Mede-oorzaak.quote:
Volkomen veiligquote:Op zondag 9 januari 2011 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stap nooit bij jou in de bus/auto.
Oh, het zijn maar bouwvakkers, dan is het goedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe vandaag niet veel bijzonders, in de ochtend alleen maar bouwlui heen en weer over een stukje van 2km doodlopende weg rijden..
Daarna kan ik nog slapen voor ik aan een Ritje Rotterdam - Den Haag begin
Ik rijd liever zelf.quote:
Slaap tekort is erger dan een alcohol promilage van 0.8quote:
Alcohol stompt alleen maar af, daarom houd ik er zo van...teveel nadenken is niet goed voor je.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mede-oorzaak.
Drugs stimuleren bestaande dingen in je.
Tis een stukje weg waar niets kan gebeurenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, het zijn maar bouwvakkers, dan is het goed
een piemel door t gat in de pizza doos, truuk?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg net een dick in a box
Van Lips?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg net een dick in a box
Er kan altijd wat gebeuren.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis een stukje weg waar niets kan gebeuren
Nee gewoon dezequote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een piemel door t gat in de pizza doos, truuk?
Goed beschreven, maar precies datgene wat ik niet leuk vind. Liever stimulerende en geestverruimende middelen. Leer je meer van.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alcohol stompt alleen maar af, daarom houd ik er zo van...teveel nadenken is niet goed voor je.
Als ik echt slaap tekort had dan had ik nu volop moe zitten wezen.. Ik heb afgelopen nacht en ervoor genoeg geslapen en gerustquote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaap tekort is erger dan een alcohol promilage van 0.8dus niet veilig.
Echt alleen zelf rijden of zorgen dat je ergens kan maffen. Vrienden, bed & breakfast, whatever.quote:
Nee, niet dus! Dat is fout nummer 1. Rij tijden wetten zijn er niet voor niksquote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik echt slaap tekort had dan had ik nu volop moe zitten wezen.. Ik heb afgelopen nacht en ervoor genoeg geslapen en gerust
Oud en Nieuw was ook super.. Moest ik ook werken in de middag van 1-1quote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt alleen zelf rijden of zorgen dat je ergens kan maffen. Vrienden, bed & breakfast, whatever.
Fout.. 9 uur Rust, wordt niet over slapen gesprokenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, niet dus! Dat is fout nummer 1. Rij tijden wetten zijn er niet voor niks
En ondanks dat ik er als directie-chauffeur niks mee te maken had. Eiste mijn werkgever dat ik voor een opdracht altijd minimaal 8u slaap haalde. Niet minder dan terecht.
Echt héle slechte zaak! Belachelijk, je hebt het over mensen levensquote:Op zondag 9 januari 2011 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oud en Nieuw was ook super.. Moest ik ook werken in de middag van 1-1![]()
Echt niemand was nuchter die rit.. Collega's niet maar ook de lui die we vervoerden niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |