gewoon doorrammenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet je grote staafmixer wel helemaal je baarmoeder gaan lopen dippen, wil je dat echt voelen
Verloren tampon?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon doorrammennet als met die verloren tampon
Je had nog niet gezien wie de Lapo had?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat we nu wel weer een fijn ggggggristelijke TT konden hebben.
I'll guess again
wacht ga m ff zoekenquote:
Nee hoor. Niet alle vrouwen zijn > 20cm diepquote:Op zondag 9 januari 2011 00:27 schreef Cat22 het volgende:
Ook bij koperspiraal heb je een plastic touwtje. Het dingetje wat in je baarmoeder zit is dan wel van koper.
Maar MM moet wel een machtig grote vent zijn, wil hij daar aankomen.
Fixedquote:Op zondag 9 januari 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat we nu wel weer een fijn ggggggristelijke TT konden hebben.
I'll guess again
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
haha, spiraaltje in je gleuf
[ afbeelding ]
Daar had Ing net een fijn verhaal over.quote:
Lees maar gewoon terugquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alle vrouwen zijn > 20cm diep
En ik kan het weten
[..]
Fixed
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alle vrouwen zijn > 20cm diep
En ik kan het weten
Goede aanvulling.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar had Ing net een fijn verhaal over.
Een half jaar zat ie er
Niet bij Ing zelf, btw
Quequote:Op zondag 9 januari 2011 00:31 schreef Cat22 het volgende:
voor hun doorzettingsvermogen dan! Want dan hebben ze heel wat hindernissen moeten overwinnen om in Mount Doom te geraken.
Smakelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, zo kan ik hem beter behappen!
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
haha, spiraaltje in je gleuf
[ afbeelding ]
Kleine moeitequote:Op zondag 9 januari 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Mijn dank is groot, zo kan ik hem beter behappen!
venusheuvel from hellquote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kleine moeite
Weet jij wat Mount Doom is
Als JIJ het al niet snapt, dan ik zéker nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kleine moeite
Don't tell.... We zitten net zo lekker in de groove en dat wilden we graag even zo houden (zie 27 topics terug voor de kotstips van Catquote:
Ja, en ik snap de grap ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kleine moeite
Te veel teruggelezen?quote:
Jij roept dat er vrouwen zijn waarbij je (algemene je) makkelijk tot in de baarmoeder kunt komen.quote:
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 9 januari 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
Als JIJ het al niet snapt, dan ik zéker niet
het is niet simpel daar te komenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en ik snap de grap ook niet![]()
[..]
Te veel teruggelezen?
Jij snapt hem.quote:
Ow...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef Cat22 het volgende:
Jij roept dat er vrouwen zijn waarbij je (algemene je) makkelijk tot in de baarmoeder kunt komen.
Waar het koper van een koperspiraaltje zit, zeg maar. Nou, dat vind ik een knappe prestatie. Heb je touwtje, plasticje en andere zaken moeten omzeilen om daar te komen. Dus hulde.
ja, ben je er zoeentje?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij snapt hem.![]()
Groot, diep, en er komt heet rood spul uit. Leek me duidelijk.![]()
LOTR anyone?
Die moet ik gequoted hebben.quote:
Nee joh, dat zei ze helemaal nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij roept dat er vrouwen zijn waarbij je (algemene je) makkelijk tot in de baarmoeder kunt komen.
Waar het koper van een koperspiraaltje zit, zeg maar. Nou, dat vind ik een knappe prestatie. Heb je touwtje, plasticje en andere zaken moeten omzeilen om daar te komen. Dus hulde.
We had moved on to the koper of the spiraal. Je moet wel bij blijven.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Ja maar we hadden het toch over de uiteindjes van de touwtjes
Greeyzzzzz!!!!!!!!!!!!!.... help
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, dat zei ze helemaal niet
Ze zei dat het niet gek was als sommige mannen die draadjes voelen. Omdat niet alle vrouwen even diep zijn. En die draadjes uiteindes zitten toch echt niet IN je baarmoeder
Oh my... wat een discussie
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We had moved on to the koper of the spiraal. Je moet wel bij blijven.
Ik heb hier alleen zo'n fliebelig meetlint liggen, zo'n niet-harde, snapt u wak bedoel?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Waar is oh-oh als je haar nodig hebt
Moeten we nog even maten meten? Van zeg maar 'hoe diep is de jouwe'? Of kan Ing hier even verlichting brengen
Ingggggg!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe diep is de vrouw?
Bij mij niet in elk geval (last time I checked)quote:Op zondag 9 januari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Nee joh, dat zei ze helemaal niet
Ze zei dat het niet gek was als sommige mannen die draadjes voelen. Omdat niet alle vrouwen even diep zijn. En die draadjes uiteindes zitten toch echt niet IN je baarmoeder
Oh my... wat een discussie
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen zo'n fliebelig meetlint liggen, zo'n niet-harde, snapt u wak bedoel?
Dus dat gaat niet werken, dat meten nu, ben ik bang
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij niet in elk geval (last time I checked)Maar ik heb dan ook het beste voorbehoedsmiddel van ons allen: ik doe het gewoon niet. Voor de zekerheid
NEEEEEEEEEEE.quote:
Kaars, en dan een streepje zetten als ie niet verder kan? En dan met het fiebelige ding nameten. Kan zat hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier alleen zo'n fliebelig meetlint liggen, zo'n niet-harde, snapt u wak bedoel?
Dus dat gaat niet werken, dat meten nu, ben ik bang
Wil je er iets over kwijt Zwabber?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we zijn al van tampons naar spiraaltjes gegaan
volgende onderwerp, de condoom met weerhaken?
kinderen barenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we zijn al van tampons naar spiraaltjes gegaan
volgende onderwerp, de condoom met weerhaken?
Ik wíst het.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE.
Q had het er over dat mannen niet....
En toen zei Elies dat dat wél kon, want niet alle vrouwen...
Nou ja, weet je wat. Je hebt gelijk
dat is zo'n raar dingquote:Op zondag 9 januari 2011 00:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je er iets over kwijt Zwabber?
We kunnen het ook nog hebben over het boterhamzakje van de voorbehoedsmiddelen: het vrouwencondoom.
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je er iets over kwijt Zwabber?
We kunnen het ook nog hebben over het boterhamzakje van de voorbehoedsmiddelen: het vrouwencondoom.
Neeeee! Niet die!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
kinderen baren
*shoot waar is de gehaakte barende educatie pop foto
gewoon doenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:40 schreef Oognip het volgende:
Jullie zijn echt niet bij te houdenik wilde even bijlezen. Eerst liep ik 12 pagina's achter en dat werden er steeds meer. Heb het maar opgegeven na 10 pagina's
Crea!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kaars, en dan een streepje zetten als ie niet verder kan? En dan met het fiebelige ding nameten. Kan zat hoor
Ookzelfs met jouw hulp gaat dat niet lukken denk ikquote:Of moet ik weer komen helpen
Ik heb ze niet. Jij?quote:Trouwfoto's anyone
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Crea!![]()
Ik heb hier echter alleen van die kaarsen die nooit gaan passen
[..]
Ookzelfs met jouw hulp gaat dat niet lukken denk ik
[..]
Ik heb ze niet. Jij?
Gewoon d'r weer in springen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:40 schreef Oognip het volgende:
Jullie zijn echt niet bij te houdenik wilde even bijlezen. Eerst liep ik 12 pagina's achter en dat werden er steeds meer. Heb het maar opgegeven na 10 pagina's
altijd?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon d'r weer in springen.
Je riep niet al te lang geleden nog dat je altijd slikt, dus dat is me bij gebleven!
ajajaaaaaiquote:
Daggaaniepassen.quote:
Of die van met zo'n bekertje eromheen. Die moet je ook niet doen hoorquote:
Ah, Ynske gaat de maat voor ons nemen.quote:
SHIT!!!! t dekseltje!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of die van met zo'n bekertje eromheen. Die moet je ook niet doen hoor
[ afbeelding ]
Amen!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of die van met zo'n bekertje eromheen. Die moet je ook niet doen hoor
[ afbeelding ]
In je telefoon zetten!quote:
goedkoop alternatiefquote:
Ander idee: pollepel (maar dan niet te hard drukken bij weerstand, want voor je het weet schiet je het geinige ronde dingetje inquote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Crea!![]()
Ik heb hier echter alleen van die kaarsen die nooit gaan passen![]()
Sinds gisteren weer wel; hebben ons rotgelachen vandaagquote:Ik heb ze niet. Jij?
doe je je mond open, echooooooot t naquote:Op zondag 9 januari 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Als hij dan tegen je softcuppy komt hoor je het geluid van een gong?
als je het geluid van een gong hoort moet je toch af gaan vragen hoeveel ruimte daar isquote:Op zondag 9 januari 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Maar je steigermeisje zou het vast erg attent vinden.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat hoeft niet, ik ben een jongetje
Haha dat heb ik heul niet gezegd! Mijn pil slik ik altijd, met dat andere ben ik iets voorzichtigerquote:Op zondag 9 januari 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon d'r weer in springen.
Je riep niet al te lang geleden nog dat je altijd slikt, dus dat is me bij gebleven!
En dat galmt dan door de hele straatquote:Op zondag 9 januari 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Nou ja, als ik hier net hoor dat er complete stapelbedden in opgeslagen worden...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je het geluid van een gong hoort moet je toch af gaan vragen hoeveel ruimte daar is
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als ik hier net hoor dat er complete stapelbedden in opgeslagen worden...
Waarom wilden we het ook alweer weten?quote:WAT IS DE GEMIDDELDE DIEPTE VAN DE VAGINA?
De vagina heeft een gemiddelde diepte van 7 tot 10 centimeter.
De vaginaspier kan worden uitgerokken worden tot zo goed als elk formaat van penis.
Ook de breedte van de vagina is rekbaar. Helemaal opengerokken kan de vagina 15 centimeter breed zijn (bijvoorbeeld bij een bevalling)
Dus die kaars kan wel passen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
Er staat echt 'opengerokken' op die site, btw![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je het geluid van een gong hoort moet je toch af gaan vragen hoeveel ruimte daar is
Ik was ff aan het meten jaquote:Op zondag 9 januari 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
Elies, aangezien Ing het laat afweten heb ik het even voor je opgezocht:
[..]
Waarom wilden we het ook alweer weten?
You wonderquote:Op zondag 9 januari 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
Elies, aangezien Ing het laat afweten heb ik het even voor je opgezocht:
[..]
Waarom wilden we het ook alweer weten?
Ik heb idd een rolmaatquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik even de je meterstanden noteren
met haakje?quote:
Die geef ik liever niet via internet doorquote:Op zondag 9 januari 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik even de je meterstanden noteren
Dan krijg je d'r airmiles bij hoor!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die geef ik liever niet via internet door
Jup, daarom is het ook echt mijn rolmaat, ik heb dat haakje namelijk gemold en toen heeft meneer I. een nieuwe gekocht en op de kapotte heeft ie mijn naam gezetquote:
aaaah jij hebt liever dat de meteropnemer langskomtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die geef ik liever niet via internet door
Zouden daar statistiekjes over bestaan ja denk je?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
Greyzzzz, kan je ook nog even opzoeken wat de gemiddelde maat van den klietoorus is?
Ja ja, dat zal wel weerquote:
Da's in dit geval wel handig, dat ontbreken van dat haakje!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, daarom is het ook echt mijn rolmaat, ik heb dat haakje namelijk gemold en toen heeft meneer I. een nieuwe gekocht en op de kapotte heeft ie mijn naam gezet
Ik zal hem ff afwassen, dan kom ik weer terugquote:Op zondag 9 januari 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's in dit geval wel handig, dat ontbreken van dat haakje!
Tuuluk. Ik heb wel eens gehoord dat ie gemiddeld de maat van een halve pink heeft. Maar dat is ook zo ruim. Dus ik wil graag harde cijfersquote:Op zondag 9 januari 2011 00:53 schreef Greys het volgende:
Zouden daar statistiekjes over bestaan ja denk je?
Meten is wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuuluk. Ik heb wel eens gehoord dat ie gemiddeld de maat van een halve pink heeft. Maar dat is ook zo ruim. Dus ik wil graag harde cijfers
Met zachte cijfers kun je niks idd.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuuluk. Ik heb wel eens gehoord dat ie gemiddeld de maat van een halve pink heeft. Maar dat is ook zo ruim. Dus ik wil graag harde cijfers
quote:
Viva Weet Raad!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:die van mij is 13 cm. Ik ben dan ook linksdragend. Handig. Is m'n man nl ook, dus ik kan zijn ondergoed aan.
*kijkt naar pinkquote:Op zondag 9 januari 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whoehoehoequote:Op zondag 9 januari 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Viva Weet Raad!
http://forum.viva.nl/forum/Seks/Clitoris/list_messages/43969
En dan deze reactie:
[..]
We hebben een wiki erbij!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Viva Weet Raad!
En dan deze reactie:
[..]
Ingepingelingringding!quote:
Een erwt, alsof er maar één maat erwt bestaatquote:Op zondag 9 januari 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Viva Weet Raad!
En dan deze reactie:
[..]
Ing, jij bent medisch geschoold en hebt er meerdere gezien! Enlighten us!quote:
Misschien dat ze de pink van een klein vrouwtje bedoelen?quote:
Psstttt.... 90% zit ondergronds. Net als bij een asperge. Je weet wel; koppie steekt er bovenuit en de rest zit lekker warm van binnenquote:
Verderop gaat het over kikkererwten, spliterwten of een erwt gevonden achter het fornuisquote:Op zondag 9 januari 2011 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een erwt, alsof er maar één maat erwt bestaat
Rare meisjes, die Viva-meisjes
Beroepsgeheimquote:Op zondag 9 januari 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ing, jij bent medisch geschoold en hebt er meerdere gezien! Enlighten us!
oh ja, op die manier heeft ook iedere man een penis van 30 cm, de rest zit tussen z n orenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psstttt.... 90% zit ondergronds. Net als bij een asperge. Je weet wel; koppie steekt er bovenuit en de rest zit lekker warm van binnen
Tuurlijk, en ik heb een lul van anderhalve meterquote:Op zondag 9 januari 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psstttt.... 90% zit ondergronds. Net als bij een asperge. Je weet wel; koppie steekt er bovenuit en de rest zit lekker warm van binnen
Ertquote:Op zondag 9 januari 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Verderop gaat het over kikkererwten, spliterwten of een erwt gevonden achter het fornuis
Wat is 'erwt' eigenlijk een raar woord als je er op gaat letten
Q.E.D.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik heb een lul van anderhalve meter
Fietst dat niet lastig? Tussen je spaken enzo?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik heb een lul van anderhalve meter
90% zit van binnenquote:
Gewoon bij de sok instoppenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Fietst dat niet lastig? Tussen je spaken enzo?
En dan moet ik aan erwtensoep denkenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
Verderop gaat het over kikkererwten, spliterwten of een erwt gevonden achter het fornuis
Wat is 'erwt' eigenlijk een raar woord als je er op gaat letten
waar is die eigenlijk, is dat al bekend?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon bij de sok instoppen![]()
Jammer dat oh oh er niet is, ze zou zoooo genoten hebben
Erwtensoepquote:Op zondag 9 januari 2011 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan moet ik aan erwtensoep denkenDoei libido
Over libido gesproken!
'Libido'.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan moet ik aan erwtensoep denkenDoei libido
Over libido gesproken!
Dat zeg ik. En als je erover moet gaan nadenken.... Hoe is ook al weer het latijnse woord voor orale sex. Moet je daar eens over nadenken; heb je ook gelijk geen zin meer.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
'Libido'.
Li-bi-dooooo.
Da's net zo'n vreemd woord als 'erwt'. Minstens.
Fellatioooooquote:Op zondag 9 januari 2011 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zeg ik. En als je erover moet gaan nadenken.... Hoe is ook al weer het latijnse woord voor orale sex. Moet je daar eens over nadenken; heb je ook gelijk geen zin meer.
Die had inderdaad de homows over de vloer en is daarna meteen bij vrienden gaan etenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk, is dat al bekend?
Dat klinkt ergens nog wel vrolijk!quote:
Ja, en die andere... Echt. Dan slaat je libido ook wel dood.quote:
Ik kan het niet eens uitsprekenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt ergens nog wel vrolijk!
'Cunnilingus' klinkt als een enge ziekte
kon-niet-tongenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Lingus betekent tong, de cunni kan ik ff niet verklaren
Zelfs met die roze huppel er naast klinkt het smerigquote:
Probeer het eens tien keer achter elkaar te zeggen. Snel.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens uitsprekenWeet je zeker dat je het goed geschreven hebt
Ik zit ook in te kakken. Heb hoofdpijn (en nee, die oplossing gaat er niet komenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik begin te gapen![]()
Es een keer een zaterdagavond zonder het vriendje en ik lig om half 2 voor pampus
En toch moest ik ff lachenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook in te kakken. Heb hoofdpijn (en nee, die oplossing gaat er niet komen![]()
).
Misschien moet ik dat oranje langs de zijkanten van mijn scherm toch eens wijzigen.
Daarom. En het is al helemaal niet makkelijk. Maar als je het er eerst over moet gaan hebben, dan komt het gewoon niet meer goed. Dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:09 schreef Greys het volgende:
Probeer het eens tien keer achter elkaar te zeggen. Snel.
Dan kan je het uitvoeren er van daarna voorlopig wel vergeten
Ik weet niet wie dat geschreven heeft, maar het moét wel haast een belg zijn geweest.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
Wiki says:
Cunnilingus (Latijn) is het oraal bevredigen van de vrouw. De term beschrijft niet of het door een man of een vrouw wordt uitgevoerd. Er zijn veel andere termen voor cunnilingus. De in de volksmond meest gebruikte zijn beffen en minetten.
Wát?
En wat las ik weer? "Ik zit te kakken (...)"quote:Op zondag 9 januari 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook in te kakken. Heb hoofdpijn (en nee, die oplossing gaat er niet komen![]()
).
Misschien moet ik dat oranje langs de zijkanten van mijn scherm toch eens wijzigen.
Knus!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:13 schreef ElisaB het volgende:
Pssttt... Greyzzz, zullen we straks minetten
Ja, vastquote:Op zondag 9 januari 2011 01:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het jouw beurt om te minetten of moet ik?
[/elisaB&Beebmodus off]
Achter de laptop kakkenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat las ik weer? "Ik zit te kakken (...)"
Dus ik denk: "Huh, Q?"
De laatste en dan houden we erover op: or-gas-me...
Wiki, kom d'r maar in
Daar kun je wel omheen minettenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
Knus!![]()
Zet je dan wel eerst ff dat stapelbed aan de kant?
Niet vragen, gewoon doenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar kun je wel omheen minetten
Het is dat de beeb al heel erg slaapt, anders ging ik het nú nog vragen: pssttt....: minetten
Ja, lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 01:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, of meenemen en dan gewoon hup; op schoot!
Ja, nou. Kijk... niet he-le-maal de juiste tijd van de maand. Zeg maarquote:
Softcupquote:Op zondag 9 januari 2011 01:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, nou. Kijk... niet he-le-maal de juiste tijd van de maand. Zeg maar
Boewhahahahahaquote:Op zondag 9 januari 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
En dan zaklamp op je voorhoofd en meetlint mee!
En vooral nog ff hier posten na die tijdquote:Op zondag 9 januari 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zaklamp op je voorhoofd en meetlint mee!
Het moderne lezen op het toiletquote:
Maar ik weet het wel hoor; kan het zo voor je uitpaintenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:18 schreef Greys het volgende:
Oh, laat die zaklamp dan maar zitten
En het meetlint ook, for that matter.
Zou ze die foto nou zelf ingestuurd hebben?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:14 schreef ElisaB het volgende:
De laatste en dan houden we erover op: or-gas-me...
Wiki, kom d'r maar in
Ziet er niet heel erg orgasmistisch uit. Zou ze de verkeerde hebben gestuurdquote:Op zondag 9 januari 2011 01:20 schreef Greys het volgende:
Zou ze die foto nou zelf ingestuurd hebben?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgasme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Srsly?quote:Ook kunnen bepaalde medicijnen spontane orgasmes als bijwerking hebben.
Dat lijkt me grappigquote:
Nog nooit van gehoord.quote:
Voor je het weet loop je met een hoofd als de-mevrouw-van-wiki tussen de tomaten en prei in de supermarktquote:Op zondag 9 januari 2011 01:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt me grappig
* maandag even de dokter bellen
Zal je hebben zeg
Ik ken wel iemand die ze spontaan krijgt. Die vindt dat wel grappig. Ik heb het nooit echt goed begrepenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:25 schreef Greys het volgende:
Voor je het weet loop je met een hoofd als de-mevrouw-van-wiki tussen de tomaten en prei in de supermarkt
Kan je het van de week even navragen (en graag ook de bijbehorende kwaal; kunnen Greyzz en ik ff een receptje gaan scoren. Leuk voor een volgende meetquote:Op zondag 9 januari 2011 01:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Kijk, dat leren ze je dan weer niet op de opleiding
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je het van de week even navragen (en graag ook de bijbehorende kwaal; kunnen Greyzz en ik ff een receptje gaan scoren. Leuk voor een volgende meet)
Dat rijmt zo leukquote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef Greys het volgende:
Dames, bedankt voor het lachen.
Ik ga een rondje met het hondje en dan duik ik er in
Wat was datquote:
Kom er nu maar weer onderuit hoor; ik ga zo naar bed, dus de laatste dame verlaat het pand. Het is weer veilig voor de herenquote:
quote:
She's aliiiiiiiivequote:
Mooiquote:Op zondag 9 januari 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ja prima, ik had gewoon een drukke dag gisteren
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben off, kijken naar zwager die hardloopt
Hoe lang zijn ze bij je geweest dan?quote:
2,5 week of zo, maar het leek 2.5 jaarquote:Op zondag 9 januari 2011 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze bij je geweest dan?
Arme Karelquote:Op zondag 9 januari 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2,5 week of zo, maar het leek 2.5 jaar![]()
In maart komen ze weer een weekje, ik was vergeten dat ik dat al toegezegd had![]()
Maar dat is maar een heel kort weekje en dan ligt er vast geen sneeuw![]()
Ze smsten gisterochtend dat ze er aan kwamen, toen sliep ik nog , dus opgestaan, puingeruimd, en toen waren ze er al, ze bleven de heeeeele middag, gingen om 17.00 weg en toen moest ik gelijk door naar een eetafspraak bij vrienden.
Kees en Karel hebben daar gevochten![]()
Karel heeft nu een gat in zn poot en liep gisteren niet er op, maar vandaag hinkt ie alweer, de bikkel
Mogguh babequote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Sowee! Wie heeft er vannacht zo debiel zitten posten met mijn account
Goedemorgen allen
Daar zou ik ook een baalmomentje van hebbenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een baal momentjeOmdat ik weer eens besef dat ik dit jaar niet mijn diploma ga halen door al die kut shit zooi met mijn crohn en poot
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een baal momentjeOmdat ik weer eens besef dat ik dit jaar niet mijn diploma ga halen door al die kut shit zooi met mijn crohn en poot
![]()
das rot, kun je niet vragen of je een stuk van thuis uit kan doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:58 schreef Qwea het volgende:
![]()
We hebben je gemist tijdens de discussie op niveauquote:Op zondag 9 januari 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ja prima, ik had gewoon een drukke dag gisteren
Quequote:Op zondag 9 januari 2011 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Qut, da's qut idd![]()
Mogguh Greys![]()
Ik heb lekker gerehabd en gehappyhappied![]()
Nu lekker een geroosterd broodje met pikante kipsalade
Doe ik al, maar niks werkt meequote:Op zondag 9 januari 2011 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
das rot, kun je niet vragen of je een stuk van thuis uit kan doen?
Rugpijn, pootpijn. Verders goeie! We zijn de spullen aan het inpakkenquote:
*jaloers isquote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef Goodbye het volgende:
Het is zondag, ik heb met appeltaart geluncht![]()
Dus het inpakken gaat gewoon door?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rugpijn, pootpijn. Verders goeie! We zijn de spullen aan het inpakken
Mit du?
Oeh! Lekkah!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Qut, da's qut idd![]()
Mogguh Greys![]()
Ik heb lekker gerehabd en gehappyhappied![]()
Nu lekker een geroosterd broodje met pikante kipsalade
Drugs are good for you m'kay.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:11 schreef ElisaB het volgende:
De beeb heeft een kuur prednisolon en sinds ze is gaan slikken, loopt ze als een Zoef de Haas door het huis. Ze heeft de slaapkamer helemaal uitgeruimd en is nu de muren en het plafond aan het schilderen
das niet handig neequote:Op zondag 9 januari 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe ik al, maar niks werkt meeVirtual pc blijft crashen en shit. Topdesk doe ik al wel thuis, maar alsnog loop ik flink achter en daar is niks aan te doen helaasch
wanneer gaan jullie over?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rugpijn, pootpijn. Verders goeie! We zijn de spullen aan het inpakken
Mit du?
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:11 schreef ElisaB het volgende:
De beeb heeft een kuur prednisolon en sinds ze is gaan slikken, loopt ze als een Zoef de Haas door het huis. Ze heeft de slaapkamer helemaal uitgeruimd en is nu de muren en het plafond aan het schilderen
Mogguhquote:
Ik ga verlenging van de kuur aanvragen morgenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat heb ik ook es gehad, ik stond zelfs om 1 uur 's nachts de schildpaddenbak schoon te maken toen, echt geweldig spul
Stoppen met roken heeft ook een paar weken hetzelfde effectquote:Op zondag 9 januari 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga verlenging van de kuur aanvragen morgen
Eurovisie stress?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh
Ik zou er het liefst ook gewoon maar weer in gaan. Ben kapot. Geen idee waarvan.
Te lang op bed liggenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh
Ik zou er het liefst ook gewoon maar weer in gaan. Ben kapot. Geen idee waarvan.
Nee dat zal toch niet, heb ik net gehad (en hoequote:Op zondag 9 januari 2011 15:12 schreef Ml-etje het volgende:
zo klusjes klaar voor vandaag.
Nu verzinnen waarmee ik ga badderen vanavond
Ben je niet grieperig toevallig Greys?
Owquote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Stoppen met roken heeft ook een paar weken hetzelfde effect
Misschien moet je ff... hoe heette dat woord ook al weer? Minetten!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
Nee dat zal toch niet, heb ik net gehad (en hoe).
Voel me ook niet ziek hoor, maar ik zou wel twee weken kunnen slapen.
Heb gewoon stiekem een winterslaap nodig denk ik
Dat is echt zulk kutspulquote:Op zondag 9 januari 2011 14:11 schreef ElisaB het volgende:
Wie zou ze moeten minetten dan? De buurvrouw?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je ff... hoe heette dat woord ook al weer? Minetten!
Kan ik me bij jou helemaal iets bij voorstellenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:18 schreef Qwea het volgende:
Dat is echt zulk kutspul
Ik ben er NACHTEN en DAGEN van wakker geweest. En druk idd dat ik was.
Neuh, dat voelt andersquote:
Mwah, ik vind het wel echt belachelijk dat ze die verkoop dan op maandagochtend 9.00 uur gaan doen. Gaan ze er van uit dat alle Songfestival liefhebbers werkeloos zijn? Moet ik morgen tegen mijn baas gaan zeggen 'Ja wacht ff mooi met je werk hoor, moet eerst ff een half uur kaarten proberen te bestellen en FOK!en om te zien wie wat heeft'quote:
Niet met mij in elk geval; slechte timingquote:Op zondag 9 januari 2011 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie zou ze moeten minetten dan? De buurvrouw?
In dat geval kan ik ook wel een prednisolonnetje gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is echt zulk kutspul
Ik ben er NACHTEN en DAGEN van wakker geweest. En druk idd dat ik was.
Elies had wel een idee gisteravond hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie zou ze moeten minetten dan? De buurvrouw?
Oh my, de Beeb toch ook al?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet met mij in elk geval; slechte timing
Heej Buuf! ff cunnilingussen? Of minetten?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies had wel een idee gisteravond hoor![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej Buuf! ff cunnilingussen? Of minetten?
Je zegt het maar
Gadverquote:Op zondag 9 januari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my, de Beeb toch ook al?Zal wel gezellig zijn daar nu dan.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zal je gek kijken als de buuf je begrijpt
Altijd dubbel pret hierquote:Op zondag 9 januari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Oh my, de Beeb toch ook al?Zal wel gezellig zijn daar nu dan.
Alleen staanplaatsen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, dat voelt anders
En ik was er om half negen uit
Maar maakt verder ook niet uit
[..]
Mwah, ik vind het wel echt belachelijk dat ze die verkoop dan op maandagochtend 9.00 uur gaan doen. Gaan ze er van uit dat alle Songfestival liefhebbers werkeloos zijn? Moet ik morgen tegen mijn baas gaan zeggen 'Ja wacht ff mooi met je werk hoor, moet eerst ff een half uur kaarten proberen te bestellen en FOK!en om te zien wie wat heeft'
En inééns moeten die kaarten ook geld kosten (normaal nooit) en inééns hebben ze ook alleen staanplaatsen () dus ik twijfel bijna of ik niet liever gewoon op tv kijk
Zo'n cupje erin; succes gegarandeerdquote:Op zondag 9 januari 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Is goed buuf, maar dan haal ik er eerst wel ff een washandje bij langs
Neuj, van mij niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
Nou gadverdamme, hou eens op
Moet het er nou echt op zondagmiddag ook al over gaan?
Psiesquote:
Jaquote:
En dat met 2 benen die net geopereerd zijn, jottemquote:Op zondag 9 januari 2011 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
De Tros he. Die denkt 'He, 3Js, die verkopen lekker!'. Dus ipv gratis en zitplaatsen doen we nu 15 eu en alleen staanplaatsen! Ik ben al zo goed met mensenmassa's![]()
Vorig jaar was het een hele zit, maar wel een leuke. Beetje wapperen met je vlagje en het was retegrappig allemaal. Nu moet je daar uren op je poten gaan staan
Blij te horen dat er meer mensen zijn die dat niet willen...quote:Op zondag 9 januari 2011 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
De Tros he. Die denkt 'He, 3Js, die verkopen lekker!'. Dus ipv gratis en zitplaatsen doen we nu 15 eu en alleen staanplaatsen! Ik ben al zo goed met mensenmassa's![]()
Vorig jaar was het een hele zit, maar wel een leuke. Beetje wapperen met je vlagje en het was retegrappig allemaal. Nu moet je daar uren op je poten gaan staan
Ja, echt heel jammer dat ze het zo veranderd hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat met 2 benen die net geopereerd zijn, jottem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |