quote:De divacup wordt omsloten door jouw vagina. De sluitspier van jouw vagina zorgt dat de divacup op zijn plaats blijft. Op die manier wordt de vagina afgesloten en het menstruatiebloed opgevangen. De divacup lekt niet en er komen ook geen vervelende geurtjes vrij.
De divacup gebruik je steeds opnieuw en kan zeker 10 jaar gebruikt worden. Dat levert je een aanzienlijk besparing. Toch is voor de meeste vrouwen het draagcomfort de grootste movitatie om de divacup te gaan gebruiken en vooral blijven gebruiken.
De divacup kan ruim 30 ml. bloed opvangenDat is ruim een derde van de hoeveelheid bloed die bij een gemiddelde menstruatie vrijkomt. Je zult zelf ontdekken, dat de divacup der vaak geleegdft te worden dan je normaal jouw maandverband of tampon moet vervangen.
Op de Divacup krijgt je een jaar lang, niet goed geld terug garantie.
Van de garantie zijn uitgesloten: Schade door ongelukken
En het is dus de bedoeling dat je dat hele staketsel naar binnen frot en er zonder te kliederen weer uithaalt?quote:
dat zeggen zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het is dus de bedoeling dat je dat hele staketsel naar binnen frot en er zonder te kliederen weer uithaalt?
Rrrrright...
Geloof er niks van.quote:
GOODBYEquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Goodbye het volgende:
Oké, dit is echt het raarste moment dat ik ooit ben binnengevallen hier
Openbaar toilet waar de wasbak achter een deur zitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het is dus de bedoeling dat je dat hele staketsel naar binnen frot en er zonder te kliederen weer uithaalt?
Rrrrright...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is dit deel meer levensvatbaar. Beter doorbloed en zo.
heb je dat knopje nog niet gevonden?quote:
Maakt mij geen bal uit hoor, welkequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Goodbye het volgende:
Mijn topic was eerder toch?
Nouja, bloed lekker door met z'n allen
Jup, zo weinig mogelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
Ing, luister schat, ik heb gisteren een zitten nadenken over dat uitstrijkjesgedoe. Maar als ik het goed begrijp, doe jij ze dus?
Lijkt me zó vreemd om te doen.
Mijne is al dicht!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maakt mij geen bal uit hoor, welke
Echoscopie? Waaar is ECG ook weer afkorting voor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, zo weinig mogelijk.
Ik schuif het altijd af op m'n collega en zij schuift de ECG's op mij af.
Tis idd niet m'n hobby
Al 300 posts daar? Wow, da's snel.quote:
quote:
Maar ik vind je wel liefquote:
En stel nou, dat je ff vergeten was dat ie erin zit en je verschaft iemand anders de toegang...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Openbaar toilet waar de wasbak achter een deur zit
quote:
Electro Cardio Gram; hartfilmpje dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echoscopie? Waaar is ECG ook weer afkorting voor?
ElectroCardioGramquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echoscopie? Waaar is ECG ook weer afkorting voor?
zou dat passenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stel nou, dat je ff vergeten was dat ie erin zit en je verschaft iemand anders de toegang...
Rode fontein en je inhoud van de kinderkamer tot in de zwitserse hanglamp
De topicsluitpost?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was na die opmerking ofzo
Maar je kan dus seks hebben met dat ding, claimen zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stel nou, dat je ff vergeten was dat ie erin zit en je verschaft iemand anders de toegang...
In mijn gynaecologische carriere hebben we ooit een tampon verwijderd die er al een half jaar zat weg te rotten....en ze had gewoon een vriendquote:
Inhoud van de kinderkamer oooooooh schei uitt!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In mijn gynaecologische carriere hebben we ooit een tampon verwijderd die er al een half jaar zat weg te rotten....en ze had gewoon een vriend
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In mijn gynaecologische carriere hebben we ooit een tampon verwijderd die er al een half jaar zat weg te rotten....en ze had gewoon een vriend
Dag mevrouw, ik kom ff tussen de klapdeuren. Kan diequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Jup, zo weinig mogelijk.
Ik schuif het altijd af op m'n collega en zij schuift de ECG's op mij af.
Tis idd niet m'n hobby
Alsof je tegen een skippybal ramt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je kan dus seks hebben met dat ding, claimen ze![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vindt ze daar dan erg aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Electro Cardio Gram; hartfilmpje dus
met die ring zeg ik nog ja, maar met dat cupje, dat stoot je dan toch leegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je kan dus seks hebben met dat ding, claimen ze![]()
![]()
![]()
![]()
Jaiks dat moet toch gaan geuren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schatje, je bent wel heel erg natquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
met die ring zeg ik nog ja, maar met dat cupje, dat stoot je dan toch leeg
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het netjes blijft zittenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat daar voor lucht uitkwam iddquote:
denk dat ze alleen seks onder de dekens hadden, en t licht uit, anders zou je t touwtje toch ook tegen moeten komenquote:
Mijn Mr kijkt me nu heeel gek aanquote:
Nee geloof het ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat daar voor lucht uitkwam idd
En dr vriend had niks door!?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn hier nooit ongesteld; wij verbouwen altijd de kinderkamer. En zo gebeurt het dus wel eens dat de beeb ineens uitroept: "Dat was het stapelbed. Ik wist niet eens dat het erin stond!"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
Inhoud van de kinderkamer oooooooh schei uitt!![]()
![]()
Hou op! Ik stik hier bijna in mijn koekje!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof je tegen een skippybal ramt.
Poing Poing Poing
Kweenie, ze vindt het apparaat ingewikkeld en borsthaar scheren vindt ze ook ergquote:
nee wil ik idd niet wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ehmm nou sommige mensen gebruiken het touwtje niet heb ik al eens tot mijn grote geluk mogen vernemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat ze alleen seks onder de dekens hadden, en t licht uit, anders zou je t touwtje toch ook tegen moeten komen
Wel relaxt; scheelt de helft van de krachtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Alsof je tegen een skippybal ramt.
Poing Poing Poing
Wil ik weten wat jullie verstaan onder stapelbed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zijn hier nooit ongesteld; wij verbouwen altijd de kinderkamer. En zo gebeurt het dus wel eens dat de beeb ineens uitroept: "Dat was het stapelbed. Ik wist niet eens dat het erin stond!"
die gaan dus echt vissenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm nou sommige mensen gebruiken het touwtje niet heb ik al eens tot mijn grote geluk mogen vernemen
Dubbelfrips in m'n neusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zijn hier nooit ongesteld; wij verbouwen altijd de kinderkamer. En zo gebeurt het dus wel eens dat de beeb ineens uitroept: "Dat was het stapelbed. Ik wist niet eens dat het erin stond!"
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel relaxt; scheelt de helft van de kracht
Overigens.... ramtMoeten we een keer met Mr. I praten voor je
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie, ze vindt het apparaat ingewikkeld en borsthaar scheren vindt ze ook erg![]()
Geeft niets, laat haar die uitstrijkjes maar doen, dan sluit ik de ecg's wel aan.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel relaxt; scheelt de helft van de kracht
Overigens.... ramtMoeten we een keer met Mr. I praten voor je
Gooien we er eerst wat bier in en dan is er niks aant handje.quote:
No shit... Die is daar óf een half jaar niet geweest, óf hij mankeert wat aan mijn neusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ging ook even niet denken Cat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jullie verstaan onder stapelbed?
Nee he?
Vast niet.
Wat deed jouw neus daar?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No shit... Die is daar óf een half jaar niet geweest, óf hij mankeert wat aan mijn neus
Aan de jouwe?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No shit... Die is daar óf een half jaar niet geweest, óf hij mankeert wat aan mijn neus
Aan jouw neus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk, want "dat touwtje voel je toch zitten? "quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die gaan dus echt visseniew, zompf.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan jouw neus?![]()
De geur kwam pas goed los toen de gyn. dat ding eruit moest frotten
huh? dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk, want "dat touwtje voel je toch zitten? "
Zo rook ze wel iigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan moet je je toch aardig verrot voelen
Ow gawd, hoe kwam ze daar dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan jouw neus?![]()
Mooi vak, gynaecologie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan jouw neus?![]()
Ik nietquote:
Maar de voorste bipsebaps ruikt dan toch ook als een vuilnisbelt, ik snap niet hoe die vrouw dat voor mekaar krijgtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan jouw neus?![]()
die bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik nietdie vriendin nou ja kennis categorie ws wel.
Pijn voornamelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow gawd, hoe kwam ze daar dan?
Toch erachter gekomen dat er iets niet geheel goed was?
Fixed.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pijn voornamelijk![]()
Hij was namelijk al helemaal ingekapseld.
En nu houden we er over op
Owwwwwwquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pijn voornamelijk![]()
sepsis? leg uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fixed.![]()
Als hij niet was ingekapseld dan was ze al veel eerder ziek geworden. Sepsis, anyone?
Is het koppel nog bij elkaar trouwens?
Mja weet niet hoe we op dat onderwerp kwamen maar het was niet mijn keusquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pijn voornamelijk![]()
Ik weet niet hoe jij gebouwd bent maar bij mij is er toch echt iets meer nodig dan alleen zwaartekracht om het ding te laten zakken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
mehn dan ben je toch niet bekend met je eigen lichaam
raar overigens, want als die dingen erg vol komen, zou de zwaartekracht toch mee moeten helpen? keertje hoesten enzo. maar goed als steeds aangestampt word
hey dat was een gedachtengang, die dingen raken bij bij niet zo vol dat ze eruit gaan floepenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij gebouwd bent maar bij mij is er toch echt iets meer nodig dan alleen zwaartekracht om het ding te laten zakken.
heb jij een ding dat je kan laten zakken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij gebouwd bent maar bij mij is er toch echt iets meer nodig dan alleen zwaartekracht om het ding te laten zakken.
Ynsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
mehn dan ben je toch niet bekend met je eigen lichaam
raar overigens, want als die dingen erg vol komen, zou de zwaartekracht toch mee moeten helpen? keertje hoesten enzo. maar goed als steeds aangestampt word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Bloedvergiftiging. Een aantal jaar geleden was de tamponziekte erg in het nieuws. Heeft ene klasgenootje van mij toen ook gehad en die heeft op het randje gelegen. Door zo'n oude tampon krijg je allerlei bacteriën in je bloedbaan en dat vindt je lijf helemaal niet fijn. Sinsdien ben ik ook best wel klaar met tampons.quote:
Bij normaal gebruik toch niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bloedvergiftiging. Een aantal jaar geleden was de tamponziekte erg in het nieuws. Heeft ene klasgenootje van mij toen ook gehad en die heeft op het randje gelegen. Door zo'n oude tampon krijg je allerlei bacteriën in je bloedbaan en dat vindt je lijf helemaal niet fijn. Sinsdien ben ik ook best wel klaar met tampons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ow, ik las het alsof dit jouw eigen ervaring was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey dat was een gedachtengang, die dingen raken bij bij niet zo vol dat ze eruit gaan floepen
zolang je ze normaal gebruikt valt dat risico toch wel mee, meende ik, k ken mensen die langer als 3 uur ermee lopen, niet zo bijster slimquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bloedvergiftiging. Een aantal jaar geleden was de tamponziekte erg in het nieuws. Heeft ene klasgenootje van mij toen ook gehad en die heeft op het randje gelegen. Door zo'n oude tampon krijg je allerlei bacteriën in je bloedbaan en dat vindt je lijf helemaal niet fijn. Sinsdien ben ik ook best wel klaar met tampons.
Nee hoor. Maar als je er slordig mee bent (te lang laten zitten of dus vergeten) dan kun je nare consequenties krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Jongens, ff niet te grappig doen of weggaan, want ik moet even het vee gaan voeren!
Ow, en als het het stapelbed niet was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusafhankelijk qua grootte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
We hadden toch beter in dat andere topic verder kunnen gaan denk ik
Cat met haar goede ideeën
maar hoe vergeet je datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als je er slordig mee bent (te lang laten zitten of dus vergeten) dan kun je nare consequenties krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ben allergisch voor maandverband (zal de details niet vertellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als je er slordig mee bent (te lang laten zitten of dus vergeten) dan kun je nare consequenties krijgen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar hoe vergeet je datWeet ik veel. Laatste dag en die allerlaatst er niet uithalen. Half slapend 's morgens een nieuwe erin douwen zonder dat je de oude hebt verwijderd, verzin zelf maar wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of vraag het die patiënt van Ing.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
heb je nu spijt van of nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
ik vraag me ineens af hoe ik hier ook alweer terecht ben gekomen
We zijn bijna op het dieptepuntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
ik vraag me ineens af hoe ik hier ook alweer terecht ben gekomen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar hoe vergeet je datDan doe je ze in het verkeerde gaatje heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan doe je ze in het verkeerde gaatje heur
neeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Écht te lang hoor. Wat staat er tegenwoordig op zo'n pakje? Uur of 3, 4? Té lang is toch zeker een uur of 12 denk ik en zelfs dan gaat het 99,9% van de keren gewoon goed. Dus geen paniek hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben allergisch voor maandverband (zal de details niet vertellen) dus ben wel nieuwsgierig wat te lang is
Tombo!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ik kan wel wat hebben, maar ik besef me net dat ik als gezonde 21-jarige jongen in een topic met alleen maar vrouwen zit te praten over stoffering in de babykamerquote:
een voordeel, over de kleur valt niet te twistenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik kan wel wat hebben, maar ik besef me net dat ik als gezonde 21-jarige jongen in een topic met alleen maar vrouwen zit te praten over stoffering in de babykamer
Ik gebruik ze ook wel 's nachts hoor, anders kan ik elke nacht mn bed verschonenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Écht te lang hoor. Wat staat er tegenwoordig op zo'n pakje? Uur of 3, 4? Té lang is toch zeker een uur of 12 denk ik en zelfs dan gaat het 99,9% van de keren gewoon goed. Dus geen paniek hoor.
Trusten beeb!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De topicsluitpost?![]()
Ik was gewoon even mijn mail aan het checken![]()
Ga nu wel slapen!
Oooohquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Écht te lang hoor. Wat staat er tegenwoordig op zo'n pakje? Uur of 3, 4? Té lang is toch zeker een uur of 12 denk ik en zelfs dan gaat het 99,9% van de keren gewoon goed. Dus geen paniek hoor.
Is alleen maar goed, dan kun je met je steigermeisje overal over pratenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik kan wel wat hebben, maar ik besef me net dat ik als gezonde 21-jarige jongen in een topic met alleen maar vrouwen zit te praten over stoffering in de babykamer
Hou es op, de hormonen tranen spelen opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is alleen maar goed, dan kun je met je steigermeisje overal over praten
Blijf denken dat het over babykamers gaat. Houd die gedachte vast.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow Tombo zat vanavond naast een ex-collegaatje van je (nanny@A'dam).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Truste Stregaquote:
Tomboquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weltrusten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef indaha het volgende:
Maar ik ga naar bed, bedankt ik heb gelachen vanavond![]()
aha, hmm, yes, uhuhquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijf denken dat het over babykamers gaat. Houd die gedachte vast.
[..]
Daar heb je een punt.![]()
Zwabber: HET GAAT OVER MENSTRUAAAATIE! EN HORMOOOONEN! EN VOORBEHOEDSMIDDELEN!
Het is handig die dingen niet door elkaar te halen trouwens.
Trustenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef indaha het volgende:
Maar ik ga naar bed, bedankt ik heb gelachen vanavond![]()
Johquote:Op zondag 9 januari 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik las trouwens vandaag dat tranen van vrouwen een stofje bevatten die de sekslust van mannen laat afnemen!
is het niet gewoon het hele concept van huilen tijdens de seks?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik las trouwens vandaag dat tranen van vrouwen een stofje bevatten die de sekslust van mannen laat afnemen!
Je zou toch verwachten dat ze stonden te springen op een jankende vrouw te duiken!quote:
daar was de "ik heb hoofdpijn" toch voor?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het niet gewoon het hele concept van huilen tijdens de seks?
Ik lach nog steedsquote:Op zondag 9 januari 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze stonden te springen op een jankende vrouw te duiken!
Onder het mom van troostenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze stonden te springen op een jankende vrouw te duiken!
Ik heb nooit hoofdpijn, bijna nooitquote:Op zondag 9 januari 2011 00:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar was de "ik heb hoofdpijn" toch voor?
en ook dat is onzin, want van seks gaan je bloedvaten wijder staan en lost je hoofdpijn sneller op
Stop dit maar in je mond, dan voel je je vast beterquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stop dit maar in je mond, dan voel je je vast beter
ja, wie wil er nou aan een bakje met een kwakje ruikenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
Neehee
Als mannen aan tranen ruiken (in een bakje) dan hebben ze veel minder zin dan wanneer ze ruiken aan een bakje zout water
Ik ook niet, en sowieso niet nepquote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoofdpijn, bijna nooit
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stop dit maar in je mond, dan voel je je vast beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |