Wowquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn andere vriendin ken ik..nou..ongeveer net zo lang![]()
jaquote:Op zondag 9 januari 2011 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog drie weekjes, dan kan het weer
Bloed irritant hoe traag DM isquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
is DM traag of ben ik gewoon ongeduldig?
Ik heb heeeeel veel kenissen en geen vrienden. Maar misschien leg ik de lat wel te hoog en lopen ze er onder doorquote:Op zondag 9 januari 2011 02:10 schreef Koen66 het volgende:
ik heb eigenlijk 1 vriend die ik al 20 jaar ken
Verder vooral vage kenissen
Ik heb er ook maar een paarquote:Op zondag 9 januari 2011 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb heeeeel veel kenissen en geen vrienden. Maar misschien leg ik de lat wel te hoog en lopen ze er onder door
De gene die ik het langste ken is tevens ook een fokkerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb heeeeel veel kenissen en geen vrienden. Maar misschien leg ik de lat wel te hoog en lopen ze er onder door
Grappig welquote:Op zondag 9 januari 2011 02:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
De gene die ik het langste ken is tevens ook een fokker
Lekker nummerquote:
helaas spreek ik hem de laatste tijd niet zo veel meerquote:
Ik heb vriendenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd het idee dat je pas weet of je vrienden hebt als je in een heel nare situatie terecht komt
Echt lang manquote:Op zondag 9 januari 2011 02:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
helaas spreek ik hem de laatste tijd niet zo veel meer. Ik hoop van zaterdag weer en mijn beste maat ken ik nu al zeker 16 jaar is het niet langer
Ik kan heel stellig zeggen ik nietquote:
Yup dat is het zekerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt lang man
Sinds mijn vertrek uit NL heb ik daar eigenlijk geen echte vrienden meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |