gewoon doorrammenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet je grote staafmixer wel helemaal je baarmoeder gaan lopen dippen, wil je dat echt voelen
Verloren tampon?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon doorrammennet als met die verloren tampon
Je had nog niet gezien wie de Lapo had?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat we nu wel weer een fijn ggggggristelijke TT konden hebben.
I'll guess again
wacht ga m ff zoekenquote:
Nee hoor. Niet alle vrouwen zijn > 20cm diepquote:Op zondag 9 januari 2011 00:27 schreef Cat22 het volgende:
Ook bij koperspiraal heb je een plastic touwtje. Het dingetje wat in je baarmoeder zit is dan wel van koper.
Maar MM moet wel een machtig grote vent zijn, wil hij daar aankomen.
Fixedquote:Op zondag 9 januari 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat we nu wel weer een fijn ggggggristelijke TT konden hebben.
I'll guess again
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
haha, spiraaltje in je gleuf
[ afbeelding ]
Daar had Ing net een fijn verhaal over.quote:
Lees maar gewoon terugquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alle vrouwen zijn > 20cm diep
En ik kan het weten
[..]
Fixed
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alle vrouwen zijn > 20cm diep
En ik kan het weten
Goede aanvulling.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar had Ing net een fijn verhaal over.
Een half jaar zat ie er
Niet bij Ing zelf, btw
Quequote:Op zondag 9 januari 2011 00:31 schreef Cat22 het volgende:
voor hun doorzettingsvermogen dan! Want dan hebben ze heel wat hindernissen moeten overwinnen om in Mount Doom te geraken.
Smakelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, zo kan ik hem beter behappen!
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
haha, spiraaltje in je gleuf
[ afbeelding ]
Kleine moeitequote:Op zondag 9 januari 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Mijn dank is groot, zo kan ik hem beter behappen!
venusheuvel from hellquote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kleine moeite
Weet jij wat Mount Doom is
Als JIJ het al niet snapt, dan ik zéker nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kleine moeite
Don't tell.... We zitten net zo lekker in de groove en dat wilden we graag even zo houden (zie 27 topics terug voor de kotstips van Catquote:
Ja, en ik snap de grap ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kleine moeite
Te veel teruggelezen?quote:
Jij roept dat er vrouwen zijn waarbij je (algemene je) makkelijk tot in de baarmoeder kunt komen.quote:
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 9 januari 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
Als JIJ het al niet snapt, dan ik zéker niet
het is niet simpel daar te komenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en ik snap de grap ook niet![]()
[..]
Te veel teruggelezen?
Jij snapt hem.quote:
Ow...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef Cat22 het volgende:
Jij roept dat er vrouwen zijn waarbij je (algemene je) makkelijk tot in de baarmoeder kunt komen.
Waar het koper van een koperspiraaltje zit, zeg maar. Nou, dat vind ik een knappe prestatie. Heb je touwtje, plasticje en andere zaken moeten omzeilen om daar te komen. Dus hulde.
ja, ben je er zoeentje?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij snapt hem.![]()
Groot, diep, en er komt heet rood spul uit. Leek me duidelijk.![]()
LOTR anyone?
Die moet ik gequoted hebben.quote:
Nee joh, dat zei ze helemaal nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij roept dat er vrouwen zijn waarbij je (algemene je) makkelijk tot in de baarmoeder kunt komen.
Waar het koper van een koperspiraaltje zit, zeg maar. Nou, dat vind ik een knappe prestatie. Heb je touwtje, plasticje en andere zaken moeten omzeilen om daar te komen. Dus hulde.
We had moved on to the koper of the spiraal. Je moet wel bij blijven.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Ja maar we hadden het toch over de uiteindjes van de touwtjes
Greeyzzzzz!!!!!!!!!!!!!.... help
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, dat zei ze helemaal niet
Ze zei dat het niet gek was als sommige mannen die draadjes voelen. Omdat niet alle vrouwen even diep zijn. En die draadjes uiteindes zitten toch echt niet IN je baarmoeder
Oh my... wat een discussie
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We had moved on to the koper of the spiraal. Je moet wel bij blijven.
Ik heb hier alleen zo'n fliebelig meetlint liggen, zo'n niet-harde, snapt u wak bedoel?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Waar is oh-oh als je haar nodig hebt
Moeten we nog even maten meten? Van zeg maar 'hoe diep is de jouwe'? Of kan Ing hier even verlichting brengen
Ingggggg!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe diep is de vrouw?
Bij mij niet in elk geval (last time I checked)quote:Op zondag 9 januari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Nee joh, dat zei ze helemaal niet
Ze zei dat het niet gek was als sommige mannen die draadjes voelen. Omdat niet alle vrouwen even diep zijn. En die draadjes uiteindes zitten toch echt niet IN je baarmoeder
Oh my... wat een discussie
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen zo'n fliebelig meetlint liggen, zo'n niet-harde, snapt u wak bedoel?
Dus dat gaat niet werken, dat meten nu, ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |