quote:De divacup wordt omsloten door jouw vagina. De sluitspier van jouw vagina zorgt dat de divacup op zijn plaats blijft. Op die manier wordt de vagina afgesloten en het menstruatiebloed opgevangen. De divacup lekt niet en er komen ook geen vervelende geurtjes vrij.
De divacup gebruik je steeds opnieuw en kan zeker 10 jaar gebruikt worden. Dat levert je een aanzienlijk besparing. Toch is voor de meeste vrouwen het draagcomfort de grootste movitatie om de divacup te gaan gebruiken en vooral blijven gebruiken.
De divacup kan ruim 30 ml. bloed opvangenDat is ruim een derde van de hoeveelheid bloed die bij een gemiddelde menstruatie vrijkomt. Je zult zelf ontdekken, dat de divacup der vaak geleegdft te worden dan je normaal jouw maandverband of tampon moet vervangen.
Op de Divacup krijgt je een jaar lang, niet goed geld terug garantie.
Van de garantie zijn uitgesloten: Schade door ongelukken
En het is dus de bedoeling dat je dat hele staketsel naar binnen frot en er zonder te kliederen weer uithaalt?quote:
dat zeggen zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het is dus de bedoeling dat je dat hele staketsel naar binnen frot en er zonder te kliederen weer uithaalt?
Rrrrright...
Geloof er niks van.quote:
GOODBYEquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Goodbye het volgende:
Oké, dit is echt het raarste moment dat ik ooit ben binnengevallen hier
Openbaar toilet waar de wasbak achter een deur zitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het is dus de bedoeling dat je dat hele staketsel naar binnen frot en er zonder te kliederen weer uithaalt?
Rrrrright...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is dit deel meer levensvatbaar. Beter doorbloed en zo.
heb je dat knopje nog niet gevonden?quote:
Maakt mij geen bal uit hoor, welkequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Goodbye het volgende:
Mijn topic was eerder toch?
Nouja, bloed lekker door met z'n allen
Jup, zo weinig mogelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
Ing, luister schat, ik heb gisteren een zitten nadenken over dat uitstrijkjesgedoe. Maar als ik het goed begrijp, doe jij ze dus?
Lijkt me zó vreemd om te doen.
Mijne is al dicht!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maakt mij geen bal uit hoor, welke
Echoscopie? Waaar is ECG ook weer afkorting voor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, zo weinig mogelijk.
Ik schuif het altijd af op m'n collega en zij schuift de ECG's op mij af.
Tis idd niet m'n hobby
Al 300 posts daar? Wow, da's snel.quote:
quote:
Maar ik vind je wel liefquote:
En stel nou, dat je ff vergeten was dat ie erin zit en je verschaft iemand anders de toegang...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Openbaar toilet waar de wasbak achter een deur zit
quote:
Electro Cardio Gram; hartfilmpje dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echoscopie? Waaar is ECG ook weer afkorting voor?
ElectroCardioGramquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echoscopie? Waaar is ECG ook weer afkorting voor?
zou dat passenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stel nou, dat je ff vergeten was dat ie erin zit en je verschaft iemand anders de toegang...
Rode fontein en je inhoud van de kinderkamer tot in de zwitserse hanglamp
De topicsluitpost?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was na die opmerking ofzo
Maar je kan dus seks hebben met dat ding, claimen zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stel nou, dat je ff vergeten was dat ie erin zit en je verschaft iemand anders de toegang...
In mijn gynaecologische carriere hebben we ooit een tampon verwijderd die er al een half jaar zat weg te rotten....en ze had gewoon een vriendquote:
Inhoud van de kinderkamer oooooooh schei uitt!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In mijn gynaecologische carriere hebben we ooit een tampon verwijderd die er al een half jaar zat weg te rotten....en ze had gewoon een vriend
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In mijn gynaecologische carriere hebben we ooit een tampon verwijderd die er al een half jaar zat weg te rotten....en ze had gewoon een vriend
Dag mevrouw, ik kom ff tussen de klapdeuren. Kan diequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Jup, zo weinig mogelijk.
Ik schuif het altijd af op m'n collega en zij schuift de ECG's op mij af.
Tis idd niet m'n hobby
Alsof je tegen een skippybal ramt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je kan dus seks hebben met dat ding, claimen ze![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vindt ze daar dan erg aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Electro Cardio Gram; hartfilmpje dus
met die ring zeg ik nog ja, maar met dat cupje, dat stoot je dan toch leegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je kan dus seks hebben met dat ding, claimen ze![]()
![]()
![]()
![]()
Jaiks dat moet toch gaan geuren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schatje, je bent wel heel erg natquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
met die ring zeg ik nog ja, maar met dat cupje, dat stoot je dan toch leeg
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het netjes blijft zittenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |