes lekker kan uitslapen en zijn baas hem ontslaat.quote:
Dat het gebeurt, vind ik echt erg. Jij misschien niet. Maar anders die collega van je, die iemand doodrijdt. Het is zo gebeurd, en dat weten jullie truckers/chaufs.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 't echt nog te erg was, was ik ook nooit in de auto gestapt, hell no
Die mag z'n roes uitslapen en een kleine boete betalenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ie z'n roes lekker kan uitslapen en zijn baas hem ontslaat.
Zieke shit.
Ik kan mijn hele carriere overboord gooien als ik lekker genietend met anderen met pillen gepakt wordt en een of andere idioot met een wapen van 10 ton achter ze flikker kan even aangeschoten de weg op gaan?
Klopt, een collega busbedrijf heeft de helft van z'n mensen thuis zitten omdat ze allemaal serieus bezopen reden met kerst en O&N..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat het gebeurt, vind ik echt erg. Jij misschien niet. Maar anders die collega van je, die iemand doodrijdt. Het is zo gebeurd, en dat weten jullie truckers/chaufs.|
VerNederland, serieus.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die mag z'n roes uitslapen en een kleine boete betalen
Fucking Hell!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, een collega busbedrijf heeft de helft van z'n mensen thuis zitten omdat ze allemaal serieus bezopen reden met kerst en O&N..
Mjah, ik ben onderweg aangehouden nog, moeten blazen.. Was goed bij etcquote:Op zondag 9 januari 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking Hell!
moet je es op een booreiland flikken.
Is daar überhaupt alcohol aanwezig? Want daar is alleen normale sigaretten toegestaan en verder helemaal niks?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking Hell!
moet je es op een booreiland flikken.
Eigenlijk zou die ze allemaal moeten ontslaan. Als prive/directie chauffeur kom je nooit meer aan een baan op zo'n moment. Volkomen terecht!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, een collega busbedrijf heeft de helft van z'n mensen thuis zitten omdat ze allemaal serieus bezopen reden met kerst en O&N..
Ja man. Drugstesten en alles. Vet streng. Wat denk je?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is daar überhaupt alcohol aanwezig? Want daar is alleen normale sigaretten toegestaan en verder helemaal niks?
Als een dronken gek Delans kinderen iets zou aandoen op de weg, zou ik echt serieus zijn botten breken.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ben onderweg aangehouden nog, moeten blazen.. Was goed bij etc
Maar die gasten hadden dus ver boven 't maximale nog in hun bloed.. En die moesten met fucking kinderen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |