quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:56 schreef monkeybrain het volgende:
Inderdaad, handig voor tijdens het bergbeklimmen zo'n platte metalen handschoen![]()
http://www.merryfine.com/(...)limbing--Black-.html
- Order 1234A1BC placed on 18 Nov 2010 11:25:09 AMquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:22 schreef Schild het volgende:
Zijn er al mensen die van DX de bestelling hebben gekregen die geplaatst is van eind November/begin December?
Helpquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:36 schreef xaban06 het volgende:
Voor de logeerkamer ben ik op zoek naar een nieuwe lamp.
Nou heb ik op DX 'LED Light Bulbs' gevonden, maar dat zijn alleen de lampen (lichtbron) zelf. Verkopen ze geen complete sets?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:25 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand deze al gezien?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.53004
quote:Reumafonds
Rare omschrijving! Heeft meer iets weg van een soort van speciale decoratie voor je vingers.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:56 schreef monkeybrain het volgende:
Inderdaad, handig voor tijdens het bergbeklimmen zo'n platte metalen handschoen![]()
http://www.merryfine.com/(...)limbing--Black-.html
Ik denk de "te zwaar om te versturen"-categorie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Help
Bij welke categorie moet ik hiervoor zijn
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef beeklaan het volgende:
Ok!
BIC's website zuigt weer eens hard.
Ik niet (heb ook geen auto), 't is dat je het ook niet verbloemd of niet hè?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:37 schreef Japppo het volgende:
Iemand wel eens die autoradio's van DX geprobeerd? Ga van het weekend een crappy auto kopen en zoek erbij autoradio van hetzelfde kaliber.
Echt, koop dan de goedkoopste Pioneer voor nog geen twee tientjes meer, het ding doet het gewoon en geeft tenminste fatsoenlijk geluid. Bij die goedkope vallen hoe langer je ze gebruikt, steeds meer functies uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef mickeyD het volgende:
jij bent er van op de hoogte dat de kijkshop echt al eeuwen de allergoedkoopste autoradio's met de meest exotische opties (sd kaartjes afspelen) verkoopt?
en dat zo'n ding al gauw een kilo weegt
en dat de verzendkosten vanuit china dan al heel snel de moeite niet meer zijn?
of nu bij de lidl, voor 69 euro, ook met kaartlezer.
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_18307.htm
Maar wat is dit nou? Ik zie helemaal geen geld op paypal. Staat het dan als store credit ofwat want ik vind dit wel raar.quote:Dear Hn,
Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:
ORDER #: 1Xcxcxcx
REFUND AMOUNT: ($15.07)
Ik had een ding van 2 dollar, met ordernummer. Wel via mail gekregenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef Iemand91 het volgende:
Vraagje: Krijg je bij BIC onder een bepaald bedrag geen ordernr.? Ik kreeg alleen maar ***** namelijk...
het kan een aantal dagen duren voordat paypal het verwerkt, maar dan zou je alsnog een mail van paypal zelf moeten krijgen. Al weet ik niet of ze die meteen verzendenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef ErkendFokker het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met DX? Ik maakte een geschil aan op paypal en kreeg meteen daarna de volgende mail van DX:
[..]
Maar wat is dit nou? Ik zie helemaal geen geld op paypal. Staat het dan als store credit ofwat want ik vind dit wel raar.
Een geschil is een discussie met de verkoper via het Paypal systeem om tot een oplossing te komen. Met escaleren gaat Paypal besluiten wie het geld mag houden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Schild het volgende:
Wat is bij Paypal eigenlijk het verschil tussen een geschil, en een geschil escaleren tot een claim?
Heb meer als een week geleden een geschil geopend, maar nog niks van gehoord. Is het dan verstandig hier een claim van te maken?
Dat doet DX altijd, geautomatiseerd mailen dat de refund komt maar die gaat nooit komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef ErkendFokker het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met DX? Ik maakte een geschil aan op paypal en kreeg meteen daarna de volgende mail van DX:
[..]
Maar wat is dit nou? Ik zie helemaal geen geld op paypal. Staat het dan als store credit ofwat want ik vind dit wel raar.
Klinkt als leuke marktplaatspotentiequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef kotter het volgende:
ik was vandaag bij de prijstopper (soort mini mediamarkt) en daar hadden ze ook epads die verdacht veel op die van onze chinese vrienden lijken.
Ook met android en verder leek het er precies op, er zat ook een belfunctie op maar bellen kon niet.
¤ 350
Ik heb niets, alleen een mail van paypal dat ik betaald had, verder niets. Zal hopelijk niet verkeerd gegaan zijn bij dat trage laad gedoe.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had een ding van 2 dollar, met ordernummer. Wel via mail gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |