Haaha,,in-der-daad.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja he, taxi is zooo relaxed, zeker als je naar de kika bent, en dat waren we
Nee, ik had nog nooit zoveel op. Maar (be)viel erg goed.
Zany, Prophet, Psyko Punkz, Deepack
Hier, heb je smurfin als troost, zeikwijf.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe..okee.
Had al eerder fotos van der gezien, maar dacht een oude foto misschien, omdat Mata "kloon" zei.
Waar blijft jouw foto? Die ene waarop je op een tafel o.id. danst? Of was dat misschien gsve..
Vond hem wel geinig.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:34 schreef Delan het volgende:
[..]
haha daar gaaaaaaaaaaat tie weer met die foto! ik weet echt niet over welke foto jij het hebt. er is er eentje van gvse die in de rook staat de dansen een beetje van onder genomen, maar dat is de enige die ik me kan herinneren maar daar staat ze niet op een tafel
Ja, als je het doet, moet je het goed doen toch? Dat heb jij ook gedaan, getuige de (meestal wazige) foto'squote:Op zondag 9 januari 2011 01:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haaha,,in-der-daad.![]()
Het is ook een goede hoeveelheid..ligt uiteraard ook aan sterkte enzo..
Ik heb zelf ook een nieuw record gevestigd..jippie..
Owww vet! Zany en the Prophet..old skool![]()
Vet ouwe!
Precies.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, als je het doet, moet je het goed doen toch? Dat heb jij ook gedaan, getuige de (meestal wazige) foto's
Nee, dat kan echt niet. Heb collega's erop staan. Ik doseer het, bij sommigen, maar ik ga mijn baan niet op het spel zetten. De oliewereld is niet ZO gek..quote:Op zondag 9 januari 2011 01:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies.![]()
Jaa,,zijn inderdaad wat wazig ja. Maarja..verwachtte niets anders op dat moment.
Professioneel van je dat jij zulke foto's niet op fb hebt staan..ook wel jammer.
DOEN!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef PeuRac het volgende:
Fuck een vriendin van me wil een huis kopen, waarvan t dakterras groter is dan t huis zelf
quote:Ja, en als je dan zo voor de spiegel staat met je pak en je nieuwe schoenen enzo he, ja, dan voel je je zeker wel echt de eindbaas he? Ja, echte eindbaas man
maar een update zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat kan echt niet. Heb collega's erop staan. Ik doseer het, bij sommigen, maar ik ga mijn baan niet op het spel zetten. De oliewereld is niet ZO gek..
t huis is 35m2quote:
Die staat erbij! Kon jou niet aanklikken, snap niet hoe...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:46 schreef Delan het volgende:
[..]
maar een update zou niet verkeerd zijn
raar tijstip voor een kinderfeestje?quote:
Dat doe je een invalide Turk nog niet aan man!quote:
Ik begrijp het.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat kan echt niet. Heb collega's erop staan. Ik doseer het, bij sommigen, maar ik ga mijn baan niet op het spel zetten. De oliewereld is niet ZO gek..
Die Barbusse wordt ook steeds jonger...quote:
Yo, slaapze man.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik begrijp het.
Ga ervantussen, was gezellig.![]()
Trusten ouwe, en de rest van de Singletjes.
bedoel een fotoupdatequote:Op zondag 9 januari 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die staat erbij! Kon jou niet aanklikken, snap niet hoe...
Maareh:![]()
bejaarden in een verzorgingstehuis zouden alles geven voor de helft van die oppervlaktequote:Op zondag 9 januari 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe je een invalide Turk nog niet aan man!
Ze is pools, locatie is allesquote:Op zondag 9 januari 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe je een invalide Turk nog niet aan man!
Wat een kansloos figuur zegquote:
He'd wish he was Barbussequote:Op zondag 9 januari 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Barbusse wordt ook steeds jonger...
Geil?quote:
Mannen in pak doen (het) hem toch?quote:
Ik wist niet dat die figuren van KLB ook echt buiten kwamenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een kansloos figuur zeg
Was ook de hele tijd aan het pochen over de "chickies" die hij wel even zou "scoren".
Oh, dan kan ik gewoon reageren? Geen idee.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:48 schreef Delan het volgende:
[..]
bedoel een fotoupdate, hmm ik jou wel!
Deze zou zelfs in pak nog een klapjosti zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen in pak doen (het) hem toch?
je staat er bij mij gewoon bij, kan je gewoon aanklikken dussss...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik gewoon reageren? Geen idee.
Komt een mooie fotoserie!
Je speelt Fifa 11?quote:
LINK!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:56 schreef ArTiC het volgende:
prachtig dat youtube...soms kom je nummers tegen die je helemaal vergeten was en dan hoor je ze weer en klinken ze weer zo tof
Sterkte en truste schattepetatteke!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:55 schreef Delan het volgende:
ik ga mn bedje opzoeken! over 5 uurtjes komen er weer 2 lieve monstertjes!
![]()
quote:
sterkte heb ik niet nodig want ik ben supermama!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterkte en truste schattepetatteke!![]()
![]()
Dat weet ik toch...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:57 schreef Delan het volgende:
[..]
sterkte heb ik niet nodig want ik ben supermama!!!
slaap lekker voor strakkies![]()
probeer mijn record maar eens te verbreken, 6 uur en 20 minutenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:59 schreef PeuRac het volgende:
2u45mindat is lang geleden dat ik zo'n tijdsduur met iemand aan de telefoon sprak
Eefje.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik weet nogsteeds niet over wie Bou nou sprak
Dit was prive, ik vraag me af of ik ooit wel eens langer gebeld hebquote:Op zondag 9 januari 2011 02:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
probeer mijn record maar eens te verbreken, 6 uur en 20 minuten![]()
het was wel een telefonische vergadering op de speaker![]()
Ik welquote:Op zondag 9 januari 2011 02:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit was prive, ik vraag me af of ik ooit wel eens langer gebeld heb
Lang leve skype
Moest toch nog ff terugkomen hier..quote:
potentieeltje blijft in eigen beheerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moest toch nog ff terugkomen hier..
Bedoelde Eefje niet, maar "het potentieeltje" .![]()
En nu verder met Seinfeld.
Seinfeld??? Neeeee...quote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moest toch nog ff terugkomen hier..
Bedoelde Eefje niet, maar "het potentieeltje" .![]()
En nu verder met Seinfeld.
Met wie? En waar heb je t over?quote:
Naar mijn mening een van de 5 betere series.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seinfeld??? Neeeee...
*gooit wereldbeeld over het balkon*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |