gewoon volblaffen voordat iemand het zietquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik geen inbreng meer? Ik wil alleen maar meer wijn
Is opquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik geen inbreng meer? Ik wil alleen maar meer wijn
Dat komt wel goedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gewoon volblaffen voordat iemand het ziet
Dat was ik 3 uur geleden alquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef Yuki het volgende:
Was hangt, bedtijd.
Zal je altijd zien dat ik nu dus over m'n slaap heen ben
Rotterdam heeft er zatquote:Op zondag 9 januari 2011 02:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is op. En hier in het durp hebben we geen nachtwinkels
met die drank die er achter de kiezen is?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam heeft er zat![]()
Breng er thuis, ze woont er boven eentje
OV doet het hier ook niet snachts.... En ik heb al een paar borrels op dus rijden is geen optie. Zal ze toch moeten blijven slapenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam heeft er zat![]()
Breng er thuis, ze woont er boven eentje
Kwalijke zaak trouwens dat jij als buschauffeur niet uitgerust aan je werk begint...quote:
Je hebt 't gewoon zo geplannedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
OV doet het hier ook niet snachts.... En ik heb al een paar borrels op dus rijden is geen optie. Zal ze toch moeten blijven slapen
Lijkt me fucked up, maar respect man!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, straks douchen en werken
Scherpe invalshoek.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kwalijke zaak trouwens dat jij als buschauffeur niet uitgerust aan je werk begint...
Dit valt nog mee.. Jaren terug echte slapeloosheid gehad, en dan met gevaarlijke stoffen de weg opquote:Op zondag 9 januari 2011 02:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kwalijke zaak trouwens dat jij als buschauffeur niet uitgerust aan je werk begint...
Oorzaak: whiskyquote:
Ik stap nooit bij jou in de bus/auto.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit valt nog mee.. Jaren terug echte slapeloosheid gehad, en dan met gevaarlijke stoffen de weg op
Ik doe vandaag niet veel bijzonders, in de ochtend alleen maar bouwlui heen en weer over een stukje van 2km doodlopende weg rijden..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mede-oorzaak.quote:
Volkomen veiligquote:Op zondag 9 januari 2011 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stap nooit bij jou in de bus/auto.
Oh, het zijn maar bouwvakkers, dan is het goedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe vandaag niet veel bijzonders, in de ochtend alleen maar bouwlui heen en weer over een stukje van 2km doodlopende weg rijden..
Daarna kan ik nog slapen voor ik aan een Ritje Rotterdam - Den Haag begin
Ik rijd liever zelf.quote:
Slaap tekort is erger dan een alcohol promilage van 0.8quote:
Alcohol stompt alleen maar af, daarom houd ik er zo van...teveel nadenken is niet goed voor je.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mede-oorzaak.
Drugs stimuleren bestaande dingen in je.
Tis een stukje weg waar niets kan gebeurenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, het zijn maar bouwvakkers, dan is het goed
een piemel door t gat in de pizza doos, truuk?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg net een dick in a box
Van Lips?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg net een dick in a box
Er kan altijd wat gebeuren.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis een stukje weg waar niets kan gebeuren
Nee gewoon dezequote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een piemel door t gat in de pizza doos, truuk?
Goed beschreven, maar precies datgene wat ik niet leuk vind. Liever stimulerende en geestverruimende middelen. Leer je meer van.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alcohol stompt alleen maar af, daarom houd ik er zo van...teveel nadenken is niet goed voor je.
Als ik echt slaap tekort had dan had ik nu volop moe zitten wezen.. Ik heb afgelopen nacht en ervoor genoeg geslapen en gerustquote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaap tekort is erger dan een alcohol promilage van 0.8dus niet veilig.
Echt alleen zelf rijden of zorgen dat je ergens kan maffen. Vrienden, bed & breakfast, whatever.quote:
Nee, niet dus! Dat is fout nummer 1. Rij tijden wetten zijn er niet voor niksquote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik echt slaap tekort had dan had ik nu volop moe zitten wezen.. Ik heb afgelopen nacht en ervoor genoeg geslapen en gerust
Oud en Nieuw was ook super.. Moest ik ook werken in de middag van 1-1quote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt alleen zelf rijden of zorgen dat je ergens kan maffen. Vrienden, bed & breakfast, whatever.
Fout.. 9 uur Rust, wordt niet over slapen gesprokenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, niet dus! Dat is fout nummer 1. Rij tijden wetten zijn er niet voor niks
En ondanks dat ik er als directie-chauffeur niks mee te maken had. Eiste mijn werkgever dat ik voor een opdracht altijd minimaal 8u slaap haalde. Niet minder dan terecht.
Echt héle slechte zaak! Belachelijk, je hebt het over mensen levensquote:Op zondag 9 januari 2011 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oud en Nieuw was ook super.. Moest ik ook werken in de middag van 1-1![]()
Echt niemand was nuchter die rit.. Collega's niet maar ook de lui die we vervoerden niet
Rust betekend niet 10u lang achter je PC scherm hangenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fout.. 9 uur Rust, wordt niet over slapen gesproken
succesquote:
Waar staat dat?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rust betekend niet 10u lang achter je PC scherm hangen
ooit van Common Sense gehoord? Ook wel gezond verstand?quote:
Dat, ik vind het ook ziek!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt héle slechte zaak! Belachelijk, je hebt het over mensen levens
Niet nuchter is anders als dronken, dat waren we niet..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat, ik vind het ook ziek!
Ik zou een dronken chauf echt als een kankermocro in elkaar rammen, serieus.
Van mij mag er een 12u totaal alcohol verbod gelden voor aanvang van een rit voor een beroepschauffeurquote:Op zondag 9 januari 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet nuchter is anders als dronken, dat waren we niet..
Ik zou je een handje helpenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat, ik vind het ook ziek!
Ik zou een dronken chauf echt als een kankermocro in elkaar rammen, serieus.
Dan kunnen die Polen helemaal niet meer werkenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij mag er een 12u totaal alcohol verbod gelden voor aanvang van een rit voor een beroepschauffeur
Dat zei ik ook niet, maar als het geval zich voordeed!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet nuchter is anders als dronken, dat waren we niet..
Als 't echt nog te erg was, was ik ook nooit in de auto gestapt, hell noquote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar als het geval zich voordeed!
Met ijs en ijzel, mensen die over straat zwalken, ben je helemaal belazerd!
Boeiend, je hoort gewoon 100% nuchter te zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kunnen die Polen helemaal niet meer werken
Dat ie z'n roes lekker kan uitslapen en zijn baas hem ontslaat.quote:
Dat het gebeurt, vind ik echt erg. Jij misschien niet. Maar anders die collega van je, die iemand doodrijdt. Het is zo gebeurd, en dat weten jullie truckers/chaufs.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 't echt nog te erg was, was ik ook nooit in de auto gestapt, hell no
Die mag z'n roes uitslapen en een kleine boete betalenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ie z'n roes lekker kan uitslapen en zijn baas hem ontslaat.
Zieke shit.
Ik kan mijn hele carriere overboord gooien als ik lekker genietend met anderen met pillen gepakt wordt en een of andere idioot met een wapen van 10 ton achter ze flikker kan even aangeschoten de weg op gaan?
Klopt, een collega busbedrijf heeft de helft van z'n mensen thuis zitten omdat ze allemaal serieus bezopen reden met kerst en O&N..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat het gebeurt, vind ik echt erg. Jij misschien niet. Maar anders die collega van je, die iemand doodrijdt. Het is zo gebeurd, en dat weten jullie truckers/chaufs.|
VerNederland, serieus.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die mag z'n roes uitslapen en een kleine boete betalen
Fucking Hell!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, een collega busbedrijf heeft de helft van z'n mensen thuis zitten omdat ze allemaal serieus bezopen reden met kerst en O&N..
Mjah, ik ben onderweg aangehouden nog, moeten blazen.. Was goed bij etcquote:Op zondag 9 januari 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking Hell!
moet je es op een booreiland flikken.
Is daar überhaupt alcohol aanwezig? Want daar is alleen normale sigaretten toegestaan en verder helemaal niks?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking Hell!
moet je es op een booreiland flikken.
Eigenlijk zou die ze allemaal moeten ontslaan. Als prive/directie chauffeur kom je nooit meer aan een baan op zo'n moment. Volkomen terecht!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, een collega busbedrijf heeft de helft van z'n mensen thuis zitten omdat ze allemaal serieus bezopen reden met kerst en O&N..
Ja man. Drugstesten en alles. Vet streng. Wat denk je?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is daar überhaupt alcohol aanwezig? Want daar is alleen normale sigaretten toegestaan en verder helemaal niks?
Als een dronken gek Delans kinderen iets zou aandoen op de weg, zou ik echt serieus zijn botten breken.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ben onderweg aangehouden nog, moeten blazen.. Was goed bij etc
Maar die gasten hadden dus ver boven 't maximale nog in hun bloed.. En die moesten met fucking kinderen rijden
Ik geloof t wel, die controles daar zullen wel van een iets lager niveau zijn vermoed ik als in de westerse/Arabische wereld?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja man. Drugstesten en alles. Vet streng. Wat denk je?
Maar vooral in Rusland is het heel link hoor...
Hun toekomst is ook nog niet zeker, wij hebben een aantal van hun opdrachten gekregenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die ze allemaal moeten ontslaan. Als prive/directie chauffeur kom je nooit meer aan een baan op zo'n moment. Volkomen terecht!
Ninja die je bentquote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een dronken gek Delans kinderen iets zou aandoen op de weg, zou ik echt serieus zijn botten breken.
In Soedan werd wat afgerookt man. Had een Indonesische collega, die werkte 6 weken op, 3 weken af in Zuid-Soedan. Rookte kreteksigaretten.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof t wel, die controles daar zullen wel van een iets lager niveau zijn vermoed ik als in de westerse/Arabische wereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Heee, ja he? Ik ben net een blokje aan het maken, maar jullie vragen aandacht.quote:
Begrijpelijke reactie, het juridisch gevolg echter komt dan wel voor jouw rekening. Helaas helaas...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een dronken gek Delans kinderen iets zou aandoen op de weg, zou ik echt serieus zijn botten breken.
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Soedan werd wat afgerookt man. Had een Indonesische collega, die werkte 6 weken op, 3 weken af in Zuid-Soedan. Rookte kreteksigaretten.Dat is echt troep jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is gewoon letterlijk je longen asfalteren
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Met mosterd erbij he.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heee, ja he? Ik ben net een blokje aan het maken, maar jullie vragen aandacht.
Dat leken me geen gezonde getallen neequote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt troep jais gewoon letterlijk je longen asfalteren
Zelf verdediging, hij kwam meteen wapen van 12 ton, E_M alleen met z'n vuistenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie, het juridisch gevolg echter komt dan wel voor jouw rekening. Helaas helaas...
Ehh..jaa..quote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelf verdediging, hij kwam meteen wapen van 12 ton, E_M alleen met z'n vuisten
Three Doors Down - Kryptonitequote:Op zondag 9 januari 2011 03:06 schreef Gasol het volgende:
If I go crazy then would you still call me superman?
Ik erken geen rechtsstaat, maar ik accepteer haar wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie, het juridisch gevolg echter komt dan wel voor jouw rekening. Helaas helaas...
Ik heb Indonesische kretek uit India van 1,6 mg nicotine en 25 mg teer naast me liggen. Doe ik altijd een beetje van bij de kaas.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt troep jais gewoon letterlijk je longen asfalteren
Dat is vet! Wil dat nog steeds hebben... verjaardagscadeau!quote:
Hehe, tja..als je maar de gevolgen accepteert...of ondergaat...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik erken geen rechtsstaat, maar ik accepteer haar wel.
Kretek heb ik nooit lekker gevonden. Gewone sigaretten bleven altijd mn voorkeur houden. Tot ik stoptequote:Op zondag 9 januari 2011 03:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb Indonesische kretek uit India van 1,6 mg nicotine en 25 mg teer naast me liggen. Doe ik altijd een beetje van bij de kaas.
Had het vroeger thuis, maar doe het nu alleen bij vrienden, bakkies doen en een beetje gamen en daarna verder drinken.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is vet! Wil dat nog steeds hebben... verjaardagscadeau!
Helaas, ik zal moeten. Maar jij gaat dat veranderen (verbeteren), jonge!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, tja..als je maar de gevolgen accepteert...of ondergaat...
Ja man, geniaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had het vroeger thuis, maar doe het nu alleen bij vrienden, bakkies doen en een beetje gamen en daarna verder drinken.
Maar zeker leuk!
Echte mannen douchen niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens even douchen, dan ben ik er zo weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |