Oh, dan kan ik gewoon reageren? Geen idee.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:48 schreef Delan het volgende:
[..]
bedoel een fotoupdate, hmm ik jou wel!
Deze zou zelfs in pak nog een klapjosti zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen in pak doen (het) hem toch?
je staat er bij mij gewoon bij, kan je gewoon aanklikken dussss...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik gewoon reageren? Geen idee.
Komt een mooie fotoserie!
Je speelt Fifa 11?quote:
LINK!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:56 schreef ArTiC het volgende:
prachtig dat youtube...soms kom je nummers tegen die je helemaal vergeten was en dan hoor je ze weer en klinken ze weer zo tof
Sterkte en truste schattepetatteke!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:55 schreef Delan het volgende:
ik ga mn bedje opzoeken! over 5 uurtjes komen er weer 2 lieve monstertjes!
![]()
quote:
sterkte heb ik niet nodig want ik ben supermama!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterkte en truste schattepetatteke!![]()
![]()
Dat weet ik toch...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:57 schreef Delan het volgende:
[..]
sterkte heb ik niet nodig want ik ben supermama!!!
slaap lekker voor strakkies![]()
probeer mijn record maar eens te verbreken, 6 uur en 20 minutenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:59 schreef PeuRac het volgende:
2u45mindat is lang geleden dat ik zo'n tijdsduur met iemand aan de telefoon sprak
Eefje.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik weet nogsteeds niet over wie Bou nou sprak
Dit was prive, ik vraag me af of ik ooit wel eens langer gebeld hebquote:Op zondag 9 januari 2011 02:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
probeer mijn record maar eens te verbreken, 6 uur en 20 minuten![]()
het was wel een telefonische vergadering op de speaker![]()
Ik welquote:Op zondag 9 januari 2011 02:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit was prive, ik vraag me af of ik ooit wel eens langer gebeld heb
Lang leve skype
Moest toch nog ff terugkomen hier..quote:
potentieeltje blijft in eigen beheerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moest toch nog ff terugkomen hier..
Bedoelde Eefje niet, maar "het potentieeltje" .![]()
En nu verder met Seinfeld.
Seinfeld??? Neeeee...quote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moest toch nog ff terugkomen hier..
Bedoelde Eefje niet, maar "het potentieeltje" .![]()
En nu verder met Seinfeld.
Met wie? En waar heb je t over?quote:
Naar mijn mening een van de 5 betere series.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seinfeld??? Neeeee...
*gooit wereldbeeld over het balkon*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |